Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Що потрібно для відкриття для інтернет-магазину - Онлайн курси

Чому деякі інтернет-магазини розвиваються до величезних корпорацій, а деякі закриваються, тому що за тривалий час так і не змогли принести їх власникам хоча б мінімальний дохід? Дуже детально ми пояснили цей принцип в матеріалі за посиланням: https://itstolytsa.ua/blog/96-biznes/1030-kak-razvit-v-sebe-kachestva-nastoyashchego-biznesmena.

Якщо сформулювати принцип коротко, то успішні комерційні проекти керуються такими правилами:

  • Не концентруйтеся занадто багато на своєму продукті.
  • Зрозумійте, що будь-який канал, який приносить конверсію, можна нескінченно масштабувати.
  • Задавайтеся питанням, яку цінність приносить бізнес клієнтам.
  • Проведіть аналіз бізнес-ідеї в 6 етапів: ЦА, конкуренти, доробка продукту, позиціонування, план просування.

Як тільки ваша ідея набула конкретних обрисів, то потрібно починати її здійснювати. Переходимо від загальних принципів до конкретного алгоритму.

  1. Встановлюємо свою тематику: визначення з нішею зазвичай обумовлює наступні дії з формування і розвитку проекту. Найкраще буде, якщо тематика вам знайома і близька до душі.
  2. Реєстрація власного домену та хостингу: зупиняйтеся на нескладному і запам'ятовуваному доменному імені. Під час вибору хостингу шукайте ті, які відрізняються своєю якістю і надійністю.
  3. Підрядники: розробляти інтернет-магазин повинні фахівці, за якими закріплені вартісні рекомендації. У них має бути хороше портфоліо і чіткий план роботи.
  4. Запуск платформи. Вибір системи управління контентом (CMS) впливає на такий аспект сайту, як функціональність. Звичайно, можна скористатися безкоштовним движком. Але варто розуміти, що безкоштовні движки не підходять для серйозних, розвинених ресурсів через питання безпеки. Внутрішня архітектура таких CMS відкрита кожному, тобто будь-який хакер знає, як влаштований ваш сайт, може легко його зламати.
  5. Контент і продукція. Потрібно продумати, яким чином будуть завантажуватися дані про продукцію та інший контент на сайт. Наприклад, імпортувати їх можна в файли xls або за допомогою синхронізації з 1С.
  6. Клієнти та їх залучення. Застосування різних інструментів інтернет-маркетингу. Основними вважають контекстну рекламу, пошукове просування або SEO.
  7. Проведення тестування та аналітики: встановіть похибки і зробіть конверсію своєї платформи набагато вище. Найпопулярніший інструмент для веб-аналітики - Google Adwords.

Більше можна дізнатися на наших курсах зі створення сайтів. Посилання на програми навчання залишаємо тут: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/stvorennia-saitiv.

Запис на курси

Передзвонити ?