Від складного до простого. Підсумки року, що минає 2016 року та плани на 2017

Поговорімо ж в цій статті про тренди, що стосуються формування, просунення та заробітку на платформах, котрі могли запам’ятатися всім нам у 2016 – му році найбільше!

SEO та контент

З кожним днем якість контенту стає все вищою. Сьогодні вкрай мало просто розмістити текст, звичайно, унікальний, що буде розбитий на стовпчики. Для того, аби приваблювати увагу, він повинен бути корисним та цікавим. Якщо ж ще декілька років тому ми всі й далі оптимізували сторінки за допомогою старих добрих методів, то сьогодні представників такого вибору вже дуже мало.

У медалі два боки: якщо подивитись на один, то люди, що пишуть наповнення, мають великий простір свободи для того, аби самовиразитися; але якщо поглянути на інший, то для того, аби зробити публікацію слід дотримуватися величезного ряджу вимог. Під час оптимізації слід сконцентруватися на архітектурі вмісту та самої платформи, а також прослідкувати семантичне ядро.

Це стосується і посилальної маси. Більшість власників і тепер купують посилання, от тільки для цього вдаються до іншого. Отримує все більшого розвитку тренд, що стосується зосередження уваги на формуванні природного посилального профілю. Все більше входить до обігу краут – маркетинг. Всі посилання тепер розглядаються в якості додаткового фактора ранжування, але він ніяк не центральний.

Рекламні блокувальники

Все більше людей вдаються до їхньої допомоги. Це означає і те, що регулярно стає більшим втрачений прибуток. Слід сегментувати таку публіку та провести її монетизацію за допомогою нестандартних методів.

Адаптування під мобільну техніку

Вже понад 50% інтернет – трафіку належить саме мобільному і, як не дивно, він тільки збільшується. Адаптувати платформи під мобільну техніку вже не просто було б чудово, а вкрай необхідно. Вже зовсім скоро різноманітні веб – ресурси будуть формуватися саме під мобільну техніку, а потім – під ПК.

Завантаження сторінок — це також один із центральних факторів ранжування та даний факт, також, варто брати до уваги під час адаптації своєї платформи. Стала змінюватися і сама методика взаємодії з публікою. Більшість фактів, що застосовуються на ПК, цілком недоступні за допомогою мобільного пристрою. Варто брати до уваги центральні аспекти: комфорт сприйняття інформації та юзабіліті.

Формуються адаптивні рекламні формати та ті, що зосереджені тільки під ту ж саму мобільну техніку. Звичайно, всі ці технології тільки набирають оберти, але вже через деякий час будуть інші позиції на ринку та повністю розвинута система, відносно заробітку. Якщо є ті, що не реалізовував всілякі адаптивні версії, то не втратьте можливість зайнятися цим у 2017 – му році. Важливо бути сучасним!

У результаті, необхідно все робити якомога простіше. Головне це розважливість своїх рішень та перспективність. Не ламайте зайвий раз голову над тим, як би схитрити, краще подумайте над тим, як зробити те, що  буде актуально і через 5, і через 10 років. Звичайно, це складно, ідеї для цього слід виношувати місяцями, але від результату Ви будете у захваті.

У новому році знадобиться взятися за розвиток нових каналів і на це є свої підстави, наприклад, взаємозв’язок із соцмережами та розсилка поштою :

• більша кількість ресурсів трафіку буде вигідною для пошукового ранжування;
• розширення публіки;
• погано та незручно, коли кількість користувачів має щільну залежність тільки від якогось одного критерію;
• пам’ятайте, що соцмережі, відносно публіки були та є основними конкурентами для пошукових систем!

Запис на курси

Передзвонити ?