Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Курси СММ в Києві. Введення в маркетинг в соціальних мережах - Онлайн курси

 


У цьому блозі ми ділимося теоретичної інформацією з навчальної програми IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/marketynh-ta-sotsmerezhy. Пройти практичну частину пропонуємо на курсі, а у статті розглянемо стратегію СММ просування.

 

З чого складається стратегія СММ

Стратегія будується для того, щоб ваші сторінки були заповнені не просто якимись постами, а публікаціями, які будуть відрізняти вашу історію і ваш стиль спілкування від конкурентів.

Стратегія складається з наступного:

  • Цілі і завдання

Ви можете вибрати одну або кілька цілей, а потім сформувати під них конкретні завдання. Існують такі цілі: підвищення впізнаваності, підтримання зв'язку з аудиторією, підвищення лояльності до бренду, нагадування про ваш бренд, отримання фідбеку про вашу діяльність від аудиторії.

Наприклад, ваша мета - підвищення лояльності до бренду. Тоді в задачі може входити впровадження в соцмережах бонусних програм для клієнтів, налагодження потоку позитивних відгуків на сторінках компанії і т.п.

  • Портрет ЦА

Тут все стандартно: ви повинні розуміти соціально-демографічні параметри своєї аудиторії, її інтереси і звички, переважний формат отримання контенту (текст, відео, картинки, кнопки і т.п.), ключові місця присутності в мережі і коло її знайомих / друзів / близьких (останній потрібен, якщо люди з кола спілкування вашої ЦА можуть подарувати їй ваш товар або послугу).

Швидше за все, після цього етапу ви визначите ключові для просування майданчики.

  • Tone of voice

Що б ви не публікували від імені бренду (чи то пост в стрічці, чи блог на сайті), ці меседжі повинні дотримуватися єдиного стилю спілкування. Тут важливо розрізняти Tone of voice і стиль комунікації ваших адміністраторів або технічної підтримки. Чому так? Уявіть, що стиль спілкування вашого бренду - різкий. Це круто відрізняє бренд від конкурентів, але ось різко спілкуватися з незадоволеними клієнтами в коментарях до постів вашому сапорту не варто.

  • Аналіз конкурентів

Детально аналіз і інструменти для нього ми проходимо на навчальній програмі в IT Столиці, але, якщо коротко, він складається з трьох частин. Ви аналізуєте наповнення сторінки конкурента, способи просування в соціальних мережах, які він використовує, і комунікацію (відповіді на коментар, в директ й ін.)

  • Контент

Основою цього етапу стратегії є контент-план. Він, як правило, складається з дати і часу постингу, вказівки рубрики або стилю поста і короткого опису його змісту.

Запис на курси

Передзвонити ?