Как рисовать 3D модели из простых геометрических объектов - Онлайн курсы

 


У цій публікації ми поділимося інформацією з навчальної програми IT Столиці з тривимірної графіки в 3ds max: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/komp-modeliuvannia/kursy-3d-max. Розглянемо алгоритм моделювання з примітивами (найпростішими геометричними тілами).

 

Як створити об'єкт

Для початку потрібно розташувати об'єкт на сцені - для цього клацаємо мишкою у вікні проекції, щоб таким чином позначити розташування початкової точки. Далі визначаємо розміри об'єкта, перетягуючи покажчик мишки. Також ці параметри можна задавати через клавіатуру для більшої точності. Найзручніше створювати об'єкти у вікні Вигляду зверху. Об'єкт створюється через командну панель або панель Objects.

Створеному об'єкту присвоюється колір випадковим чином (налаштування за замовчуванням), він залишається до моменту накладення матеріалу. Читайте нашу добірку про основні етапи створення 3D малюнка за посиланням: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/153-3d-hrafika/2400-osnovi-3d-grafiki-chastina-1.

Після того, як об'єкт уже створений, потрібно вийти з активної панелі Створити та перейти в режим Вибір об'єкта. Будь-параметр об'єкта можна змінювати і після його побудови у вкладці Модифікувати.

Як виділити об'єкт

Перед тим, як управляти параметрами об'єкту, трансформувати його або видалити, потрібно для початку вибрати певний об'єкт. Для цього існує інструмент Select Objects. Після застосування цього інструменту ви побачите три вектора системи координат.

Як змінити параметри об'єкта

Керувати параметрами можна у вкладці Модифікувати (Modify) на панелі команд. Алгоритм кроків перед зміною параметрів:

  1. Виділіть об'єкт (Select Objects).
  2. Активуйте вкладку Модифікувати.
  3. Перегляньте відображені параметри (відображаються показники за вибраним об'єктом).
  4. Відкрийте сувій потрібної групи параметрів (в ньому також можуть відображатися підгрупи, у вигляді рамки з назвою зліва вгорі).
  5. Якщо потрібно розкрити багато сувоїв, використовуйте режим Прокрутки.
  6. Чисельні значення параметрів внесіть за допомогою елемента управління Лічильник, Прапорцем включайте або вимикайте значення, Перемикачем вибирайте потрібне значення з встановленого діапазону.

Рекомендуємо освоювати програму систематизовано, під керівництвом досвідченого практика на курсі 3ds max в IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/komp-modeliuvannia/kursy-3d-max.

Запис на курси

Передзвонити ?