Якщо Ви що закінчили базові курси комерційного директора і знайшли хорошу роботу за спеціальністю, то команда Навчального Центру поспішає з привітаннями. Ми пропонуємо Вам пройти навчання більш поглибленого рівня.
На курсах другого рівня ми розглянемо детальніше питання, що стосуються специфіки професії комерційного директора.
Педагоги Навчального Центру зосереджуються на вивченні маркетингової системи, навчають клієнтів використовувати різноманітні рекламні проекти. Спеціалісти розкажуть, як слід проводити спілкування з клієнтами VIP-рівня, навчать ефективній взаємодії з різними типами документації. Наші майстри дадуть Вам всі шанси для того, аби перейти до виконання своїх обов’язків вже зовсім іншим працівником.
На заняттях учні детально розглянуть кожну рису характеру, якою має володіти комерційний директор високого рівня та використають її на конкретних прикладах.
На курсах учнів очікує багато практики. Звичайно, буде і теорія, але вона складає всього лише 30% всього навчального часу. Педагоги націлені на те, аби показати підопічним які реалії очікують грамотних спеціалістів комерції.
Заняття проходять в затишних аудиторіях. Наша команда докладе всіх зусиль, аби створити хорошу атмосферу для своїх слухачів, в якій вони будуть максимально розслаблені. Педагоги Навчального Центру не проводять заняття по типу шкільних чи університетських. Вони просто спілкуються з клієнтами ніби це все – лише дружня бесіда. Ми не примушуємо читати багато книжок чи дивитися самі тільки відеоролики. Протягом курсу учні бадьорі, веселі, вони ставлять питання, пропонують теми для дискусій.
До того ж, Ви маєте право самостійно керувати навчальним процесом. Учням не забороняється пропонувати наставнику теми для подальшого детального вивчення. Навчальний Центр радіє тому факту, що відвідувач прийшов до нас вже підготовленим і не просто виконує норму на заняттях, але і бере участь в організації свого навчання.
Після закінчення Навчальний Центр проводить атестаційну роботу, що встановлює рівень знань випускників. Якщо вони здадуть її успішно – отримають сертифікат. З таким сертифікатом Ви можете не сумніватися у своїх здібностях, хіба тільки лишається прагнути чогось більшого.
У нас демократичні ціни. А гнучкість графіку території практично не знає меж. Можете займатися в групах чи ж тільки з майстром. Стосовно інших питань звертайтеся до консультантів – Вам завжди допоможуть. Команда Центру вже приготувала для Вас затишне місце у своїй аудиторії. Чекаємо!
Курси комерційного директора. Advanced: навчальна програма.
Тема 1. Основні управлінські компетенції керівника.
- Яким чином слід використовувати ефективне спілкування у якості одного з інструментів керування.
- Що входить в системний взаємозв’язок розвитку центральних навичок менеджменту, а також загальної стратегії функціонування компанії.
- Практика.
Тема 2. Введення в планування діяльності.
- Як відбувається розподіл індивідуальних часових ресурсів.
- Яким чином відбувається планування функціональності підрозділу.
- Що в собі містять центральні правила планування часу.
- Практика.
Тема 3. Задачі та цілі.
- Які існують правила для формування цілей.
- Що собою являє принцип керування цілями.
- Який зв’язок існує між системою мотивації та цільовим управлінням.
- Практика.
Тема 4. Мотивація працівників.
- Що називають нематеріальною мотивацією.
- Які принципи містить нематеріальна мотивація.
- Які методи нематеріальної мотивації існують.
- Як реалізується формування мотивації залежно від індивідуальних потреб кожного члена команди.
- Що собою являє зворотній зв’язок.
- Як відбувається керування за участі зворотного зв’язку.
- Практика.
Тема 5. Введення в стиль керування.
- Яким чином використовуються різні управлінські стилі для того, щоб вирішувати конкретні задачі.
- Що собою являє принцип делегування.
- Які можливості являє делегування.
- Яки ефект має делегування.
- Практика.
Тема 6. Робота команди.
- Значення комунікації.
- Якими навичками слід володіти керівникові, аби він міг правильно проводити наради.
- Як правильно керувати конфліктами, котрі виникли.
- Що слід робити для того, аби перешкодити конфліктній ситуації.
- Практика.
Тема 7. Введення в контроль функціонування команди.
- Звітність.
- Як відбувається координація роботи.
- Як редагуються плани.
- Як аналізується поточна робота, відносно показників.
- Практика.