На рівні С2 студент починає розвивати досконале володіння корейською, рівень якої буде практично не відрізнятися від мови носія. Після закінчення програми учень зможе застосовувати мову на робочій посаді найвищого рівня, проводити дослідницьку роботу і т.п.
У клієнта є можливість отримати сертифікат про проходження програми: https://itstolytsa.ua/uk/o-kompanii/sertyfikat. У будь-який час достовірність сертифіката можна буде перевірити у відповідному розділі на сайті. Клієнт сам вибирає зручний темп навчання і графік занять. Заняття стартують щотижня, студенти можуть вибрати індивідуальний формат, відвідувати відділення IT Столиці або займатися онлайн. За умови вибору навчання в групі діють тільки офлайн заняття. Детальніше ознайомитися з графіком і знайти контакт менеджера можна тут: https://itstolytsa.ua/uk/rozklad.
Додаткові курси
Курси корейської мови: навчальна програма
- - 느니 (보다) - «Я б вважав за краще ...», «Я вважаю за краще ...», «Чим ... краще ...», «У порівнянні з».
- - (으) ㄹ 지라도 Вираз гіпотетичних ситуацій.
- Патерн 는다 거나.
- Граматичні структури ㄴ / 는다 거나, ㄴ / 는다 거나 하다.
- З'єднання - (ㄴ / 은 / 는) 데.
- - 어 / 아 / 여 주십사 하고.
- Ретроспектива з - 았 / 었던 들.
- Було б добре, якби / інший хід подій: 으면 몰라도.
- Логічне припущення з 겠 거니 하다.
- Ситуативні стани - ㄴ / 은 채 (로).
- Висновки, припущення і рішучість - 으리라는 / 리라는 / 지 않으 리라.
- Хоча, незважаючи на: - 아무리 Vst 기로서니 / 었 기로서니.
- Незважаючи ні на що, це не виправдовує: - 기로서니.
- Результати і ретроспективи: - 은 / ㄴ 끝에.
- Є факт, але є інші зворотні йому факти: - 는다 / ㄴ다 뿐이지.
- - (으) ㄹ 법하다: вираз припущення і можливості.
- Ситуації і стандарти: 는 가운데.
- Напевно, але: - 을 테지만.
- Гіпотетичні ситуації: - 는 셈 치고.
- Ситуація бажана, а реальність - ні: - 으련만 / 련만.
- Обгрунтування негативних наслідків: - 는 탓 에.
- - (으) ㄹ 라치면 для скарг.
- - (느) ㄴ 다는 듯이: вираження припущення і можливості.
- - 건만: вираження протиріч і контрасту.
- Конструкція - (느) ㄴ 답시고 어서 / 아서 / 여서.
- Структура: - 는 날엔.
- Конструкція - 는 반면.
- Якщо так, то: 은 이상.
- Конструкція - 는 다는 점 에서.
- Через, в силу чого-небудь .: - 으로 말미암아.
- Структура - 은 이상.
- 는 다는 점 에서: першопричина, характеристики або властивості.
- 다 못해 для вираження ступеня.
- Добре, що (висловлюючи полегшення): 기에 망정 이지.
- Звички і ставлення: 는 둥 마는 둥 하고.
- Пасивна конструкція - 던 차이다.
- Умови та розв'язки з 기 나름 이다.
- Не важливо що, незалежно від - 는 다선 치 더라도.
- 는 한이 있더라도: «навіть якщо є ситуація, коли ..., я зроблю ...»)
- 은 / 는 고사하고: «неважливо, що».
- Конструкція 으려고 / 려고 들다.