Розглянемо в цій статті, як встигнути менеджерити івент до найменших дрібниць і водночас залишити сили для креативу.
Перевірка опрацьованості заходу
- У вашого проекту повинна бути чітко визначена мета.
- Під мету потрібно вибрати ефектний неймінг, відповідний формат, число очікуваної аудиторії, надійних партнерів, для яких готується пропозиція щодо співпраці.
- Повинні бути продумані дизайнерські рішення, як за візуальною складовою, так і за організацєю простору.
- Необхідно спланувати ресурси для проведення заходу (людські, фінансові, часові).
- Потрібно спланувати, як покрити заходом витрати на його проведення (зробити івент платним або перетворити відвідувачів в лояльних покупців у майбутньому).
- Повинні бути обрані канали для промо вашої події.
Основне креативна завдання, яке повинен виконати івент-менеджер на цьому етапі - продумати, як за допомогою заходу створити ком'юніті для свого бренду.
"Комплектування" і просування івенту
- План майданчиків для розваги з ведучими / модераторами або залучення спікерів.
- Складання розкладу заходу, заповнення статус-таблиці з партнерами.
- Постановка завдань фотографам і відеооператорам.
- Організація оснащення на заході: освітлення, звук, екрани, місця, гардероб, охорона, прибирання та інше на вимогу.
- Забезпечення брендованих матеріалів (бейджі, мерч, буклети тощо).
Івент-менеджер повинен розбиратися в маркетингових комунікаціях. Нехай втілення тактичних заходів можна доручити окремим фахівцям, план просування (емейл-розсилка, соцмережі, лендинг) івент-менеджером. Менеджер повинен розуміти, навіщо utm-мітки для кожного промо-каналу і кожного партнера, які вибирати хештеги та інші нюанси. В IT Столиці є програма з маркетингу, кілька занять з якої можна придбати для опанування цих навичок: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/marketynh-ta-sotsmerezhy.
Інструменти
Хмарні сховища: потрібно буде десь зберігати дуже багато важливих файлів.
Конструктори для лендингів: хороший інструмент для презентації івенту, до якого не обов'язково залучати дизайнера.
Система управління проектами: буде легше координувати роботу дизайнерів, контент / СММ-менеджерів, асистентів, операторів, технічних фахівців, волонтерів і т.д.
Цифрові рішення для спілкування учасників заходу.
В нашій навчальній програмі з реклами та піару можна присвятити кілька модулів організації івентів і паралельно вивчити необхідні event-менеджеру основи комунікацій: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/kursy-menedzhmentu/pr-ta-reklama.