Увага!!! У зв'язку з послабленням 2-го етапу карантину відкриття метрополітену і запуску транспорту ми офіційно починаємо роботу з 26-го травня. Навчальний центр працює в звичайному режимі. Також, Ви можете записатись на курси online!

Як скласти стратегію SEO-просування - Онлайн курси

Кластеризація

Після збору семантичного ядра потрібно провести його кластеризацію. Це сортування слів на групи під конкретні сторінки і визначення з тим, де яка група (а, відповідно, сторінка) буде просуватися. Рекомендуємо не просувати кілька сторінок по одному ключовому слову. Інакше в видачу може потрапити кілька ваших сторінок, а потім вони почнуть конкурувати, перебиваючи одна одну. Тоді може потрапити вище сторінка, яка приносить менше конверсій. І доведеться розбивати або перекручувати ключове слово на ній, щоб опустити нижче тієї сторінки, яка приносить багато конверсій.

Використовуйте спеціальні інструменти для кластеризації. Інакше вам доведеться вручну порівнювати пару ключів, групуючи ключові запити за умови збігу кількох виданих по ним позицій в результатах пошуку. А потім наступну пару ключів, а потім ще. І це тільки soft-кластеризація. Для комерційних проєктів, де потрібна максимальна відповідність видачі пошуковому запиту, застосовуйте hard-кластеризацію, а ось в інформаційних проєктах припустимий метод складання soft-кластерів.

Складання цілей

Після кластеризації ви будете краще розуміти цілі. Чи потрібно вам в загальному набрати відвідувачів на сайт або покрити якісь певні сторінки. А може активніше просувати в пошуку тільки певну категорію товарів або послуг, адже інші і так добре знаходять в пошуковику або інших каналах просування. Завжди тримайте в голові, що SEO не менше пов'язаний з процесами компанії або організації, ніж відділ продажів або фінансовий відділ.

Вибір шляхів реалізації цілей

Далі ви можете пріоритезувати різні роботи з SEO-оптимізації, наприклад:

  • виправити помилки на сайті,
  • визначити, які сторінки брати в роботу першими на основі їх суттєвості для досягнення бізнес-цілей,
  • доповнити структуру сайту, додати фільтри, які повніше відповідають запитам,
  • поліпшувати або змінювати дизайн, щоб користувачам було зручніше знаходити те, що вони ввели у пошуку,
  • скласти план закупівлі зовнішніх посилань (бо в аудиті ви вже проаналізували конкурентів і зрозуміли, де їх потрібно наздогнати),
  • і так далі.

Пропонуємо послідовно вивчити кожен етап в деталях на курсі з SEO-просування в IT Столиці https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.

Запис на курси

Передзвонити ?