Більшість власників сайтів нервують через невисоку відвідуваність своєї платформи, адже це дуже важливо для бізнесу. Навіть якщо в асортименті людини знаходиться якісний товар, але про нього майже ніхто нічого не знає, то продажів буде мало. Для того, щоб підвищити свої рейтинги, варто навчитися механізму розкручування сайту.
Навчальний Центр запрошує всіх, кому є небайдужою дана тематика! Це буде вже не базовий, а поглиблений курс, завдяки котрому можна стати набагато компетентнішим.
Наш колектив пропонує клієнтам матеріал, котрий буде досить доречним для:
- SEO-оптимізаторів, котрі тільки починають свою діяльність та знаходяться в пошуку корисних знань;
- менеджерів, а також керівників платформ, що мають відношення до електронної торгівлі. З нашою допомогою Ви зможете самостійно займатися оцінкою витрат на рекламу та просунення. А також – прораховувати раціональність різних рекламних джерел;
- копірайтерам, а також контент-менеджерам, які в ході курсу зможуть повчитися оптимізації статей, попрацювати з системами текстового наповнення сайту та поведінки всіх відвідувачів.
Коли ж клієнт закінчить навчання, то йому необхідно буде скласти обов’язкове тестування. Щойно це буде зроблено, він отримає свій сертифікат про закінчення. Якщо Ви навчалися не задля того, аби просувати власний сайт, а з метою знайти прибуткову роботу, то можете вважати, що місія найближчим часом буде виконана. Дійсно грамотний SEO-оптимізатор ніколи не сидить без діла!
В Навчально-освітньому центрі компетенцію учні будуть переймати у досвідчених спеціалістів. Це буде приємне спілкування, на котрому і базується весь навчальний процес.
Групи порівняно невеликі, тому не турбуйтеся за якість надання матеріалу. У нас добросовісні педагоги, які люблять свою справу. Ми займаємося з трьома учнями одночасно. Якщо Ви захочете, аби приділяли увагу тільки Вам, то віддавайте перевагу індивідуальним курсам, адже у кожного свої побажання!
В Навчальному Центрі у наявності заняття вихідних днів та у вечірній час доби. Стандартного графіка немає. Якщо у Вас є будь-які питання – зверніться за порадою до наших консультантів.
Курси SEO Advanced: Навчальна програма курсу.
Розділ 1. Специфіка підготовки проекту та формулювання цілей.
- Введення в основні цілі проекту.
- Механізм ідентифікації публіки.
- Якими знаннями необхідно володіти під час первинної стадії просунення сайту.
- Знайомство з основними механізмами діяльності гуру SEO.
- Специфіка вибору автоматизованих програм.
- Яким правил слід дотримуватися для того, аби не зіпсувати всю роботу на різних стадіях її виконання.
- Практика.
Розділ 2. Поняття внутрішньої оптимізації.
- Яким способом формуються пошукові теги.
- Знайомство з методами формування title-заголовків.
- Що собою являє description – формування.
- Характеристика keywords.
- Яким чином вони створюються.
- Яким чином відбувається вибір центральної групи ключових запитів.
- Як розподілити ключові слова на сторінках ресурсу.
- Знайомство зі специфікою формування щільності ключових слів.
- Знайомство зі специфікою формування вкладеності ключових слів.
- Як зацікавити своїм сайтом пошукові системи.
- Що буде, якщо перестаратися з оптимізацією сайту.
- Практика.
Розділ 3. Знайомство з поведінковими та користувальницькими факторами. Введення у конверсію ресурсу та юзабіліті.
- Конверсія ресурсу це.
- Юзабіліті сайту це.
- Що слід робити для того, аби сформувати хорошу користувальницьку структуру.
- Поведінкові фактори це.
- Яким чином вони працюють.
- Користувальницькі фактори це.
- Яким чином вони працюють.
- Чого не повинен містити сайт.
- Знайомство з ключовими механізмами, котрі знадобляться для росту конверсії.
- Їхнє використання у сайті.
- Яким чином відбувається розробка системи просунення за наявності внутрішніх факторів.
- Яким чином відбувається розробка системи просунення за наявності поведінкових факторів.
- Практика.
Розділ 4. Введення в ресурс ексклюзивного змісту.
- Що собою являє навчання мистецтву копірайтингу з позиції SEO.
- Якою інформацією слід володіти, аби написати текст SEO.
