Я люблю свою роботу

Якщо Ви розмовляєте зі своїм керівником, як з приятелем, у звертаннях ставите смайлики та не маєте уявлення про граматику, то весь цей дивний набір може швидко відлякати від Вашої особистості, навіть, якщо у Вас є медаль про відзнаку. Буває так, що на співбесіду приходить молодий спеціаліст, котрий володіє вражаючою освітою та манерами, і Ви розумієте, що це саме той, про кого Ви мріяли. Після того Ви надсилаєте цій людині листа, в котрому мова йде  про те, що він прийнятий на вакантну посаду, але вона надсилає Вам дивну відповідь зі сленгом, вставляє смайли та ряд знаків оклику. І як тепер бути? Будьте впевнені, що багато керівників змінять свою відповідь на категоричне «ні».

Спеціалісти говорять про те, що це відбувається дуже часто, але ж бути такого не повинно. Тих людей, котрі звикли так спілкуватися, приймуть за несерйозних, але ж цим вони позбавляються прибуткової посади. А з іншого боку, Ви б взяли до себе на роботу людину, що поводить себе з керівництвом на рівних, ніби це її старий товариш?

Робота

Деякі молоді представники шукачів говорять про те, що їм буває, вкрай, нелегко перемкнутися на офіційний тон спілкування, але вони вважають це необхідністю для того, аби влаштуватися в престижну фірму. Можна зустріти і тих, хто навіть не бажає якось чинити опір цьому, адже вважають, що нове покоління відхопить верхівку, врешті – решт, а роботодавцю не буде куди від цього подітися.

У такому випадку, необхідно дати відповідне зауваження і самим роботодавцям. Для того, аби спілкуватися зі своїми  підопічними, не слід застосовувати сучасні засоби спілкування, а робити це особисто, якомога частіше чи ж за допомогою мобільного зв’язку. Більшість підприємств на сьогодні просять претендентів на посаду представити есе, в котрому вони повинні написати, чому бажають працювати саме тут, а не в якомусь іншому місці. Це і дає можливість роботодавцю подивитися, як людина викладає те, що вона хоче донести.

Запис на курси

Передзвонити ?