Всі люди, котрі просувають свою власну продукцію чи послуги за допомогою Інтернету, час від часу задають собі запитання типу: «Що потрібно зробити, аби контекстна реклама приносила свій результат?», «Як визначити правильний підхід до планування рекламної кампанії за участі Яндексу?» або ж «Яким чином можна отримати велику кількість клієнтури, але витратити для цього мінімум засобів?». А Ви знаєте, як це зробити?
Якщо людина надає перевагу контекстній рекламі, то вона вже знаходиться на шляху до позитивного результату, оскільки сьогодні це оптимальне рішення для того, щоб розвивати свій бізнес. Застосовуючи в роботі Яндекс.Директ, Ви маєте шанс розширити коло своїх продажів, збільшити ринок, а також зацікавити нових клієнтів.
Ми – Навчальний Центр, в якому учні зможуть дізнатися суть використання величезної системи контекстної реклами, такої, як Яндекс.Директ. Вони навчаться формувати грамотні рекламні оголошення. Педагоги пояснять їм суть підбору ключових слів, і розкажуть про специфіку проведення аудиту рекламних кампаній і сайтів. До того ж, підопічні нашого Центру пізнають методику зростання показника клікабельності оголошень різного типу.
Ми знаємо, що цей курс піде на користь власникам різних інтернет-магазинів та компаній, менеджерам з реклами, а також веб-маркетологам.
Чому ж учні навчаться в Навчально-освітньому центрі?
- Реєструвати свій акаунт в Яндекс.Директі;
- Регулювати його;
- Займатися підбором ключових фраз для того, аби зацікавити публіку;
- Займатися плануванням бюджету;
- Вести стратегії автоброкера;
- Будувати структуру акаунту.
Для того, щоб навчання допомогло прибрати всі прогалини в знаннях і призвело до правильного результату, колектив надасть Вам в розпорядження спеціалістів Яндекс.Директ. Це люди, що мають свої проекти, і з радістю та без зайвих проблем займаються ними. Так чому б Вам не повчитися в них?
Тим паче, для того, щоб займатися з нами, ні в якому разі не потрібно зсувати на інший план свої звичні пріоритети, адже графік дуже пластичний та зручний. Ви можете вибирати навчання зранку, вдень або ввечері, на вихідних чи в будні. Ми не формуємо його для всіх, а знаходимо підхід до кожного учня індивідуально! Тому займатися Ви будете тоді, коли це дійсно комфортно.
Після того, як клієнти ознайомляться зі всіма темами курсу, виконають блок практичних завдань та домашніх вправ, вони проходять атестацію, щоб ми розуміли наскільки добре було засвоєно матеріал курсу. Після цього випускники пройдуть процедуру видачі сертифікату установленого зразка.
Наші учні можуть займатися, як в групах, так і виключно з педагогом. Якщо Ви людина, яка любить нові знайомства та обожнює переймати чийсь досвід, то міні-групи створені саме для Вас!
Весь навчальний процес – це жвава бесіда. Колектив Центру хоче зробити так, аби Ви змогли отримати якомога більше цікавої та корисної інформації для себе, а також стали впевненими користувачами Яндекс.Директу. Для цього ми створюємо обстановку, котра є близькою до домашньої, та забезпечуємо всім необхідним.
Окрім цього, Центр піклується про те, щоб освітні курси багато хто міг собі дозволити. Для цього ціновий рубіж встановлено таким чином, щоб був доступним для багатьох, команда Центру затвердила також і окремі знижки. Консультанти обов’язково нагадають про них та розкажуть детальну інформацію, дадуть відповіді на питання, що Вас цікавлять.
Курси Яндекс.Директ – Ефективна контекстна реклама: Навчальна програма курсу.
Розділ 1. Знайомство з показниками продуктивності рекламних кампаній та Директ-акаунту.
- Характеристика показника ефективності Директ-акаунту.
- Характеристика показника ефективності ключових фраз.
- Практика.
Розділ 2. Процес вибору ставок. Методика установки клікової ціни.
- Установка ставок, відносно ключових слів.
- Ціна за переходи з рекламних оголошень.
- Методика установки клікової ціни.
- Алгоритм управління кліковою ціною.
- Як можна вплинути на ціну переходу на область сайту, що рекламується з рекламної площадки контекстно-медійної концепції.
- Порядок вживання всіляких професійних сервісів для того, аби дати оцінку перехідній ціні.
- Яким чином можна провести оцінку переходу користувача з рекламної площадки на конкурентний сайт.
- Практика.
Розділ 3. Огляд розгорнутих налаштувань, відносно рекламної кампанії.
- Введення в yclid-мітку.
- Введення в Openstat-мітку.
- Порядок формування ремаркетингових рекламних оголошень.
- Характеристика шаблонів.
- Операції з розробки стратегії таргетування, відносно показу всіляких рекламних оголошень.
- Знайомство зі структурою Яндекс.Директ–акаунту.
- Практика.
Розділ 4. Характеристика оптимізації оголошень, відносно рекламної кампанії.
- Яким чином можна сформувати ефективний контент рекламного оголошення.
- Що потрібно вжити для того, аби оголошення було цікавим для відвідувачів.
- Як зробити ступінь CTR вище.
- Алгоритми усунення частини слів.
- Практика.
Розділ 5. Продуктивність рекламної кампанії. Введення в розширені можливості.
- Огляд числа переходів та показів.
- Методика проведення оцінки продуктивності оголошень та ключових слів.
- Методика збільшення рівня продуктивності ключових слів та оголошень.
- Практика.