- Яку інформацію не варто вносити в ресурс.
- Яким чином непотрібна інформація може вплинути на ефективність сайту.
- Способи підбору заголовків відповідно ключовим словам.
- Як написати достойний текст для головної сторінки.
- Практика.
Розділ 5. Просунення SEO та його чорні способи. Чого варто притримуватися, аби не отримати бан.
- Знайомство з чорними способами SEO.
- В чому криється специфіка їхньої діяльності.
- Характеристика субдоменів та дзеркал сайтів.
- Яким чином прибрати дублі.
- Практика.
Розділ 6. Специфіка підготовки ресурсу до публікації на зовнішніх ресурсах. Характеристика аналітики та аналізу ядра. Введення в технічні характеристики.
- Специфіка формування Google-акаунта.
- Як встановити Яндекс. Метрику.
- Знайомство з її функціями.
- Які можливості вона допускає.
- Файл Sitemap.xml це.
- Як його створити.
- Яким чином відбувається відправлення.
- Файл Robot.txt це.
- Як його створити.
- Яким чином відбувається відправлення.
- Введення в специфіку налаштування редиректу.
- Як правильно встановити лічильники.
- Практика.
Розділ 7. Google та Яндекс. Карти. Google та Яндекс. Адреси.
- Специфіка реєстрації ресурсу в Яндекс. Довіднику.
- Специфіка реєстрації ресурсу в Google Картах.
- Яким чином сайт може потрапити на першу сторінку Google Карт.
- В чому криється таємниця створення текстів та заголовків з метою попадання в першу п’ятірку по картам, відносно першої сторінки Google Карт.
- Відгуки.
- Яким чином вони надають впливу на видання.
- Яким чином їх можна використовувати у власних цілях.
- Знайомство з центральними способами реєстрації компанії у ряду інших каталогів ПС.
- Практика.
Розділ 8. Якісне просунення сайту безкоштовним шляхом.
- Блогові замітки.
- Яка їхня функціональність.
- В чому полягає взаємодія зі спільнотами ряду форумів.
- Знайомство з центральними методами підвищення показників ТІЦ та PR.
- Як відбувається вибір майданчиків.
- Чим відрізняється Яндекс-просунення від Google-просунення.
- Практика.
Розділ 9. Просунення SMM.
- Налаштування оперативності в соцмережах.
- Яким чином відбувається оновлення інформації.
- Яким чином взаємодіють спільноти з офіційним сайтом.
- Механізм розкручування груп.
- Яким чином користувачі ряду соціальних мереж стануть Вашими активними клієнтами.
- Практика.
Розділ 10. Sape. SeoPult.
- Механізм діяльності з оптимізованими сервісами.
- Що варто враховувати під час налаштування кампаній.
- Знайомство зі Sape.
- Чи варто займатися навчанням стосовно формування кампаній, анкорних листів та підбору майданчиків.
- Практика.
Розділ 11. Специфіка просунення ресурсу за участі платних та безкоштовних посилань.
- Miralinks – сервіс це.
- Blogun – сервіс це.
- Яким чином пишуться статті для реалізації зовнішнього просунення.
- Яким чином можна досягти того, що ресурс стане популярним.
- Специфіка формування інформаційного пулу.
- Практика.
Розділ 12. Знайомство з Google AdWords та Яндекс. Директ.
- В чому полягають основні методи формування рекламних оголошень.
- Як відбувається підготовка кампаній в Google AdWords.
- Як відбувається підготовка кампаній в Яндекс. Директ.
- Яким способом реалізується налаштування посадкових сторінок.
- За допомогою чого можна зробити високим рейтинг своїх оголошень.
- Процедура запуску оголошень.
- Практика.
Розділ 13. Як відбувається просунення сайту за допомогою внутрішніх користувальницьких факторів.
- Як не вживати посилання та досягти просунення свого сайту.
- Специфіка формування грамотної користувальницької структури.
- Які можна створити механізми для того, аби залучити публіку в процес використання сайту.
- Специфіка створення плану динаміки.
- Практика.
Розділ 14. Яким чином можна вивести ресурс з бану, фільтру чи чорного списку.
- Знайомство із сайтами, що потрапили під різноманітні фільтри.
- Процедура аналізу ресурсу.
- Механізм виявлення центральних причин, відносно яких впали позиції.
- Формування заходів, які допоможуть вивести сайт назад.
- Практика.