Призначення і заміна релевантних сторінок - Онлайн курси

Перед тим, як проводити просування ресурсу за відібраними ключовими фразами, потрібно визначити для кожної фрази свою цільову сторінку. Її пошукові системи називають релевантною. Це означає, що сторінка максимально відповідає відповіді на питання, яке задав користувач в пошуку. Пошуковики визначають таку сторінку автоматично. Часом це визначення здійснюється абсолютно не так, як цього потребує веб-майстер або оптимізатор. Буває і так, що релевантні сторінки для запитів, що просуваються, в різних пошукових системах відрізняються. Ми відповімо на питання, які мають відношення до роботи з цільовими сторінками.

  1. Що можна зробити, щоб надати допомогу пошуковику в виборі вірної релевантної сторінки?
  2. Що потрібно зробити, щоб в різних пошукових системах ваші релевантні сторінки під певні "ключі" були однаковими?
  3. Яким чином можна поміняти релевантну сторінку на іншу в Google?

Цей та інші інструменти оптимізації розглядаємо на курсі: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.

Фактори релевантності

Перший фактор релевантності сторінок - це відповідність посилань запитам (зовнішніх посилань на платформу і внутрішніх посилань платформи). Другий - релевантність контенту сторінки запиту. Він має на увазі входження запиту в різних формах в TITLE сторінки, H1-H6 - заголовки, ALT для зображень і текст на сторінці. Третє - релевантність адреси сторінки. Четвертий - ЗІЦ (зважений індекс цитування). Він залежить від якості і кількості мережевих документів, які посилаються на даний документ. П'ятий фактор - як давно був опублікований матеріал. Якщо цей запит не містить в собі новинний характер, то давніші матеріали ранжуватимуться краще. Тому якщо на платформі будуть дві релевантні якомусь запиту сторінки, то вище ви побачите більш давню.

Для того, щоб пошуковик вірно підібрав релевантну сторінку, треба:

  • Застосовувати ключове слово в URL-адресі, тексті, H1, TITLE.
  • Провести організацію внутрішньої перелінковки таким чином, щоб в ній були посилання з необхідними анкорами на відповідні сторінки.
  • Слідкуйте, щоб інших сторінок, на яких застосовується H1 і TITLE з аналогічними ключами, на платформі не було. Замінюйте заголовки, якщо вони все ж трапляються.
  • Слідкуйте, щоб на платформі не було сторінок, що ведуть на посилання зі сторонніми матеріалами, які просуваються по тих самих ключових запитах, що і ваші сторінки. Якщо ви їх виявили, змініть адреси зовнішніх посилань.

Проблеми зі встановленням релевантної сторінки

Якщо сталося так, що в різних пошукових системах релевантні сторінки не однакові (в одній потрібна нам сторінка, в іншій - невідповідна), потрібно їх проаналізувати. Найчастіше проблема полягає в ключових словах, оформлених у форматі внутрішнього посилання на невідповідну сторінку.

За весь той період часу, який існує вже не актуальна релевантна сторінка, скоріше за все, залишилися на неї посилання під потрібними ключовими словами. Ви можете перенаправити їх на нову цільову сторінку.

Не потрібно застосовувати на старій сторінці пряме входження ключової фрази в заголовок. Такий прийом на новій буде тільки плюсом.

Не панікуйте, якщо ви вірно змінили всі внутрішні чинники платформи, а також призначення цільової сторінки, але помітили, що пошукачі не встановлюють її релевантною за запитом. Потрібно почекати (загального для всіх терміну не існує). Про анкори внутрішніх посилань, на відміну від інших згаданих чинників, досить часто забувають веб-майстри.

Запис на курси

Передзвонити ?