Учбові курси дитячої психології призначені для батьків, котрі бажають грамотно поводити себе у товаристві своєї дитини. Багато людей допускають масу помилок, застосовуючи у вихованні примус, суворі покарання, дресуру, перешкоджають свободі та особистості свого чада. Наші спеціалісти вважають, що це давно застарілі та занадто неправильні традиції поведінки, котрі передаються з покоління в покоління, адже всі вони призводять бо великих проблем. Наша команда викладачів надасть всі знання для того, аби їхні підопічні змогли краще розуміти своїх дітей, бо успіх у їхньому виконанні залежить саме від цього. Наставники Центру дадуть всілякі необхідні матеріали для того, аби їхні підопічні вміли виховувати дітей якомога розумніше.
Пройшовши курси дитячої психології, Ви незабаром виявите в собі зміни, почнете краще розуміти не тільки дітей, але й друзів та близьких. Під час навчання в Учбовому Центрі наші досвідчені практики проведуть психологічну діагностику кожної родини та встановлять стиль батьківського виховання. Протягом всього навчання крім теорії буде багато практики. Ми покажемо, що будь – який назріваючий конфлікт з дитиною можна попередити за допомогою гри.
Чому наша територія є тим самим центром, котрий допоможе дізнатися про дитячу психологію більше?
Ми доручаємо наших клієнтів лиш на перевірених досвідчених спеціалістів. Як вже було згадано, на Вас очікує багато різноманітної практики, стосовно рішення безлічі всіляких ситуацій, що можуть виникнути у повсякденному житті. Ми озброїмо своїм слухачів великим обсягом необхідної інформації. Навчання проводиться у формі живого діалогу з викладачем. Йому можна ставити питання, просити пояснення незрозумілих моментів. Для того, аби отримати сертифікат про проходження курсів, слід буде, для початку, пройти спеціальне контрольне завдання – викладачі Центру не відпустять своїх слухачів з прогалинами в знаннях.
Відходячи від стандартних шаблонів системи, наша команда дає можливість учням самостійно обирати графік занять. Займатися у нас можна в групі до трьох людей чи сам на сам з майстром. До того ж, наша команда склала найприйнятніший прайс за свої послуги, бо виступаємо за повний доступ до знань. На якість видачі матеріалу це не відображається ніяким чином. Ми позбавимо своїх клієнтів від непотрібних застарілих методик та, натомість, розкажемо про свіжі практики, перевірені факти.
Відходячи від стандартних шаблонів системи, наша команда дає можливість учням самостійно обирати графік занять. Займатися у нас можна в групі до трьох людей чи сам на сам з майстром. До того ж, наша команда склала найприйнятніший прайс за свої послуги, бо виступаємо за повний доступ до знань. На якість видачі матеріалу це не відображається ніяким чином. Ми позбавимо своїх клієнтів від непотрібних застарілих методик та, натомість, розкажемо про свіжі практики, перевірені факти!
Читайте також: Курси психології.
Програма курсу:
1. Підготовка до вагітності. Процес пологів. Батько на пологах. Прикладання до груді. Контакт з дитиною.
2. Психологія спілкування між батьками ти дітьми. Детермінанти дитячого розвитку. Батьківські установки, стиль виховання.
3. Три перших роки життя. Орудійно – предметна діяльність. Розвиток сприйняття, мислення, пам’яті, мови. Самооцінка. Прагнення до самостійності. Усвідомлення себе в соціальному просторі часу. Криза трьох років: впертість, свавілля, норовливість, знецінення дорослих, бунт, деспотизм. Методики розвитку.
4. Психологія дошкільняти, поступове розширення умов життя, розширення меж сім’ї. світ людських стосунків, функцій людей, видів діяльності. Гра – основна діяльність дитини – дошкільняти. Закономірності розвитку ігрової діяльності. Основні ігри, їхня специфіка. Значення ігор у психічному розвитку дитини. Інші види діяльності: образотворча діяльність, праця та читання. Казки, їхня роль у психічному розвитку дитини.
5. Психологія молодших школярів. Народження соціального «Я», узагальнення переживань, внутрішнє життя дитини, структура поведінки, смислова орієнтована основа вчинків, втрати дитячої безпосередності. Психологічні новоутворення. Виховання у школі. Зміна об’єктивних умов психічного розвитку. Учбова діяльність: задача, мотивація, учбові операції, оцінка.
6. Психологія підлітка. Поява підвищених вимог до поведінки підлітків. Статеве дозрівання, вторинні статеві ознаки, емоційна нестабільність. Новий образ фізичного «Я». Дружба підлітків: вибірковість. Відсторонення від дорослих, емансипація від близьких дорослих. Розвиток мови як засобу спілкування. Автономна мова. Сексуальні взаємодії підлітків. Перше кохання, статева ідентифікація. Труднощі у підлітків.
7. Старші школярі. Встановлення достеменної незалежності у всіх галузях. Усвідомлення протиріч.