В цьому матеріалі покажемо найбільш базовий план, який не вимагає індивідуального підходу. Відштовхуйтеся від нього, а в процесі отримання досвіду сміливо корегуйте під свої завдання.
Поїхали.
- Цілі. Від них залежить план з просування, а також інтерпретація звітів і результатів просування.
Якими можуть бути ці цілі:
- Хочете, щоб вас просто було видно в пошуковику;
- Хочете обігнати своїх конкурентів;
- Вам потрібно, щоб відвідуваність платформи стала в рази вище;
- Хочете, щоб сайт активніше знаходила конкретна цільова;
- Вам потрібно набрати відвідування, щоб продавати рекламу на своєму ресурсі;
- Інші.
- Створення ядра запитів. Угруповання.
Ще цей етап називають "складання семантичного ядра". Вам треба відшукати групу запитів, релевантну вашої платформі. На цьому етапі завжди тримайте в голові портрет майбутньої аудиторії. Ви зобов'язані розуміти її інтереси, статеву приналежність, запити. Якщо ви займаєтеся реалізацією букетів, то основний ваш запит буде «доставка букетів». Далі треба подивитися статистику ключових слів щодо цього запиту в Гугл. Ви побачите, що користувачі шукають ваші послуги ще й за запитами «замовити квіти», «замовити букет», «купити букет» та ін. Вам треба вибрати з числа представлених високочастотних запитів найбільш релевантні. Після цього треба встановити середньо- і низькочастотні запити. Як працювати з інструментами для аналізу ключових слів, розповідаємо на курсі IT Столиці – https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.
- Проведення аналізу конкуренції за кожним запитом.
Щойно з ядром запитів все ясно, займіться аналізом ринку і встановіть, хто представляє для вас основну конкуренцію. Найчастіше, коли ви проводите аналіз конкурентів, то виявляєте багато всяких нововведень і вносите правки в минулі пункти плану з просування. Від самого початку треба ввести в пошук високочастотні запити і подивитися, які саме платформи займають провідні позиції і запускають по потрібних вам запитах контекстну рекламу.
- Проведення аудиту платформи.
Коли ви вже знаєте сильні сторони конкурентів, детально перевірте власний ресурс. На цей етап в плані рекомендуємо витратити найбільше часу. Коли ви будете займатися аналізом сайту, то потрібно встановити якість його технічних параметрів і контент. Після цього необхідно провести аналіз того, як пошукові системи ставляться до платформи.
- Робота з внутрішньою оптимізацією.
На цьому етапі проводиться підготовка коду, мета тегів, структури і контенту вашого ресурсу за релевантністю складеному семантичному ядру.
Внутрішню оптимізацію ділять на 3 частини:
- Підбір сторінок щодо кожної з груп ключових слів. Ви не зможете просувати тільки одну сторінку по всіх запитах. Найчастіше головна оптимізується під високочастотні запити. Сторінки, які належать до другого рівня – під середньочастотні запити, а ті, на яких розміщені статті та продукція – під низькочастотні. Класика правильного розподілу ваги на ресурсі – це коли головна сторінка отримує його більше за інших. Адже вона повинна визначатися пошуковиком як найавторитетніша у структурі сайту.
- Проведення тематичної оптимізації. Тепер потрібно провести оптимізацію контенту обраних сторінок. І зробити це так, щоб він по максимуму відповідав усім ключовим словам, під які ви оптимізуєте ці сторінки. Що в собі містить оптимізація контенту:
- Тайтлова оптимізація сторінок;
- Виправлення тексту;
- Виправлення alt - атрибутів, заголовків;
- Модернізація дизайну. Мотивування клієнтів зробити потрібну дію. - Оптимізація внутрішньої перелінковки відповідно до ядра запитів. Сторінки, які мають особливу значущість для бізнес-цілей, повинні мати і максимальну посилальну масу. Посилальна маса сторінки – це кількість посилань, які ведуть на неї з інших сторінок сайту.
- Додавання платформи в пошуковики та інші пошукові системи.
Щойно ви проведете внутрішню оптимізацію платформи, можна приступити до її реєстрації у пошукових системах. Так, цей пункт не найважливіший – пошуковики і самі досить швидко індексують нові сайти, але ви можете ще прискорити процес.
- Проведення зовнішньої оптимізації.
Без неї не обійтися, адже сьогодні пошуковики працюють із зовнішніми посиланнями для того, щоб встановити рейтинг і затребуваність вашої платформи. Зовнішньою оптимізацією треба займатися регулярно, щоб тримати місце в пошуку.
Зовнішні посилання розміщуються на спеціальних ресурсах – платно або вільно. Це можуть бути платформи зі схожою темою, каталоги статей, веб-ресурсів, прес-релізів і т.п.
Вам потрібно подумати, де відшукати в мережі місця присутності вашої ключової аудиторії. Після опублікуйте зовнішні посилання на цих майданчиках, щоб користувачі могли знайти ваш сайт, а пошуковики – врахувати зовнішні лінки при ранжуванні. Якщо ваш ресурс комерційного типу, то подумайте про придбання посилань, це суттєвий пункт зовнішньої оптимізації.
Хочемо попередити - знання в області SEO швидко застарівають, в цьому матеріалі ми описали лише більш стійкий базис. Рекомендуємо пройти наш курс по оптимізації, на якому всі викладачі паралельно практикують SEO і оновлюють програму навчання, щойно з'являються нові алгоритми і техніки. Програма навчання тут: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.