Неочевидні правила оптимізації - Онлайн курси

Оптимізувати сайт – значить так скомпонувати всі його елементи, щоб ресурс не приносив незручності жодному відвідувачеві. Помилкою буде вивчити критерії оцінки веб-сайту ботами і провести оптимізацію лише під них. Сайт оцінюють не тільки роботи, але і клієнти. Так що фахівець повинен знати фактори, за якими оцінять сайт як боти, так і реальні відвідувачі - а потім оптимізувати сайт за тими критеріями по обидва боки, які не суперечать один одному.

Якщо говорити про користувачів, то центральні критерії для них такі:

  • Контент повинен нести користь відвідувачам вашої платформи: ніякої води, насамперед – подача головної думки, яку намагається знайти відвідувач;
  • Контент зобов'язаний точно відповідати запитам відвідувача;
  • Платформа повинна бути практичною, з високою швидкістю завантаження і без купи відволікаючих елементів на сторінці (зайві елементи дизайну, безліч різних закликів й ін.);

Звичайно ж, можна ще перераховувати і перераховувати, ми згадали про основне.
Підсумуємо, прибирайте зайве як в дизайні, так і в коді. Зручний інтерфейс підвищить тривалість перебування відвідувача на сайті, а продуктивність ресурсу з "компактним кодом" особливо сподобається пошуковикам.

Тільки після того, як сайт оптимізований, можна запускати ефективні рекламні кампанії. Інакше користі від посилань з форумів, блогів, вірусних публікацій, банерів і іншого не буде – продукт, послуга або ідея не продасться. Тому в бюджеті на Інтернет-маркетинг 60% відводиться на оптимізацію, а не на рекламу. Звичайно, є різні прийоми, які дозволять зменшити витрати ресурсів, приховуючи від пошуковиків "небажаний" контент.

Проте рекомендуємо використовувати "білі" методи, які не вимагають високого рівня обережності. Фахівці з SEO можуть контролювати відсутність дублів контенту, застосовувати правильні анкори і т.п. Тоді платформа розцінюватиметься як якісна і придбання контекстної реклами в Гугл або посилань з інших платформ на біржах окупиться конверсіями на сайті.

Сподіваємося, тепер зрозуміло, що всі правила оптимізації приховані у відповідях на такі питання, як:

  1. Чи практична для використання ваша платформа?
  2. Відвідувачі знаходять для себе на ній корисний контент?
  3. У них може виникнути бажання повернутися?
  4. Порадять вони вашу платформу своїм близьким і друзям?
  5. Як платформа виглядає для робота?
  6. Позитивно чи негативно роботи ставляться до сайту?

Якщо ви хочете знати, як прийти до ствердної відповіді на всі ці питання, рекомендуємо курси пошукової оптимізації – https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/stvorennia-saitiv/seo-optymizatsiia-saitiv.

Запис на курси

Передзвонити ?