Курси по рекламі в інтернеті в Києві. Введення в Google Ads - Онлайн курси


У цьому блозі ми ділимося інформацією з навчальної програми IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/google-adwords. Матеріал присвячений поділу рекламних кампаній. Ми вже писали, що бізнесам або проектам з різними сегментами товарів / послуг обов'язково створювати окремі кампанії. Але це не єдиний критерій поділу. Тепер детальніше розберемося, за яким принципом потрібно відокремлювати кампанії.

 

  • Поділ за типом кампаній

Вам вже має бути відомо, що існують різні інструменти реклами в інтернеті. Якщо хочете нагадати собі про них, можете прочитати цей матеріал: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/149-internet-marketynh/2391-navchannya-internet-reklami-v-kievi.

Якщо коротко - це пошукова реклама, відеореклама, ремаркетинг, банерна реклама та Universal App Campaign. Так ось, ці інструменти будуть мати різні показники, і відповідно - різні шляхи оптимізації. Чому так? Кожен тип реклами відповідає різному поведінки по відношенню до бренду. Пошукова реклама налаштовується вже для сформованого попиту, банерна реклама тільки формує впізнаваність бренду і попит на його пропозицію і т.п.

  • Поділ по географії

Наприклад, можна запустити кампанію на всю Україну і паралельно створити таку ж кампанію для міст-мільйонників. Адже ставки за оголошення в великих містах вище, тому без поділу доведеться робити високі ставки для всієї України.

  • Поділ за категоріями послуг / товарів

Особливо необхідний тим бізнесам або проектам, які пропонують сезонні продукти. За допомогою такого поділу можна припиняти одну кампанію, коли сегмент товарів не актуальний (наприклад, влітку погано продаються зошити), і знову запустити цю ж кампанію з осені.

  • Відділення брендового трафіку

Брендові запити дуже важливо відокремлювати від контекстного трафіку. Це самі конверсійні запити від вашої лояльної аудиторії, тому якщо їх змішати з комерційними, то вони невиправдано піднімуть середній показник ефективності.

  • Поділ по пристроях (мобільні, десктопні)

Дозволяє вибирати найбільш підходящий формат оголошення. Є сенс робити тільки при наявності достатнього бюджету.

  • Поділ за типом запитів

Як правило, це інформаційні (наприклад, людина цікавиться, як щось зробити) і транзакційні (людина хоче щось купити, замовити) ключові слова.

Запис на курси

Передзвонити ?