Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Маркетинг у кризу: як перемогти конкурентів - Онлайн курси

Рецесію можна використовувати для підвищення конкурентоспроможності. Поступово ціни на медіа стають все нижче, тому рекламу купувати вигідніше. Падаючі ціни на медіа і невелика конкуренція забезпечують хорошу можливість - практично даром взяти частину ринку. Криза - часи не найкращі для маркетинг-менеджерів. Якою має бути реакція? Якої стратегії дотримуватися? Існує кілька правил, якими потрібно керуватися, щоб залишитися на плаву у кризовий період.

 

  1. Менше паніки. Багато маркетологів робить висновки, що якщо настала криза, то споживачі істотно зменшують власні витрати. Витрати споживачів не так вже й часто падають - вони просто зростають не так швидко, не в інфляційному темпі.
  2. Правильні витрати необхідно зменшувати. Правильні: адміністративні витрати, зменшення виробничих обсягів. Ні за що, ні в якому разі не економте на якості продукції і просуванні.
  3. Якщо зменшити витрати на рекламу, то ваш прибуток стане менше. Статистика говорить про те, що компанії, які зменшують рекламні витрати в моменти рецесії, спостерігають понад 20% зниження продажів і прибутку під час наступних двох років.
  4. Якщо скорочувати фінансування на рекламу, можна нанести бізнесу шкоду з довгостроковими наслідками. Люди не згадають чарівним чином ваш бренд, як тільки ви знову запустите рекламу після паузи. Морилл провів дослідження з вибіркою в 4 000 осіб, яке показало, що покупці продовжують активно користуватися тими товарами, які рекламувалися у важкі часи. Решта вже не в змозі наздогнати конкурентів.
  5. Фінансові ринки демонструють тенденцію зниження цінової політики на акції компаній, які економлять на рекламних витратах.
  6. Усілякі акції і дисконтні пропозиції не принесуть вам дохід, якщо між вами і клієнтами встановиться емоційний зв'язок. Ті рекламні кампанії, які ставлять особливий акцент на емоціях, набувають більший прибуток, ніж ті, що намагаються донести свої раціональні вигоди. Як не дивно, цей принцип діє навіть в кризові періоди.
  7. Якщо ви хочете бути на слуху, то вам потрібно зробити щось, чим бренд зможе виділитися. Для великих компаній телебачення грає тут особливу роль. Якщо грамотно скомпонувати його з онлайн інструментами для просування, то віддача стане більше в кілька разів.

Запис на курси

Передзвонити ?