Увага!!! У зв'язку з послабленням 2-го етапу карантину відкриття метрополітену і запуску транспорту ми офіційно починаємо роботу з 26-го травня. Навчальний центр працює в звичайному режимі. Також, Ви можете записатись на курси online!

SMM-фахівець перед розробкою стратегії просування повинен визначитися з його метою. Компанія-замовник, яка потребує просування, визначається з завданням і конкретними цифрами. Це може бути приріст в тисячу передплатників, залучення трафіку на сайт, збільшення кількості конверсій.

Краще оперувати конкретними цифрами – це полегшує роботу з інструментами аналітики.

Курси SMM розраховані на власників бізнесу, які бажають поліпшити взаємодію з соціальними мережами з метою збільшення продажів, трафіку на корпоративний сайт або для підтримання іміджу компанії.

Процес створення бізнес-акаунта, його наповнення та ведення, основи брендингу і фірмового стилю, соціальні фактори та залученість – курси SMM включають в програму дані тематики.

Випускники здійснюють просування акаунта в соціальних мережах з нуля і до досягнення результату, незалежно від попередньої підготовки та досвіду. Навчання актуально для інтернет-маркетологів, власників бізнесу, який функціонує онлайн. Підійдуть курси й фахівцям з просування сайтів, які хочуть розширити базу знань.

З яких етапів складається SMM.

  • Для початку необхідно визначити канали просування. Соціальні мережі працюють по-різному, відповідно, і перед розробкою стратегії просування необхідно враховувати всі нюанси. Кращий спосіб зрозуміти, яку соціальну мережу (Інстаграм, Вконтакте, Однокласники, YouTube, Facebook) використовувати для просування свого акаунта – подивитися, як це роблять конкуренти.
  • Створення бізнес-акаунта. Цей етап різниться, залежно від обраного вами каналу. Так, бізнес-сторінка в Інстаграмі володіє розширеною функціональністю і дозволяє отримувати статистику про користувачів. У Facebook добре налаштований механізм таргетування і більше плейсментів для реклами, і з різними форматами медіа в ньому працювати легше.
  • Оформлення бізнес-акаунта. На аватарі має бути присутнім лого бренду, а внизу в описі – сфера діяльності. Щоб відкривши сторінку, кожен користувач зрозумів, де він знаходиться. Стрічка містить корисну інформацію та елементи айдентики, в оформленні постів простежується фірмовий стиль – кольори, композиції та дизайнерські прийоми, завдяки яким бренд краще запам'ятовується і виділяється серед конкурентів.
  • Ведення акаунта. Публікації повинні виходити з певною періодичністю. У Інстаграмі краще постити не більш двох публікацій в день, щоб не засмічувати стрічку. Вконтакте, навпаки, вимагає більшої активності, щоб ваші пости не загубилися серед реклами конкурентів.
  • Налаштування рекламної кампанії. Тут необхідно вибрати формат оголошення – текстове, фото або відео. Також потрібно визначити місце показу або плейсмент. Для Інстаграма це стрічка новин та сторіз.
  • Реклама у відомих блогерів. Публікації в акаунті лідерів думок або інфлюенсерів можуть залучити до вашого профілю безліч людей. Головне щоб інтереси передплатників блогера збігалися з інтересами вашої цільової аудиторії. Не забудьте запитати у блогера його статистику – за нею легко побачити, чи справжні у нього передплатники, або це накрутка.
  • Таргетування. Цим терміном називають націлювання на певну аудиторію (від слова target – ціль). Так, серед загальної кількості користувачів можна виділити тільки тих, у кого є діти, або тільки тих, хто живе в певному районі (геотаргетування – корисна функція для локального бізнесу). Щоб отримати контроль над усіма параметрами таргетування, працюйте через кабінет Facebook, навіть якщо запускаєте рекламну кампанію в Інстаграм (попередньо потрібно зв'язати акаунти.)
  • Аналітика та тести. Якщо дозволяє бюджет SMM-менеджер може провести тестову рекламну кампанію або навіть кілька тестів з різним таргетуванням. Це дозволяє визначити, за якими параметрами краще шукати цільову аудиторію бренду. Використовуйте інструменти аналітики й статистики, щоб визначити, наскільки успішно пройшла рекламна кампанія.

Рідко коли продажі безпосередньо пов'язані з діями по просуванню в соцмережах – зазвичай, у бізнесу, який ведеться виключно через Інстаграм.

Проте трафік на сайт і впізнаваність бренду реально підвищити за допомогою SMM. А нові відвідувачі вашого ресурсу можуть стати постійними клієнтами.

Запис на курси

Передзвонити ?