Увага!!! У зв'язку з послабленням 2-го етапу карантину відкриття метрополітену і запуску транспорту ми офіційно починаємо роботу з 26-го травня. Навчальний центр працює в звичайному режимі. Також, Ви можете записатись на курси online!

Курси SMO в Києві - Онлайн курси

Для просування сайтів використовують методи SEO, а оптимізація в соціальних мережах зазвичай відходить на другий план. Проте, соціальні мережі — інструмент для залучення нових клієнтів, що постійно росте. Тому їхній потенціал не варто ігнорувати.

Курси SMO ​​або social media optimization — це порівняно новий напрям підготовки інтернет-маркетологів, що полягає в оптимізації сайту для його просування за допомогою SMM (соціальних мереж).

Що відносять до методів SMO

Використання різних типів медіа (аудіо, відео) на сторінках сайту. Розбавляйте текст графіками, списками, візуалізаціями.

Перелінкування сторінок сайту для того, щоб затримати користувача довше. Це може бути посилання в тексті самої статті, список рекомендацій внизу, де вказані інші матеріали цього сайту на схожу тематику.

Підключення соціальних кнопок — значки Twitter, Інстаграм, YouTube, Facebook на місці сторінки, що добре проглядається. З їх допомогою користувач може швидко поділитися матеріалом в обраній соціальній мережі, тоді публікацію побачать усі його друзі й охоплення аудиторії збільшиться. Також це хороший спосіб залучити трафік на сайт.

Додавання кнопок «Підписатися» для всіх популярних соціальних мереж, щоб завжди тримати зв’язок з аудиторією.

Написання статей, які могли б зацікавити користувачів соцмереж та простимулювати їх поділитися з друзями, залишити коментар, вступити в дискусію з іншими відвідувачами сайту або автором статті. Природно, така стаття повинна бути унікальною і якісною, і крім цього, зачіпати цікаві для цільової аудиторії теми.

Соціальні віджети для сайтів і блогів, організованих на CMS. До них належать форми для коментування, вікторини, опитування й голосування, віджети спільноти.

Можливість коментування обов’язково повинна бути на сайті, адже тільки так можна дістати зворотний зв’язок, дізнатися, що приваблює відвідувачів, і розробити стратегію розвитку.

Посилання на тематичні джерела, дружні сторінки. Користувач не піде за посиланням назавжди, а повернеться на сайт, тому що запам’ятає його як джерело корисної інформації.

Чим схожі SMO і SEO

Обидва методи просування в мережі потрібні для залучення трафіку на сайт. Оптимізація SEO спрямована на набуття високих позицій у виданих результатах пошукових систем. Трафік сайту залежить від його місця в топі Гуглу або Яндексу. SMO-оптимізація не зосереджується на пошукових алгоритмах, а розраховує залучити трафік із соціальних мереж. Для цього застосовується комплекс заходів з поліпшення соціальних і поведінкових сигналів.

У результаті унікальний контент підвищить залученість і зростання аудиторії із соцмереж, а паралельно - підніме позиції сайту у пошуковику. Це пов’язано з тим, що сучасні пошукові механізми також враховують соціальні чинники під час ранжування.

Чим схожі SMO і SMM

Обидва терміни означають комплекс заходів, спрямованих на підтримання цікавості серед користувачів соціальних мереж. Відмінність у тому, що SMO працює з контентом сайту і його функціями, а SMM має на увазі просування саме акаунта компанії в соціальних мережах.

Ці методи можуть працювати у зв’язці: так SMM допомагає залучити підписників для профілю в соціальній мережі, підтримувати їхні залученість і цікавість, а потім за допомогою SMO перенаправити трафік на сайт.

Який варіант просування вибрати

Універсального рецепта немає. Те, що могло спрацювати в конкурентів, не обов'язково ефективно в окремо взятому випадку. Проте не можна заперечувати чужий досвід — потрібно використовувати робочі фішки та аналізувати їх(ню) ефективність. Просування сайту з метою збільшення продажів може реаліз(ов)уватися різними способами, залежно від аудиторії, бюджету на рекламу, тематики та типу бізнесу. SMM може поєднуватися з SMO, а також з SEO та іншими методами інтернет-маркетингу для оптимального результату.

Курси SMO ​​розраховані на власників сайтів, які хочуть просувати свій ресурс в соціальних мережах самостійно, або організувати його просування за допомогою фахівців. У другому випадку навчання стане в пригоді, щоб правильно формулювати ТЗ і контролювати роботу підрядника.

Запис на курси

Передзвонити ?