Увага!!! Незважаючи на те, що наші філії закриті на карантин до 24 квітня, у Вас є чудова можливість пройти наші курси online! Проведіть вільний час з користю! Запишіться на курси online! Отримуйте освіту не виходячи з будинку!

Просування в соціальних мережах – важлива складова розвитку бізнесу, оскільки дозволяє вирішити відразу кілька завдань. Великі компанії використовують соцмережі, щоб формувати імідж бренду у своїй аудиторії, збільшити її лояльність. Малому та середньому бізнесу СММ або маркетинг в соціальних мережах допомагає знайти нових клієнтів і зробити їх постійними, розширювати охоплення і збільшувати прибуток.

СММ передбачає спілкування компанії з користувачами, її позиціювання в зовнішньому світі. Для просування використовуються всі доступні інструменти, починаючи з загальнодоступних і безкоштовних, закінчуючи витратними й складнішими. До платних способів просування відносяться реклама з налаштуванням таргетингу, банери й публікації в інфлюенсерів (популярних користувачів соцмереж, до чиєї думки прислухаються мільйони людей).

Однак головний інструмент SMM – це все ж спілкування. Щоб викликати у публіки довіру, компанія повинна відтворити на своєму профілі в соцмережах атмосферу дружнього діалогу.

Щоб зробити перші кроки в області СММ рекомендується пройти курси з просування в соціальних мережах від Навчального Центру. Заняття будуть корисні як підприємцям-початківцям, так і власникам великого бізнесу, які хочуть освоїти нові інструменти й організувати роботу маркетингового відділу своєї компанії. Інтернет-маркетологи можуть розширити свій арсенал умінь навичками роботи з соціальними мережами та підняти ціни на свої послуги.

Крім того, курси по просуванню в соцмережах будуть корисні фахівцям у сфері контент-менеджменту, веб-дизайну, фотографам і піарникам.

Чим займається фахівець з просування.

  • Визначає цілі просування – збільшення охоплення, конверсії, створення іміджу бренду, опрацювання негативу.
  • Складає контент-план і стратегію просування для кожного окремого випадку.
  • Визначає соціальні мережі, в яких буде здійснюватися просування – Вконтакте, Фейсбук, Однокласники, Інстаграм.
  • Створює бізнес-акаунт у соціальних мережах, вказує в шапці профілю опис фірми і її послуги. Робить сторінку максимально інформативною і привабливою для цільової аудиторії.
  • Займається веденням акаунта фірми в соцмережах, публікує пости, сторіз, використовує інші канали зв'язку з передплатниками.
  • Відкриває рекламний кабінет і створює першу рекламну кампанію з налаштуванням націлювання за різними параметрами – вік, стать, сімейний стан, хобі, місце розташування. Складає рекламне оголошення, вибирає тип показу, плейсмент.
  • Проводить тестування з метою складання портрета цільової аудиторії.
  • Визначає цільову аудиторію бренду і виходячи з цих даних розробляє рекламну стратегію.
  • По закінченню рекламної кампанії використовує інструменти аналітики, щоб порівняти її підсумки з планованим результатом.
  • Розраховує ROI (коефіцієнт окупності інвестицій) і визначає, наскільки ефективною була поточна кампанія.

При складанні стратегії просування важливо розуміти, як працює та чи інша соціальна мережа. Так, в Інстаграмі не потрібно робити занадто багато публікацій – 1-2 в день буде достатньо. При більшій активності навіть лояльні до бренду користувачі одпишуться від сторінки, щоб не захаращувати стрічку. Вконтакте, навпаки, оновлюється дуже часто і містить багато реклами в стрічці, тому для даної соцмережі необхідно якомога частіше публікувати пости й правильно націлити їх.

Вконтакте дозволяє рекламувати себе в тематичних спільнотах (платна реклама), а також надає можливість крім сторінки організувати тематичну групу. Регулярне ведення групи забезпечить постійну аудиторію, яка згодом може перетворитися в клієнтів фірми.

Для підвищення залученості користувачів використовують різні інструменти – рекламу, розіграші та акції, колаборації та взаємопіар з популярними блогерами. Але базовий актуальний спосіб збільшення аудиторії та підвищення її активності й соціальних факторів (лайки, коментарі) – це контент. Він повинен бути цікавим, актуальним, сторінка в соціальних мережах повинна бути корисною і такою, що запам'ятовується, містити айдентику і фірмовий стиль бренду.

Запис на курси

Передзвонити ?