Як намалювати ложку в 3D Max. Навчальний Центр

 

У редакторі для створення 3D Max можна створювати найрізноманітніші фігури, реалізовувати всі свої творчі задуми. Якщо ви перебуваєте на початку шляху освоєння тривимірної графіки, тоді краще почати зі створення простих фігур, які стають потім складовими складних композицій. Розглянемо для прикладу звичайну ложку.


 

З яких етапів складається процес:

  1. В процесі створення ложки ви отримуєте можливість опанувати використання модифікатора під назвою Fit. Необхідно відкрити панель Create, після чого вибрати підрозділ двовимірних фігур, в якому є опція Line. Промалюйте вигляди ложки збоку і зверху, додайте лінію правильної довжини, після чого можна буде створити увігнуту поверхню.
  2. Щоб намалювати поверхню, створіть прямокутник з використанням двох вершин у висоту і трьох в довжину. Кожну з них перетворіть в beizer-corner, переміщуючи їх в потрібні положення. Почати краще з верхнього кута.
  3. Після створення увігнутої поверхні можна перейти до додавання ручки. Сформуйте такий самий прямокутник, далі, почавши з лівого верхнього кута, перетворюйте його в потрібну форму.
  4. Слід вибрати лінію ручки. Потрібно відкрити панель Create tab> 3D Objects> Loft Object. Виберіть кнопку Loft, далі - GetPath. За допомогою панелі Modify увійдіть в розділ Deformations, клікніть на клавішу Fit. Кнопку, що робить зображення симетричним, потрібно деактивувати.
  5. На цьому етапі виберіть опцію DisplayXAxis, натисніть на Get Shape. У вікні натисніть на лінію, яку плануєте перетворити у верхню поверхню ложки, зробіть вікно Fit Deformation більше. Виберіть Display Y Axis, вікно Fit Deformation згорніть і виберіть лінію для бічної сторони ложки.
  6. Вікно Fit закрийте, відкрийте панель Modify, при цьому виділення об'єкта з лофтом має зберігатися. Відкрийте опцію Path Parameters, в рядок Path впишіть будь-яку цифру. Зірочку, що з’явилася після цього, перемістіть в основу опуклої частини ложки, натисніть кнопку Get Shape, після чого виберіть об'єкт ручки.
  7. Зірочку контуру перемістіть на третину всередину ложки, знову натисніть Get Shape, під час цього виділивши об'єкт увігнутої поверхні. Посуньте зірочку ближче до кінця ложки.
  8. Зайдіть в розділ Skin Parameters, в Path Steps впишіть значення близько 30, так ви згладите краї.
  9. Увійдіть в редактор матеріалів, встановіть параметр Shading = Metal, білий колір, рівні Shine-ness, Shine Strenght 70. В Maps біля пункту Reflection клікніть на кнопку None, виберіть опцію Raytrace. Відкрийте розділ Maps, Reflection зробіть рівним 55.

Пройшовши за цим алгоритмом, зможете побачити готову 3D ложку. Удачі з практикою!

Запис на курси

Передзвонити ?