Як підготувати семантичне ядро ​​і перевірити видачу - Онлайн курси

 

Цей етап в аудиті перед проведенням оптимізації — найбільш тривалий. На його основі визначається стратегія, тому фахівці часто приділяють підготовці семантики і перевірці видачі від 60 до 80% часу на роботи з SEO-просування. Як не помилитися на цьому етапі вчимо на курсі https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.

 

Ключові слова

Користувачі вводять їх в рядок пошуку, щоб щось знайти. Вони можуть бути природними і неприродними. Наприклад "як зробити це і те" — це природний запит, а ось неприродними ми тільки гуглимо — "подушка купити київ". "Ключі" можна поділити на:

  • високочастотні,
  • середньочастотні,
  • низькочастотні.

Що це означає? У кожного слова є своя частота, з якою користувачі шукають за ним інформацію в пошукових системах. Немає конкретного показника - ось стільки низька, а ось стільки — висока. Для однієї сторінки 50 запитів в місяць вже багато, для інших цифра може становити і 50 000. В різних пошукових системах (Google, Яндекс) і навіть просто в різних регіонах, з яких користувачі гуглять, частота одного і того ж запиту може бути різною. Тож враховуйте це в стратегії, якщо просуваєтеся в декількох пошукових системах або регіонах.

Як правило, високочастотні слова — це одне слово або конкретні словосполучення. Наприклад, "курси з Java". Середньочастотні запити більш деталізовані — "курси з Java просунутий рівень Київ", а низькочастотні зовсім деталізовані і цікаві трьом, п'яти або максимум десяти людям в місяць. За високочастотними просуваються великі веб-ресурси, тому що вони можуть витримати конкуренцію. Ну а сайтам, що тільки-но з’явилися в пошуковику, легше просуватися по низькочастотних ключах.

Семантичне ядро

Збирається з усіх цікавих вам ключових запитів. Це ядро ​​можна зібрати як для всього сайту, так і для окремої сторінки або навіть категорії товарів, з якими ви збираєтеся працювати. Рекомендуємо для невеликого сайту сформувати набір ключів якомога повніше. Коли ви все це оціните, то решта робота вже буде зрозуміла.

Перевірка позицій у видачі

Після того, як зібрано семантичне ядро, перевірте позиції у видачі по вибраних ключових запитах. Так ви зможете визначити, які сторінки потрібно оптимізувати в першу чергу, які не настільки пріоритетні, а які взагалі не вимагають просування.

Запис на курси

Передзвонити ?