Дитячий психолог це така професія, котра вимагає постійного покращення та удосконалення своїх знань. Ви можете позайматися на курсах третього рівня та стати в рази обізнанішим!
Програма Учбового Центру буде цікавою та корисною тим людям, що працюють, безпосередньо, дитячими психологами; психологами – консультантами, що займаються з батьками та їхнім чадом; викладачам – психологам, завучам з позакласної роботи, дефектологам, а також батькам, котрі, перш за все, зацікавлені в тому, аби розвиток їхніх дітей був повноцінним.
Таким чином, кожен учень зможе відшукати програму, що підійде саме йому та зможе прочинити для себе двері в таку чуйну дитячу душу. Слід не забувати, що, якщо ми хочемо зробити дітей слухняними, то нам необхідно докласти всі свої зусилля для того, аби вони були максимально щасливими.
Випускники курсу дитячої психології третього рівня будуть забезпечені сертифікатами. Тому, якщо Ви знаходитеся в активному пошуку роботи, то навчайтеся у наших викладачів, поглинайте, як губка всю інформацію, про котру вони розповідають під час свого навчання та ставайте грамотним працівником, до допомоги котрого вдається більшість.
Хоч це і будуть заняття високого рівня складності, але для того, аби сплатити їх, клієнтам не слід буде витрачати великі гроші. Колектив нашої території встановлює не тільки прийнятні ціни, але й приємні пропозиції до них.
У Викладачів Учбового Центру варто повчитися, адже це практикуючі спеціалісти, котрі багато працювали з дітьми та знають, як можна та необхідно знаходити підхід до них. Якщо у Вас є свої питання, то наставники зможуть дати відповіді на них, як ніхто інший.
Для того, аби максимально розвинути здібності учнів, команда нашого Учбового Центру написала для них програму, в котрій є практика, теорія та виконання домашніх завдань. Практика це своєрідні рольові ігри.
Варто попередити, що таке навчання буде під силу тим, хто має певні знання, якщо ж їх нема, то буду даватися важкувато. Але не варто переживати, адже Ви завжди можете записатися на базові заняття чи ж навчання другого рівня. Все залежить від того, яку підготовку людина вже має.
Навчайтеся на вихідних, якщо не виходить – у звичайні будні дні. Ми відкриті зранку та до вечора. Графік створюється вже у процесі навчання, тому визначтеся, коли для Вас це буде комфортно.
Займатися можна лише з викладачем чи з групою однодумців. Їх, звичайно, буде не дуже багато, аби кожен з присутніх зміг засвоїти якомога більше матеріалу!
КУРСЫ ДЕТСКОЙ ПСИХОЛОГИИ. УРОВЕНЬ 3: УЧЕБНАЯ ПРОГРАММА
Тема 1. Специфика детского развития: 1 – 2 года
1. Что собой представляет детская гимнастика
2. Что собой представляет детская йога
3. Что собой представляет грудное вскармливание после достижения ребёнком 1 года
4. Ребёнок и соска
5. Ребёнок и горшок
6. Ребёнок и его обучение в детском саду
7. Практика
Тема 2. Специфика детского развития: 2 – 3 года
1. Как происходит развитие моторных навыков
2. Специфика восприятия ребёнка
3. Специфика мышления ребёнка
4. В чём выражается агрессивность ребёнка
5. Какие меры предпринимать, если ваш ребёнок стал жадиной
6. Практика
Тема 3. Специфика детского развития: 3 – 7 лет
1. Введение в психофизиологию
2. Содержание возрастных теорий
3. Введение в структуру любви и сексуальности
4. Практика
Тема 4. Теории раннего развития
1. Положительные стороны теорий раннего развития
2. Отрицательные стороны теорий раннего развития
3. Специфика применения теорий раннего развития
4. Практика
Тема 5. Введение в метод Монтессори
1. Практика
Тема 6. Введение в психологический подход к развитию
1. Практика
Тема 7. Воля. Посыл родителей. Определённые границы
1. Что собой представляет Бодинамический подход
2. Практика
Тема 8. Специфика детского развития: 7 – 10 лет
1. Общение со сверстниками
2. Что собой подразумевает солидарность
3. Какие могут возникать школьные трудности
4. Каким образом можно преодолеть трудности в школе
5. Характеристика леворукости
6. Характеристика амбидекстрии
7. Практика
Тема 9. Специфика развития: 10 – 16 лет
1. Как подросток конфликтует с этим миром
2. Каким образом можно решить данные конфликты с миром
3. Каким образом родители воздействуют на своего ребёнка, когда он находится в таком возрасте
4. Практика
Тема 10. Специфика развития: 16 – 21 год
1. Что собой представляют психологические теории юношества
2. Что собой представляет социализация
3. Как происходит усваивание половых ролей
4. Что относят к психосексуальной идентификации
5. Введение в смену системы семьи в ходе сепарации
6. Практика
Тема 11. Терапии
1. Что собой представляет арт – терапия
2. Что собой представляет песочная терапия
3. Что собой представляет терапия творчеством
4. Специфика применения различных терапий в ходе работы с детьми
5. Практика