Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Веб-аналитика: ключевые скилы и тренды - Онлайн курси

Якщо у сфері інтернет-маркетингу приймається якесь рішення, то грунтується воно на гранично точному знанні, як поводяться користувачі і за допомогою чого їх можна залучити на ресурс. Якщо не мати про це інформації, то рекламний бюджет не окупиться, контент і рекламні кампанії не вплинуть на клієнтів. Коли в кризові моменти компанія просто не може приймати на роботу веб-аналітика, його завданнями займається маркетолог. Опанувати професію веб-аналітика можна за навчальною програмою IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/google-analytics.

Для того, щоб ви могли проводити оптимізацію свого веб-ресурсу, перш за все потрібно з'ясувати, яким чином ваші відвідувачі прийшли на сайт, що їх зацікавило і що вони хочуть виявити, яким чином їм було б комфортно здійснювати покупку товару або послуги. Якщо ви хочете більше переходів, потрібно зібрати інформацію, як користувачі дізналися про вашу платформі, з яких джерел, як вони отримали інформацію про представлену на сайті продукцію або послуги, що вплинуло на їхній вихід з вашої платформи, чому інші платформи їм здалися більш привабливими.

Збирають такі дані окремі аналітичні системи, які спеціально встановлюються на ресурс або завантажуються на комп'ютер користувача. Веб-аналітики інтерпретують і представляють все це.

Сервіси аналізу і збору інформації

Рейтинг bigmir, Google Analytics - це найпопулярніші системи, які використовують для моніторингу поведінки клієнтів на веб-ресурсі. Перш за все треба розібратися, в чому різниця між сервісами аналізу і збору інформації.

Засоби збору даних:

  • Ті, які потребують встановлення на ПК користувачів сайту;
  • Ті, які потребують встановлення коду на сайт.

Якщо говорити про методи доступу до даних:

  • Змішані. Це коли власник сайту вирішує, які з даних потрібно відкривати, а які не варто;
  • Закриті. Це коли дані видно лише тим, кому власник відкрив доступ;
  • Відкриті. Це ті дані статистики, які представлені кожному користувачеві платформи або лише тим, хто вніс оплату за сервіс.

Що допоможе дізнатися Google Analytics:

  • За допомогою чого відвідувачі платформи дізналися про ваш веб-сайті;
  • Звідки прийшли користувачі;
  • Яка у них стать;
  • Який у них вік;
  • Які у них інтереси;
  • Які пристрої вони використовують у своїй роботі;
  • Які сторінки переглядали;
  • Скільки сторінок переглядали;
  • Як довго пробули на платформі;
  • Чи пройшли реєстрацію;
  • Чи здійснили покупку або іншу конверсію.

Ключові навички для роботи

Основним фактором ефективності веб-аналітики є вибір ключових метрик для платформи. Залежать вони від того, яку специфіку має ваш бізнес, чим ви займаєтеся, яким чином здійснюєте продажі, яка структура вашої платформи.

Основні вміння веб-аналітика полягають в розумінні процесів встановлення, налаштування Google Analytics, інтерпретації даних статистики Google Analytics або інших систем. Знадобляться знання Excel. Щоб робота була ще більш ефективною, фахівцю потрібно розбиратися у специфіці каналів трафіку, розуміти внутрішні процеси в компанії.

Тенденції

Наша рекомендація наостанок - навіть якщо ви ще на старті навчання, відразу починайте стежити за галуззю. Деякі функції аналітика через автоматизацію поступово втрачають актуальність. Але хочемо заспокоїти. Паралельно з тим, що автоматизовані інструменти будуть робити збір даних простіше і простіше, вони приховають логіку отримання даних. Тож будуть цінуватися веб-аналітики, які зможуть їх інтерпретувати і "накласти" на бізнес-процеси.

Запис на курси

Передзвонити ?