Особливості зовнішнього SEO-просування - Онлайн курси

Коли ваш сайт "всередині" вже відмінно оптимізований, на нього час заводити трафік. Не рекомендуємо проводити закупівлю зовнішніх посилань на сайт з менше 300 сеансів. А ось з подолання цього порога можна почати поступово нарощувати потік відвідувачів.

Є багато стратегій. Перший час після запуску, якщо ви піарите ресурс, він дає посилальний "вибух". Але в довгостроковій перспективі, тільки плавно нарощуючи кількість посилань, ви зможете зробити це якісно. Отже, розбираємося по порядку.

Як використовувати зовнішні посилання

Гугл взагалі-то не любить такий спосіб просування. Це вважається маніпуляцією пошуковою видачею. Раніше за таке банили, а зараз Гугл заявляє, що навчився відрізняти "погані" куплені посилання і "хороші" природні. Перші він просто ігнорує під час ранжування, тобто знайшов більш гуманний спосіб карати за цей метод просування.

Тож краще не купуйте масу посилань, які можуть взагалі не подіяти, а ініціюйте добровільні публікації про свій сайт від зовнішніх ресурсів. Наприклад, вас можуть згадати в блогах або в галузевих новинах. Поки що закупівлею продовжують користуватися як і органічними методами — дослідження все ще підтверджують ефективність такого способу оптимізації.

  • PageRank, ТИЦ, Індекс якості сайтів

    Чим більше якісних сайтів посилається на ваш веб-ресурс, тим авторитетніше він "виглядає" для пошукача.
  • PageRank

    Це метрика Гугл, яка розраховувалася основі кількості зовнішніх посилань і їх трастовості. Ця метрика визначається окремо під кожну веб-сторінку.

Тематичний індекс цитування

Ця метрика була у Яндекса. Вона брала до уваги, які ресурси відповідної тематики посилалися на ваш сайт. Зараз ТІЦ замінили на ІЯС (Індекс якості сайтів). Це було зроблено, щоб вебмайстри перестали використовувати закупівлю зовнішніх посилань. ІЯС враховує набагато більше показників, ніж просто посилальна маса з інших сайтів.

Пропонуємо розібратися з усіма аспектами пошукового просування — https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.

Як отримати зовнішні посилання

Тут все просто - або купити їх, або створювати контент, а потім стимулювати користувачів ним ділитися. Наприклад, за перепост посилання на якийсь матеріал з вашого медіа в соцмережах, запропонуйте клієнту бонус. Або влаштуйте розіграш серед тих, хто поділився. Способи стандартні, але найкраще вони будуть працювати, якщо ви придумаєте дійсно залучаючу механіку і створите контент, яким захочеться поділитися щиро. І ось тут уже не варто йти за шаблоном.

Запис на курси

Передзвонити ?