Увага!!! У зв'язку з послабленням 2-го етапу карантину відкриття метрополітену і запуску транспорту ми офіційно починаємо роботу з 26-го травня. Навчальний центр працює в звичайному режимі. Також, Ви можете записатись на курси online!

Курси з просування в Інстаграм - Онлайн курси

Інстаграм найшвидше витісняє інші медіа, перетворюючись на джерело новин і місце для формування спільнот.

Тим, хто веде бізнес у мережі або хоче знайти аудиторію для свого інформаційного ресурсу, рекомендуємо курс із просування в Інстаграм. Тут студенти навчаться працювати з цією соціальною платформою, створять свій акаунт із нуля й зберуть аудиторію, щоб використовувати платформу для заробітку.

Інструменти й техніки просування

  • Масфоловінг — масові підписки на різноманітні акаунти, призначені для того, щоб власники сторінок підписувалися у відповідь. Не дуже ефективний метод просування, оскільки користувачі Instagram знають, що реалізується він із використанням сервісів для автоматизації, і сприймають таких фоловерів як спамерських роботів. Підписки у відповідь трапляються рідко і зазвичай пов’язані з тим, що тематика профілю збігається з інтересами користувача.
  • Маслайкінг близький за змістом до масфоловінгу, але полягає в масовому проставленні лайків. Він більш ефективний, приблизно в 3 % випадків власник акаунта дістає у відповідь лайк. Цей спосіб збільшує органічне охоплення й дає змогу привернути увагу потенційних клієнтів. Зазначена ефективність може бути вище, якщо налаштовувати автоматизований маслайкінг з урахуванням особливостей цільової аудиторії.
  • Маслукінг має багато спільного з попередніми способами просування. Тільки в цьому випадку робота ведеться не з лайками й підписками, а зі сторіз.
  • Лайктайм. Суть методу полягає в тому, що автор профілю викладає публікацію, де обіцяє прорекламувати людей, які поставлять йому 5–10 лайків на коментарі й залишать коментар чи емоджі (умови можуть варіюватися залежно від побажань організатора). Зазвичай це призводить до сплеску активності на акаунті й допомагає збільшити охоплення або потрапити в Рекомендоване. Але цей метод просування акаунта вважається сумнівним і навіть шкідливим. Надмірну активність у профілі алгоритми Інстаграм можуть вважати накруткою й заблокувати профіль на деякий час. Проте, лайктайм може допомогти досягнкти непоганих результатів, якщо використовувати його правильно.

Ліміти Instagram

Деякі способи просування вже не такі ефективні, як раніше, через ліміти, що встановлює платформа.

Так, обмеження на кількість підписок (не більш ніж 7500) урізає можливості масфоловінгу. Також сервіс не дає змогу робити понад 60 дій на годину з одного акаунта. До дій належать коментарі, лайки та передплати. За добу таких дій можна зробити до 500. Відписок можна здійснювати не більше 1000 за добу.

Повідомлень у директ має бути не більше 100, якщо листування ведеться з підписниками. І не більше 40, якщо ви пишете незнайомим людям. Спам повідомленнями в директ швидко призводить до блокування облікового запису.

Коментарів залишайте не більше 14 в годину. Намагайтеся використовувати смайли й щиро реагувати на зміст посту — це привертає увагу користувачів і стимулює їх зайти на вашу сторінку, щоби дізнатися про автора коментаря більше і, можливо, підписатися.

У підписів до фото також є свої обмеження — їхня максимальна величина становить 2000 знаків.

Якщо ви щойно створили акаунт, не поспішайте наповнювати його всіляким медіаконтентом. Викладіть три фотографії й почекайте тиждень. Надмірна активність на новому акаунті зчитується алгоритмами як діяльність спамерських роботів.

Якщо, незважаючи на всі перестороги, блокування все-таки відбулося, то припиніть будь-яку активність на сторінці. Через кілька годин, якщо порушення було незначним, акаунт знову буде доступний.

Курс просування в Інстаграм розглядає типи взаємодії користувачів у рамках платформи, різні способи подання інформації. Студенти дізнаються, які типи публікацій користуються попитом. Фото, відео, карусель, сторіз або IGTV — учасники розглянуть усі ці варіанти контакту з аудиторією.

Запис на курси

Передзвонити ?