Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Як робити продажі по холодній базі - Онлайн курси

Ми не фанати різних "секретів" і обманних маніпуляцій. Щоб продати товар або послугу клієнтові, досить швидко зрозуміти його психотип, а потім коротко і переконливо сформулювати для нього перевагу продукту/послуги.

BIG 5 або OCEAN

Згідно з цією методикою особистість має п'ять рис характеру, виражених в різній мірі.

  • Відкритість до всього нового

Ця людина любить незнайомі марки товарів, тому з відкритим новому клієнтом легко працювати. Безумовно у такої людини є хобі або якісь здібності. Можна спробувати почати розмову з цієї теми, обов'язково представившись яскраво, тому що люди з таким характером цікавляться новими знайомствами.

  • Свідомість

Такі особистості не сприймають аргументи на кшталт "загального вагона", вони не йдуть за натовпом. Для них дуже важливим є питання досягнення своїх цілей, тож можна спробувати пов'язати продукт з важливим для них прагненням.

  • Екстраверсія

Схильні шукати можливості для соціальної взаємодії. Таким клієнтам варто показати, як продукт або проект допоможе увійти в важливу для них соціальну групу, долучитися до чогось більшого.

  • Дружелюбність

Ці люди намагаються проявляти доброту до всіх, навіть до незнайомців - так що клієнти з такою домінуючою рисою характеру теж ідеально нам підходять. Вони мають сильну емпатією, так що будуть поблажливі, якщо ви безпосередньо поясніть, навіщо телефонуйте, і визнаєте про свої переживання в цей момент.

  • Нейротизм

Такі особистості легко впадають в злісний або істеричний стан, тривожні і турбуються через дрібниці. Через низьку самооцінку їх легко змусити відчути себе некомфортно невинною, на перший погляд, фразою.

Як застосовувати методику BIG 5

Описані вище риси характеру притаманні людині в різних пропорціях. Наприклад, наш клієнт має сильну відкритість до всього нового, але слабку свідомість. Значить, він часто шукає нові нестандартні способи щось зробити, чимось зайнятися, знайти захоплення. "Курси з нуля" - оптимальний меседж для такого типу особистості.

Якщо у людини низький рівень дружелюбності, вона саркастична і недовірлива, але водночас проявляє екстраверсію, швидше за все вона шукає схвалення та визнання суспільства. Такому клієнту краще якомога спокійніше і детально представитися, пов'язуючи пропозицію з якоюсь важливою ​​соціальною групою (наприклад, "Курси, які проходять топ-менеджери Monobank").

Пропонуємо навчитися з перших фраз розмови виявляти психотип клієнта і продумувати персоналізовану пропозицію на нашому курсі для менеджерів з продажу https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/kursy-menedzheriv/menedzher-z-prodazh.

Запис на курси

Передзвонити ?