Що потрібно знати інтернет-маркетологу про SEO оптимізацію - Онлайн курси

SEO бюджет, як правило, повинен становити 60% від загального бюджету на Інтернет-маркетинг. Так що фахівцеві необхідно розбиратися в настільки вагомому напрямку просування. Якщо клієнт зацікавився описом, який потрапив у видачу пошуку, він налаштований на те, щоб вивчити пропозицію, представлену на вашій платформі.
SEO входить в поняття inbound або вхідний маркетинг. Тобто багато в ньому зав'язано на контенті, який змушує користувачів самих проявляти ініціативу для контакту з брендом.

Серед інших методів inbound маркетингу (реклами в блогах, розсилках, соцмережах і ін.) Тематична і технічна підтримка сайту найкраще впливає на його ранжування. В результаті платформа швидко проходить сканування спеціальними ботами і виявляється в результатах видачі на провідних позиціях по запитах, які мають найбільшу значимість для вашого ресурсу. Фахівці з SEO в курсі, що Google регулярно вносить правки в свої алгоритми сортування веб-сайтів. Так, може ви і станете вдаватися до допомоги аутсорсерів, але треба і самим розуміти ключові параметри пошукового просування.

У чому полягає важливість SEO, говорить статистика:

  1. 70% посилань, за якими клієнти здійснюють перехід, є органічними;
  2. 75% клієнтів розглянуть першу сторінку пошуковика, а далі йти не будуть;
  3. 80% клієнтів не звертають увагу на рекламну видачу.

Скільки чекати ефекту від SEO

Треба розуміти і те, що не треба чекати моментального ефекту від комплексу заходів з оптимізації. Щоб прогнозувати результати SEO, треба брати до уваги тривалість існування ресурсу і його репутацію, рівень конкуренції за привабливим запитом, облік відвідувачів по поведінкових факторах. Помітний ефект з'явиться лише через один, а то й два місяці. Найтриваліший термін очікування – шість місяців. Ну а якщо товар або послуга у високому ціновому сегменті, тоді можна чекати і до одного року.

Види SEO

Буває SEO оптимізація помаранчевою, сірою, білою і чорною. Якщо ви будете застосовувати чорне просування, то отримаєте штрафні санкції від пошукових систем. Сіре використовувати не забороняється, але накрутка відвідувань насторожує пошуковики, і рейтинг вашої платформи може впасти. Помаранчеві способи не націлені на конкретну аудиторію, а це найчастіше означає, що ви просто витрачаєте свій бюджет. Біле просування, як зрозуміло з назви, найоптимальніше. Йому ми навчаємо на курсі IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.

Контентне і технічне SEO

Існує (як уже писали вище) контентна і технічна SEO підтримка ресурсу. Для того, щоб стратегія маркетингових комунікацій реалізовувалася на повну продуктивність, потрібно застосовувати обидва види просування. Технічною є правильна компоновка структури і наповнення розділів сайту. Її потрібно проводити не тільки на самому початку, але і коли веб-ресурс вже буде працювати. Результати ви зможете спостерігати відразу. Перед початком технічної оптимізації потрібно зайнятися аудитом.

Під аудитом розуміють проведення оцінки швидкості завантаження сторінок, а також індексації, інтеграції зі сторонніми сервісами і вірність підготовки систем веб-аналітики. Складається аудит такого роду з аналізу "ключів", контенту, коду, структури платформи, посилань. Після цього всі похибки, що будуть встановлені, самостійно виправлять розробники, а також SMM-ники та контент-менеджери – під управлінням менеджера з маркетингу та SEO-фахівця.

Контентне SEO - це коли матеріали платформи відповідають запитам користувача і дають йому всі необхідні дані. Для ранжування пошукові системи проводять аналіз контенту платформи, фіксують, з якою періодичністю він оновлюється, як поводяться ті, хто знаходиться на платформі, а також перевіряють відповідність матеріалів ключовим запитам.

Що входить в контентне SEO:

  • просування посилань;
  • webmasters Google;
  • операції з інфоприводами, а також GoogleTrends;
  • збір семантичного ядра;
  • внутрішня перелінковка.

Контентне SEO тісно переплітається з контент-маркетингом, SMM, а також контекстною рекламою. Його не можна повністю віддати на аутсорс, на відміну від технічного. Така оптимізація повинна йти згідно зі стратегією комунікацій і тому вимагає залучення маркетолога.

Запис на курси

Передзвонити ?