Алгоритм внутрішньої SEO-оптимізації: частина 1 - Онлайн курси

Зробити так, щоб сайт відповідав всім внутрішнім чинникам ранжування, можна за наступним алгоритмом.

1. Оптимізація структури сайту

  • Насамперед оптимізуйте головну сторінку.

Вона найчастіше оптимізується під ваш основний продукт / проєкт / послугу або під бренд (для більших сайтів, які можуть створити для продуктів навіть окремі піддомени).

  • Після того, як ви попрацювали з головною сторінкою, оптимізуйте сайт по розділах, категоріях і підкатегоріях.

У нашого сайту, наприклад, розділи це "Курси", "Ціни", "Блог", які діляться на свої категорії "Просування сайтів", "Створення сайтів", "Курси програмування". Відповідно, в кожному напрямку є окремі підкатегорії з конкретними навчальними програмами. Все це - окремі групи ключових слів з різною частотністю.

  • Продумайте контент-план для інформаційних сторінок.

Як мінімум, з якою частотою повинен з'являтися блог, щоб від нього йшов помітний приріст трафіку.

  • Не забудьте про сервісних сторінках кшталт "Контакти", "Де ми знаходимося", "Про компанії".

Хоч вони і не оптимізуються, але варто як мінімум зробити їх читабельними.

2. Оптимізація окремих сторінок

  • Після кластеризації ключових запитів під кожну обрану сторінку вам потрібно прописати мета-теги.

Це назва (title) і опис (description) сторінки, які відображаються в пошуковій системі і формуються з мета-тегів. Все разом називається сніпет.

  • Далі слід попрацювати з заголовками і контентом.

У кожному заголовку / підзаголовку рекомендуємо використовувати ключові слова в зрозумілому і природному форматі. Далі продумайте розподіл ключів по контенту. Зміст сторінки має бути якісно написаним і читабельним. Тому SEO-копірайтери використовують в матеріалах списки, виділяють ключові пункти в тексті (в тому числі і кольором).

  • Оптимізуйте картинки.

Можна розміщувати в тексті і більше одного зображення, конкретної оптимальної формули "1 картинка на 2000 знаків" немає. Просто слідкуйте, щоб кількість картинок відповідала жанру матеріалу і доповнювала текст, а не відволікала від нього. В картинках повинні бути прописані назва і опис.

  • Використовуйте мультимедійний контент.

Якщо на вашій сторінці є відео, фотографії 360 або інший інтерактивний контент, на який можна “поклацати” або ще якось повзаємодіяти, це буде затримувати користувача на сайті. А таке пошуковики цінують і краще оцінюють сторінки. Якісно складені карти навіть можуть ранжуватися у вигляді окремих сторінок в Гугл.

Аспекти та інструменти внутрішньої оптимізації розглядаємо на курсі https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo

Запис на курси

Передзвонити ?