Увага!!! Незважаючи на те, що наші філії закриті на карантин до 24 квітня, у Вас є чудова можливість пройти наші курси online! Проведіть вільний час з користю! Запишіться на курси online! Отримуйте освіту не виходячи з будинку!

Інстаграм – найпопулярніший інтернет-майданчик, охоплення якого на 2019 рік становить понад мільярд користувачів. Люди використовують його для спілкування, обміну фото і відео, популяризації свого бренду, придбання клієнтів для свого продукту і як джерело новин. Представники творчих професій знаходять собі покупців і однодумців.

Тим, хто веде бізнес в мережі або хоче знайти аудиторію для свого інформаційного ресурсу необхідний курс з просування в Інстаграм. Тут студенти навчаться працювати з цією соціальною платформою, створять свій акаунт з нуля і наберуть аудиторію, що дозволить надалі використовувати платформу для заробітку.

Інструменти і техніки просування.

  • Массфоловінг – масові підписки на різноманітні акаунти, розраховані на те, що їх власники підпишуться у відповідь. Не дуже ефективний метод розкрутки, оскільки користувачі Instagram знають, що реалізується він з використанням сервісів для автоматизації, і сприймають таких передплатників як спамерських роботів. Підписки у відповідь трапляються рідко, і зазвичай пов'язані з тим, що тематика профілю збігається з інтересами користувача.
  • Масслайкінг близький за змістом до массфоловінгу, але полягає в масовому проставленні лайків. Він більш ефективний, приблизно в 3% випадків власник акаунта отримує у відповідь лайк. Цей спосіб збільшує органічне охоплення і дозволяє привернути увагу потенційних клієнтів. Зазначена ефективність може бути вище, якщо налаштовувати автоматизований масслайкінг з урахуванням особливостей цільової аудиторії.
  • Масслукінг – має багато спільного з попередніми способами просування. Тільки в даному випадку робота ведеться не з лайками і підписками, але зі сторіз.
  • Лайктайм. Суть методу полягає в тому, що автор профілю викладає публікацію, де обіцяє прорекламувати людей, які поставлять йому 5-10 лайків на коментарі і залишать коментар чи емоджі (умови можуть варіюватися, залежно від побажань організатора). Зазвичай це призводить до сплеску активності на акаунті і допомагає збільшити охоплення, або потрапити в Рекомендоване. Але цей метод просування акаунта багато хто вважає сумнівним і навіть шкідливим. Надмірну активність на профілі алгоритми Інстаграм можуть вважати накруткою і заблокувати профіль на деякий час. Проте, лайктайм може допомогти в досягненні непоганих результатів, якщо використовувати його правильно.

Ліміти Instagram.

Деякі способи просування вже не так ефективні як раніше через ліміти, що встановлює платформа.

Так, обмеження на кількість підписок (не більш ніж 7500) урізає можливості массфоловінгу. Також сервіс не дозволяє робити більше 60 дій на годину з одного акаунта. До дій відносяться коментарі, лайки та передплати. У добу це не більше 500 відписок можна здійснювати не більше 1000 за добу.

Повідомлень в директ має бути не більше 100, якщо листування ведеться з передплатниками. І не більше 40, якщо ви пишете незнайомим людям. Спам повідомленнями в директ швидко призводить до блокування облікового запису.

Коментарів залишайте не більш 14 в годину. Намагайтеся використовувати смайли і щиро реагувати на зміст посту – це привертає увагу користувачів і стимулює їх зайти на вашу сторінку, щоб дізнатися про автора коментаря більше і, можливо, підписатися.
У підписів до фото також є свої обмеження – їх максимальна величина становить 2000 знаків.

Якщо ви щойно створили акаунт, не поспішайте наповнювати його всіляким медіаконтентом. Викладіть три фотографії і почекайте тиждень. Надмірна активність на новому акаунті зчитується алгоритмами як діяльність спамерських роботів.

Якщо, незважаючи на всі перестороги, блокування все-таки відбулося, то припиніть будь-яку активність на сторінці. Через кілька годин, якщо порушення було незначним, акаунт знову буде доступний.

Курс просування в Інстаграм розглядає типи взаємодії користувачів в рамках платформи, різні способи подання інформації. Студенти дізнаються, які типи публікацій користуються попитом. Фото, відео, карусель, сторіз або IGTV – все це доступні варіанти контакту з аудиторією.

Запис на курси

Передзвонити ?