Интернет-маркетинг в Киеве. Подготовка маркетинговых инструментов - Онлайн курсы

Ми вже писали в блозі, як будувати воронку продажів за поведінкою користувачів на сайті: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/149-internet-marketynh/2390-navchannya-internet-prosuvannyu-v-kievi-pidgotovka-marketingovikh-instrumentiv. Але існують бізнеси, які здійснюють продажі не онлайн, а телефоном. В такому випадку відслідковувати тільки онлайн-заявки буде неприйнятно. Адже людина могла побачити контекстну рекламу, перейти на сайт, а потім не клікнути на кнопку, а подзвонити за телефоном. Розберемося, як по дзвінках оцінювати ефективність рекламних каналів.

Як можна відстежити ефективність реклами по дзвінках

  • За допомогою промокоду

У відеорекламі, радіорекламі, в оголошенні можна залишити з номером телефону промокод. Коли людина прийде на сайт з відеореклами, вона назве один промокод, якщо вона прийде з пошукової реклами або оголошення в метро - назве окремі промокоди з кожного рекламного каналу.

Єдиний мінус цього методу - клієнти не обов'язково запам'ятовують промокод і можуть звернутися без нього.

  • Закрити номер телефону кнопкою

Можна постаратися зробити так, щоб користувачеві висвічувався номер тільки після натискання на спеціальну кнопку. На цю кнопку повинен бути налаштований так званий івент за допомогою сервісу Google Tag Manager. Налаштування івентів ми розбираємо на курсі з інтернет-маркетингу в IT Столиці.

Івенти зберігаються в системах аналітики, ви зможете легко відстежити кількість дзвінків за кількістю івентів, які були налаштовані на натискання кнопки "Подивитися номер".

Цей метод, як і метод з промокодом, не кращий. Хтось може клікнути і не подзвонити. Але в будь-якому випадку, якщо бюджет сильно обмежений, цих два варіанти відстеження краще, ніж нічого. Дорогий, але найефективніший спосіб - IP-телефонія.

  • Коллтрекінг

Так IP-телефонію називають в маркетингу. Як це працює? Люди, які приходять на сайт з різних рекламних каналів, бачать різні номери телефонів. Посилання на сайт, розміщені в кожному окремому каналі просування, позначаються utm-мітками (про них говоримо на курсі з інтернет-маркетингу в IT Столиці). Система зчитує мітку, розуміє, звідки прийшов відвідувач, а потім видає відповідний номер телефону. Так працює статичний колтрекінг.

Його мінус у тому, що він не дозволяє отримувати детальну статистику. Наприклад, він дозволяє підставляти окремий номер для контекстної реклами, але не для окремих оголошень з різними ключовими словами, а просто для всієї CPC.

Найскладніший спосіб відстеження - динамічний колтрекінг. В цьому випадку унікальний номер генерується для кожного окремого користувача, який в даний момент знаходиться на сайті.

Система аналітики фіксує, що користувач перейшов за певним ключовим словом і йому висвітився певний номер (цей віртуальний номер АТС потім переадресовує на реальний номер вашої компанії). Коли відвідувач залишає сайт, віртуальний номер звільняється від нього і ключової фрази, за якою той прийшов на сайт. А в звіт додається максимально деталізована статистика (ви змогли відслідкувати дзвінок з конкретного ключового слова).

Запис на курси

Передзвонити ?