Social Media Marketing досить швидко перестали сприймати як роботу з "постиками" для студентів. Міжнародні організації з реклами і PR офіційно рекомендують вимірювати ефективність кампаній в соціальних мережах і вважати їх повноцінними медіа для підприємств, організацій, лідерів думок.
Як отримати довіру аудиторії
Соцмережі - демократичний майданчик, тут важко завоювати довіру користувачів. Агресивні продажі в такому разі не пройдуть. Бізнесу потрібно навчитися бути цікавим "співрозмовником", смішити, навчати і збирати людей у спільноти. А інакше комерційному профілю буде непросто просуватися у стрічці. Водночас соціальні мережі ще й регулярно запроваджують якісь нововведення. Це зміни системи статистики, введення штрафних санкцій і т.п. Тож за якісні послуги з SMM фахівці сміливо можуть заявляти високий прайс-лист.
З виходом в соцмережі ви підписуєтеся бути присутніми в інформаційному полі і відповідати на його хвилювання стільки, скільки ще проіснує ваша справа або бізнес. SMM вплине на ведення бізнесу - потрібно буде не тільки створити акаунти на популярних майданчиках, а й визначити відповідального за обробку відгуків і звернень, підготувати колл-центр або зробити процес покупки легше і доступніше.
Якщо хочете професійно займатися SMM, рекомендуємо пройти курси: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv.
Як викликати інтерес до сторінки
Створювали соцмережі, звісно ж, не для бізнесу, а для спілкування. Перша соціальна мережа SixDegrees з'явилася в 1997 році, а припинила своє існування в 2001. Вже там можна було підтвердити знайомство, написати швидке повідомлення. Пізніше почався активний ріст блогів, які пропонували обговорення і коментарі до опублікованого контенту. З цих форматів розвивалися популярні до сьогодні майданчики.
Якщо у вас з'явилося бажання підвищувати продажі за допомогою SMM, тоді:
- Вам потрібно вибрати мережу, а також продумати власний імідж. Потім створити акаунт і на першому етапі брати активну участь у всіляких дискусіях - викликати до свого аккаунту інтерес і довіру.
Facebook / Instagram є хорошим рішенням для того, щоб займатися роздрібною торгівлею, а ось LinkedIn підійде для продуктів і сервісів в b2b. Не обмежуйте себе лише основними майданчиками. Ведіть спілкування у блогах, залишайте коментарі на форумах і в чатах. Вашим ресурсом не обов'язково повинна стати соцмережа, може, під конкретний бізнес або проєкт краще підходить інший майданчик, наприклад блог-платформа LiveJournal. - Навчіться спілкуватися з цільовою аудиторією. Пошукайте профілі тих, хто використовує вагомі для вас ключові слова, хто веде дискусії про вашу бізнес-галузь. Вам потрібно ділитися корисними даними з іншими - будьте цінними для інших користувачів, станьте для них джерелом. Не варто в кожному пості нахвалювати продукт. Все, що треба - взаємодіяти з публікою, представляти свою продукцію або послугу під різними цікавими ракурсами.
- Вибудовуйте відносини. Менеджери з продажу та SMM повинні засвоїти, що спочатку - взаємини з клієнтами, а після цього ліди. Як тільки ви будете знати клієнта і його проблему, можете переходити до активних продажів. Так ви запропонуєте саме те, що вирішить проблему людини - шанси конверсії збільшаться в рази.
- Давайте поради. Людям подобається відчувати, що ви піклуєтеся. Пости з описом продукту і посиланням на сайт - забудьте. Викличте до себе довіру і вдячність, тоді ваші пропозиції будуть шукати самі.
Які майданчики потрібні бізнесу
Найбільше впливає на бізнес Facebook. Потім віддамо належне Instagram і Telegram. Замикає список YouTube. Так, щоб створити хороший ролик, треба вкласти більше сил, але й ефекту від YouTube в кілька разів більше.
Соціальні мережі постійно інтегрують все більше різних функцій. З'являються стартапи з геолокаційні мережами. У них є великий потенціал ще міцніше увійти в реальне життя людини. Адже такі майданчики покликані орієнтувати користувача в тому, що відбувається саме навколо нього в даний момент.