Перш за все готельний бізнес – це дуже перспективна інвестиційна та кар’єрна область сьогодні. Багато сучасних людей щоденно реалізовують поїздки як по роботі, так і, виходячи з особистих інтересів. Опинившись у новому місті, людина займається пошуком місця, в якому можна лишити свої речі та переночувати. Адміністратор готелю – це та особа, котра зустрічає відвідувачів, рекомендує та займається організацією надання їм всіляких послуг комплексу.
Навчальний Центр запрошує Вас на свої простори для отримання поглибленої інформації стосовно цієї посади! Команда нашого Навчального Центру зможе забезпечити клієнтів досвідченими практиками, котрі на основі особистого досвіду будуть навчати своїх підопічних.
Наші заняття завжди цікаві, проходять у форматі активної бесіди. Подивитись відео, прослухати аудіолекцію чи ж почитати літературу за спеціальністю можна і вдома, у нас же буде повна взаємодія обох сторін.
Беручи до уваги той факт, що хороший адміністратор готелю повинен бути грамотним психологом та вміти правильно вести бесіду, педагоги сформували для клієнтів всілякі моделі реалій роботи такого працівника та розглянуть з ними на практиці шляхи їхнього регулювання. Додому Вам будуть задавати окремі роботи, які є обов’язковими для виконання.
Для того щоб вивчати матеріал, що пропонує наш Навчальний Центр, необхідно мати попередні знання про діяльність адміністратора готелю. Якщо у Вас їх нема, то це не проблема! Наш колектив може допомогти охочим отримати базове навчання.
Курси коштують відносно недорого, тим і відрізняються від інших навчальних закладів. А ще на додачу до них ми закріпили спеціальні пропозиції, які допоможуть зробити навчання ще приємнішим. Не турбуйтеся, консультанти території розкажуть Вам про них більше детально. Під час виникнення будь-яких питань, що стосуються навчального процесу, сміливо звертайтеся до них за допомогою.
Як документальне свідоцтво того, що клієнт підвищував свої професійні знання, Навчальний Центр надає сертифікат. Під час співбесіди це може бути одна з перших рекомендацій, яку Ви можете надавати своєму потенціальному керівництву. Пам’ятайте, що керівники надають перевагу тим працівникам, що мають більше, ніж стандартну функціональність.
Спеціально для тих, у кого немає вільного часу, наш колектив підготував заняття вихідного дня, а також вечірнє навчання. Основного графіка курсу в нас нема, бо всі учні формують його самі для себе, щоб у звичному житті у них не виникало непотрібних труднощів.
В кожній групі по три людини. У нас своя насичена атмосфера, в якій Вам має сподобатися!
Курси адміністратора готелю. Advanced: навчальна програма.
Тема 1.
- На чому наголошує Закон про захист прав споживачів.
- Що відносять до правил етикету.
- Адміністратор та його самомотивація.
- Практика.
Тема 2.
- Як відбувається підготовка службових записок.
- Що собою являє сучасний діловий лист.
- Що відносять до первинної бухгалтерської документації.
- Що необхідно для того, аби оформити договір.
- Як реєструються вхідні дзвінки.
- Що необхідно для приймання дзвінків.
- Що собою являє переадресація.
- Що собою являє утримання лінії.
- Грамотне прощання телефоном: яке воно.
- Яким має бути Ваш голос під час телефонної бесіди.
- Якою має бути Ваша інтонація під час телефонної бесіди.
- Що собою являє голосове підлаштування до телефонного співрозмовника.
- Як надати клієнту необхідну інформацію, якщо Ви спілкуєтеся з ним при особистій зустрічі.
- Практика.
Тема 3.
- Що собою являє SMART.
- Що має собою на увазі трансформація мети в задачі «Дерево цілей».
- Що відносять до матриці пріоритетів.
- Як слід підійти до організації функціонування офісного персоналу.
- Практика.
Тема 4.
- Що таке презентація.
- Яку структуру має презентація.
- Який алгоритм проведення презентацій.
- Які існують правила проведення презентацій.
- Практика.
Тема 5.
- Що може виводити з рівноваги людину.
- Що може виводити з рівноваги такого спеціаліста, як адміністратор готелю.
- Заперечення: як з ними працювати адміністратору готелю.
- Емоційні сплески: як з ними працювати адміністратору готелю.
- Як можна нейтралізувати негативний потік емоцій у клієнта.
- Які існують техніки управління власним емоційним станом.
- Практика.