Увага!!! Незважаючи на те, що наші філії закриті на карантин до 24 квітня, у Вас є чудова можливість пройти наші курси online! Проведіть вільний час з користю! Запишіться на курси online! Отримуйте освіту не виходячи з будинку!
Сергій - Адміністрування бізнесу

Викладач курсу керівників ресторанного бізнесу має успішний досвід відкриття закладів з нуля, оптимізації витрат і виведення ресторанно-готельних комплексів з кризи.
Сергій отримав освіту в Тернопільській академії народного господарства за спеціальністю «Економічне планування» в Тернополі. Отримав диплом про вищу економічну освіту. Далі навчався в Республіканській школі метрдотелів і офіціантів, отримав середню спеціальну освіту у сфері організації обслуговування.
В якості додаткового навчання прослухав курс за європейськими стандартами зберігання харчових продуктів в ресторанах і пройшов в Португалії Школу готельного господарства та туризму.

Навички фахівця:
• Ведення обліку в системах iiko.
• Здійснення контролю проходження ТМЦ.
• Складання плану контролю виробництва.
• Організація ефективної роботи F&B-відділу.
• Вільне володіння українською та російською, середній рівень володіння англійською та португальською.
• Проведення тренінгів для офіціантів, навчання персоналу стандартам міжнародної мережі, адаптація співробітників.

Досвід роботи фахівця:

З 2017 року працює на посаді менеджера по запуску нових закладів.

У 2017 році п'ять місяців пропрацював в Апарт-готелі в Приморську. Апарт-готель розташований на березі моря, має свій вихід до пляжу і приймає 500 відпочивальників, з яких до 50% – діти.
Комплекс включає 110 будинків, ресторан і бар.
• На позиції керівника Сергій підбирав і навчав персонал, починаючи з барменів та офіціантів, закінчуючи співробітниками відділу Food & Beverage – загалом більше сотні людей.
• Створив ефективну систему управління і мотивації для співробітників закладу.
• Підготовка відділу F&B до зустрічі та приймання відпочивальників.
• Склав стандарти обслуговування.
• Займався пошуком постачальників HoReCa, підписував з ними контракти, прагнучи
оптимізувати витрати.
• Організував і контролював безперервне доставлення харчових продуктів та
інших необхідних товарів.
• Складав меню з шеф-кухарем за системою шведського столу. А також сформував дитяче меню, меню рум-сервісу для бунгало, барне меню.
• Проводив роботу з персоналом і відпочивальниками з метою поліпшення якості обслуговування.

З 2016 роки 6 місяців на контракті пропрацював керівником в Києві, ресторан в районі Гідропарку на 250 місць. Запустив його з нуля після ремонту, сформував команду співробітників з більш як 30 осіб, збудувавши сучасну й ефективну систему мотивації. Знайшов постачальників через канал HoReCa і організував безперебійне доставлення всіх необхідних продуктів.
2008-2010 рік – робота кризовим менеджером в клубі Depech Mod. Оптимізував витрати, вивів на фінансово новий рівень, збільшивши дохід, оновив меню.
2014 рік – сервіс-менеджер в кейтеринг-службі «Фігаро», відповідав за проведення заходів, банкетів та урочистостей.

П'ять років з 2000 року пропрацював в гольф-клубі в Португалії, починаючи з позиції бармена-офіціанта по обслуговуванню гравців під час турнірів.
У п'ятизірковому готелі всесвітньо відомої мережі Marriott Praia del Rey пройшов весь шлях від офіціанта до менеджера, організовував обслуговування команд спортсменів на Чемпіонаті Європи у 2004 році.

У 2006 році працював менеджером групи кейтерингу в Лісабоні, де керував командою з п'ятдесяти осіб, координував роботу групи й залу.
1991-2000 роки працював в Тернополі, починаючи з позиції офіціанта, закінчуючи керівником.
Також в проміжку з 1985 по 1992 працював офіціантом в різних закладах України, серед яких – «Інтурист СРСР» в Києві і у Львові, "Русь", "Дніпро" в Києві й "Дністер" у Львові.

Запис на курси

Передзвонити ?