Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

З чого складається посилання, види посилань - Онлайн курси

Зараз на екрані ви бачите посилання на курси з SEO. В словосполучення "курси з сео" "вшито" посилання (url). Ось цей текст називається анкор. Взагалі посилання складається з трьох речей:

  • анкор
  • URL
  • навколопосилальний текст

Навколо посилальним текстом називають все, що розташовується навколо посилання. Навколо значить на початку або в кінці речення, в якому розміщено посилання, або навіть в наступному реченні. Пошукові роботи перевіряють, наскільки цей текст відповідає за тематикою сторінці, на яку веде посилання. У нашому прикладі ці умови не дотримані.

У HTML-коді посилання буде виглядати так:

<p> Зараз на екрані ви бачите посилання на <a href= "https://itstolytsa.ua/nashy-kursy/prodvizhenie-sajtov/kursy-seo"> курси по SEO </ a> </ p>

Види посилань

Є анкорні і безанкорні посилання. Безанкорні існують в таких форматах:

  • брендові (itstolytsa), посилання у вигляді назви бренду,
  • як посилання (itstolytsa.ua),
  • загальні (без комерційного змісту) фрази на кшталт "от тут", "на цій сторінці" і т.п.

Анкорне або комерційне посилання визначається за наступним:

  • в анкор посилання входять ключові слова без змін (наш приклад на початку статті був саме таким посиланням),
  • ключове слово передано не точно, а в форматі "пройшовши програму курсу з SEO".

Навіщо взагалі потрібно розрізняти види посилань? Тому що на сторінці повинно бути більше безанкорних посилань (аж до 70% від загального числа). Комерційні посилання розглядаються пошуковиком як маніпулятивні. Але вони ж і найбільш "сильні". Коли потрібно просунути сторінку за певним високочастотним для вас ключем, бажано постаратися використовувати анкорне посилання хоча б в розбавленому, а по можливості і прямому входження. У той же час краще додайте в текст ще десяток безанкорних, щоб пошуковик визначив співвідношення оптимальним.

Атрибути

Коли ми додаємо посилання, то можемо дати пошуковику рекомендацію слідувати за ним (Follow), тоді в атрибут посилання нічого не вписується. Якщо ми на своїй сторінці даємо посилання на інший сайт, можемо попросити Гугл не переходити за ним (Nofollow). У HTML-коді атрибут записується як rel = "nofollow", він прописується відразу після посилання без розділення.

href = "https://itstolytsa.ua/nashy-kursy/prodvizhenie-sajtov/kursy-seo" rel = "nofollow"> курси по SEO </a>

Атрибутом sponsored можна позначити куплені посилання, сеошники припускають, що так Гугл планує навчитися ще краще розпізнавати "неприродні" посилання.

Атрибутом ugc (user generated content) потрібно позначати посилання в контенті, який створюється самими користувачами. Наприклад, в коментарях на вашому сайті гості можуть посилатися на щось своє, тоді ви повинні під час редагування коментаря сказати Гуглу "я не відповідаю за зміст цього посилання".

Використання атрибутів поки рекомендаційний. Але якщо Гугл помітить, що ви не позначаєте купу проплачених посилань як sponsored, то може погіршити ранжування.

Запис на курси

Передзвонити ?