Увага!!! Незважаючи на те, що наші філії закриті на карантин до 24 квітня, у Вас є чудова можливість пройти наші курси online! Проведіть вільний час з користю! Запишіться на курси online! Отримуйте освіту не виходячи з будинку!

З виникненням всесвітньої мережі з'явився ряд нових перспективних професій. Які з них є актуальними сьогодні, а які поступово відходять в минуле? Як отримати популярну спеціальність? Що робить фахівець в інтернет-сфері? У статті містяться відповіді на ці питання.

Щодо перспектив інтернет-комерції, то ця сфера процвітає сьогодні, а за прогнозами спеціалістів буде тільки рости.

На що орієнтуватися під час пошуку роботи в інтернет-сфері? Серед усіх напрямків розвитку можна виділити два основних: орієнтоване на бізнес або buisiness to buisiness, а також buisiness to consumer – бізнес, орієнтований на споживача.

Незважаючи на новизну B2B в інтернеті, напрямок широко представлено в мережі та демонструє хорошу динаміку зростання. Власники бізнесу вже оцінили переваги віртуальної реальності й активно використовують її у своїй діяльності. Проте, наразі не всі бізнес-компанії мають своє представництво в мережі, але займуться його створенням в майбутньому.

Веб-майстер – порівняно нова професія, яка відійшла в минуле так само несподівано, як і з'явилася. Але її представники нікуди не зникли – вони перекваліфікувалися в вузьких фахівців інтернет-середовища: веб-розробників, керівників інтернет-проектів, контент-менеджерів, веб-дизайнерів, фахівців з розвитку інтернет-ресурсу. Таким чином, там, де раніше всі ці завдання виконував один спеціаліст, веб-майстер, тепер виникли нові професії. Сьогоднішній етап розвитку можна назвати ерою вузької спеціалізації.

Віртуальний керівник.

В інтернет-просторі, так само як і всюди, потрібні хороші фахівці. До рекрутерів часто надходять запити від роботодавців, яким потрібен директор для інтернет-магазину.
Здавалося б, наскільки реально здійснювати торгівлю в інтернет-магазині, де взаємодія відбувається в віртуальному просторі? Однак для сучасності це вже не є чимось незвичайним – через інтернет-майданчики поширюють продукцію найрізноманітніші компанії. Тому і виникає необхідність в керівниках, здатних збільшити прибутковість бізнесу.

Процес перекваліфікації для отримання нової посади необов'язковий – хороший менеджер залишиться профі й в області інтернет-продажів. Головні навички такого фахівця – вміння проводити оцінку ризиків ціноутворення, знання в галузі фінансів і логістики. Вітаються базові навички програмування і знання особливостей просування в мережі.

В цілому менеджерів інтернет-проектів можна класифікувати за двома напрямками: технічна робота і просування сайту. Фахівці першої групи підбирають команду розробників і контент-менеджерів, займаються технічною стороною інтернет-ресурсу. Діяльність менеджерів по просуванню спрямована на залучення рекламодавців, підвищення впізнаваності бренду, розкрутку сайту і потрапляння його в топ пошукової видачі. Дуже рідко зустрічаються фахівці, які однаково хороші в обох напрямках. І, звичайно ж, менеджер, що володіє відповідними навичками, буде мати попит на ринку праці.

Робота у сфері веб-дизайну.

Спеціаліст по веб-дизайну виконує безліч різних функцій – він розробляє зовнішнє оформлення ресурсу, визначає вид призначеного для користувача інтерфейсу, створює макети сторінок і логотипи. Не зайвими для веб-дизайнера будуть навички програмування і верстки. Веб-дизайнеру не обов'язково вміти створювати сайти з нуля, але необхідно знати, як вони створюються. Для влаштування на роботу за даною спеціальністю достатньо мати яскраве і професійне портфоліо.

Банермейкер – це вузька область дизайну, фахівці якої створюють ілюстрації для банерів. Але оскільки банермейкер безпосередньо пов'язаний з рекламою сайту, часто цей же фахівець займається і його просуванням. Однак і директор з розвитку, і веб-девелопер можуть виконувати ці завдання паралельно з іншими службовими обов'язками. У великих же компаніях банермейкер – окрема посада.

Технічний письменник.

Спеціаліст, який робить опис продукції компанії – технічний письменник. Найчастіше технічний письменник необхідний фірмам, які займаються інформаційними технологіями. Такий фахівець отримує інформацію з різних відділів компанії, систематизує її.

Проблема професії в тому, що немає спеціального навчання, тому навіть досвідчені фахівці в цій галузі навчалися самостійно. Попит на технічних письменників останнім часом зріс.

Середня заробітна плата становить від 600 до 800 доларів.

Веб розробник.

Веб-девелопер або веб-розробник – дуже багатогранна професія. Серед фахівців немає спільної думки з приводу того, що входить у сферу відповідальності веб-розробника – або це звичайний програміст, або це програміст зі спеціалізацією на створенні сайтів, або зовсім керівник групи зі створення інтернет-додатків.

Стартова зарплата починається з 800 доларів.

Контент-редактор.

Контент-менеджер або контент редактор – фахівець з наповнення інтернет-ресурсу текстами та медіа. Свій сайт є у кожній великій компанії, а у перспективі буде у будь-якого бізнесу.

Створення інтернет-ресурсу може мати різні цілі – залучення нових клієнтів, інформація для постійних покупців, підвищення впізнаваності бренду і створення корпоративної культури.

Контент-редактор стежить за актуальністю інформації на сайті й регулярно оновлює її. Він повинен знати про особливості функціонування і розвитку компанії, щоб правильно відобразити інформацію про діяльність на сайті. Іноді контент-менеджеру доводиться займатися просуванням сайту, виконуючи функцію інтернет-маркетолога.

У ролі контент-менеджерів часто виступають жінки. Є думка, що хороший контент-редактор буде з людини з філологічною або журналістською освітою. А оскільки в цих спеціальностях більшість – жінки, не дивно, що у контенту жіноче обличчя.
Проте, не кожен журналіст може стати веб-редактором – для цього йому потрібно добре розбиратися в сучасних технологіях, знати портрет цільової аудиторії та орієнтуватися на неї, в більшості випадків необхідно вільне володіння англійською мовою.

Перспективи роботи в інтернет.

За прогнозами фахівців популярні сьогодні професії збережуть свою актуальність і структура ринку не зазнає істотних змін. Виникнення нових професій в найближчі роки швидше за все буде пов'язано з появою нових технологій. Сучасні професії будуть адаптовані до віддаленої роботи, яку зв'язок через Інтернет робить все більш доступною. Так, професіонал може місяцями не з'являтися в офісі та не бути обмеженим жорсткими рамками графіка, при цьому отримувати стабільну зарплату за виконану роботу.

А ось новина з приводу найближчого майбутнього інтернет-професій: на Заході зовсім недавно з'явилася спеціальність «етичний хакер». На цій посаді люди з хакерським минулим аналізують систему безпеки підприємства і допомагають знайти в ній уразливості, запобігти зламу. Цілком ймовірно, що незабаром подібний фахівець буде необхідний штату будь-якої компанії.

Запис на курси

Передзвонити ?