Професія - web-майстер

Не кожен користувач розмірковує над тим, що стоїть за «кліком», за допомогою котрого відкриваються сторінки. В принципі, люди і не зобов’язані розмірковувати над цим, адже найосновніше це, аби для виконання цього все було максимально зручно і, як побажання – гарно. Ряд технічних питань бере на себе та людина, котра створює сайти, а саме – веб – майстер.

Якщо говорити прямо, то поняття «веб – майстра» дуже невизначене. А все, тому що, аби побудувати вірно функціонуючий сайт, слід застосувати знання та зусилля «чотирьох умів» і це, як мінімум. Хто вони? Контент – редактор, веб – дизайнер та веб – програміст. І так, як сайт необхідно розкручувати на просторах інтернету, то про менеджера з реклами та маркетингу також не слід забувати.

Діяльність web – майстра

Подібна вузька спеціалізація акина виключно у великих дизайн – студіях. У більшості випадків, роботу цього спеціаліста можна прирівняти з роботою ремонтника. І перший, і другий не займається чимось певним, а виконують великий об’єм за декількох спеціалістів. Якщо Ви бажаєте стати веб – майстром, то Вам необхідно поєднувати в собі художника та математика, як би дивно це не виглядало, на перший погляд. Випрацюйте в собі комунікабельність для того, аби без заминок вести переговори та добре програмувати. Спеціальність, що розглядається, є новою. За неї приймаються програмісти, що володіють базою дизайну чи ж дизайнери, котрі опанували веб – програмування.

На сьогодні веб – майстер зобов’язаний вміти робити наступне:

  • Під час переговорів з клієнтом встановити логіку та архітектуру проекту що планується;
  • знати та добре програмувати за допомогою Java - JavaScript, С - С++ та Perl;
  • проводити верстку сторінок в HTML;
  • розроблювати стиль фірми;
  • працювати з рядом баз даних та графічних пакетів;
  • налагоджувати платформу з метою роботи в різних браузерах;
  • встановлювати та регулювати необхідні поштові сервери та веб – сервери, а також реалізовувати забезпечення захисту для них;
  • займатися рекламними кампаніями у Всесвітній мережі;
  • працювати з центральними банерними мережами.

Перш за все, варто пам’ятати, що послуги дизайнера коштують не так і дешево. Як не крути, а така діяльність має собою на увазі копірайт, а також авторське клеймо. Найбільше стосується того моменту, коли ця людина будує стиль підприємства з самого початку. У такому випадку, весь обсяг поліграфічного та рекламного продукту зав’язується на стиль платформи, що була створена дизайнером. Потім, за вартості ставлять програмінг, а за ним контент – редактор.

Це може бути студія, а можуть і приватні особи, але вони працюють із замовниками, за допомогою двох напрямів. Перша має собою на увазі створення проекту та подальшу передачу її замовнику. А інша – постійний супровід.

Запис на курси

Передзвонити ?