Курси маркетингу та просування в соціальних мережах. Київ.

Курси маркетингу та просування в соціальних мережах. Київ.В наш час соціальні мережі присутні в житті практично кожної людини, котра використовую комп’ютер. Звертаючись до статистики, можна сказати про те, що 80% людей, котрі зареєстровані в таких соціальних мережах, як Фейсбук чи ВКонтакті відвідують свої сторінки кожного дня. До того ж, у деяких з них це перші сайти, з перегляду котрих вони розпочинають свій день. Також статистика говорить про те, що середньостатичні користувачі проводять близько 75 – ти хвилин кожного дня на цих платформах. А цілі цього самі різнобічні: ознайомлення з новинами, перегляд спільнот, спілкування з близькими, обмін думками та фото.
Виходячи з цих причин, що активність зростає з кожним днем, просування з їх допомогою стає головною ціллю для більшості компаній. А їх можливості досить різносторонні.  Вони дають шанс проводити рекламу товарів та послуг для всіляких цільових аудиторій та таким чином отримують в  свої руки нову клієнтуру; з ними можна реалізувати маркетингові аналізи, підвищувати рівень репутації  свого бізнеса, отримувати клієнтів.

Якщо  Ви:

  • Маєте власний бізнес та збираєтеся просувати свою продукцію за допомогою соціальних мереж;
  • маркетолог;
  • менеджер, в обов’язки котрого входить реалізовувати продажі за допомогою Всесвітньої павутини;
  • робітник, в обов’язки котрого входить відповідати за забезпечення іміджу;
  • рекламний спеціаліст,

тоді приходьте  в наш Учбовий Центр, дізнавайтеся всі подробиці учбового процесу та записуйтеся на курси маркетингу та просування в соціальних мережах!

Про що дізнається людина, котра віддала перевагу нашій території:

  • Про те, як підбирати соціальну мережу, аби просувати свій бізнес – плюси та мінуси кожної з них;
  • про створення та розвиток груп та спільнот;
  • про специфіку залучення великої кількості підписників, які в подальшому можуть перекваліфікуватися в клієнтів;
  • про те, як прибрати негативний вплив та робити свою репутацію вище та розвивати довіру публіки;
  • про саме формування якісної рекламної кампанії;
  • про те, як аналізувати лічильники ефективності проведення діяльності в соціальних мережах.

З нашими клієнтами працюють практикуючі спеціалісти, котрі самі не перший рік займаються маркетингом та просуненням, тому їм є що сказати своїм слухачам і вони точно знають, як відповісти на їхні запитання.

Попрацювавши з нашими наставниками, учням потрібно буде проявити себе під час виконання підсумкового тестування. Якщо вони проходять його успішно – отримують свідоцтво про закінчення. Наш колектив просить Вас приймати до  уваги, що дана сфера в наш час набирає все більших обертів.

Люди, котрі ефективно та якісно займаються просуненням дуже затребувані, багато роботодавців знаходяться в активному пошуку таких працівників!
Такий курс обійдеться Вам не надто дорого! Якщо порівняти нашу цінову політику з політиками подібних закладів, то вона у нас помірна та адекватна. До того ж, Ви завжди можете прийняти участь в акціях території!

Наші педагоги за одне заняття приймають не більше, ніж три учня. А все, тому що їм потрібно попрацювати з кожним та зробити з них впевнених в своїх можливостях користувачів. Але, якщо клієнту знадобиться, то він завжди може вибрати індивідуальне навчання.

В Учбово – освітньому Центрі клієнти не підкорюються одному графіку, так як його просто не існує. Такі методи біли прийняті з урахування того, що створити свій режим відвідування для всіх було би все рівно, що наплювати на своїх підопічних. Кожен з них живе своїм життям, зберігає певний темп і наш колектив не має права його порушувати. І ми, попіклувавшись про це, навпаки створили курси вечірнього відвідування та вихідного дня. Всі інші формують для себе допустимий графік, приймаючи рекомендації педагога та закріплюють його.

IT - Курсы Маркетинг и продвижение в социальных сетях. Киев
Курси Маркетингу та просування в соціальних мережах: Учбова програма курсу.

 

Тема 1. Маркетинг та соціальні мережі

  1. Різновиди монетизації інтернет – проектів.
  2. Як відбувається прискорене завантаження спільнот SMM.
  3. Методика проведення SMM для B2B.
  4. Практика.

Тема 2. Огляд KPI

  1. Знайомство з показниками ефективності.
  2. Введення в центральні керівничі KPI.
  3. Зміна продуктивності маркетингу SMM.
  4. UTM – мітки.
  5. Алгоритм використання.
  6. Характеристика дзвінків з соціальних мереж.
  7. Яким чином вони враховуються.
  8. Практика.

Тема 3. Характеристика контент – стратегії

  1. Огляд типів контент - стратегій.
  2. Як автоматизується контент.
  3. Практика.

Тема 4. Спільноти: формування та керування

  1. Процедура реєстрації спільноти.
  2. Процедура оформлення.
  3. Використання SMM – смайлів.
  4. Характеристика пабліків в  FaceBook.
  5. Характеристика пабліків Вконтакте.
  6. Практика.

Тема 5. Процедура оформлення спільноти

  1. WIKI – розмітка це.
  2. Яким чином можна її використовувати.
  3. Практика.

Тема 6. Соціальні мережі та SEO

  1. Алгоритм використання мотивованого трафіку.
  2. Як відбувається пошукове просування для соціальної мережі.
  3. Практика.

Тема 7. Характеристика партнерського маркетингу

  1. Процедура формування медіа – плану, відносно рекламної кампанії.
  2. Як проводити діяльність з лідерами планів.
  3. Конкурси в соцмережах.
  4. Опитування в соцмережах.
  5. Практика.

Тема 8. Характеристика таргетованої реклами

  1. Огляд таргетованої реклами.
  2. Огляд ретаргетованої реклами.
  3. Як розміщуються медійні рекламні оголошення.
  4. Як розміщуються текстові рекламні оголошення.
  5. Алгоритм використання тергетингів нестандартного типу, котрих нема в стандартному інтерфейсі.
  6. Практика.

Тема 9. Відношення SMM та інтеграції сайту

  1. Яким чином можна використати сайт для того, аби розкручувати соціальні мережі.
  2. Як зробити рівень довіри вище до сайту з використанням відгуків всіляких соціальних мереж.
  3. Характеристика додатків в соціальних мережах.
  4. Огляд продуктивності таких додатків.
  5. Практика.

Тема 10. Огляд аутсорсингу та працевлаштування

  1. Сучасні послуги, котрі існують в SMM – сфері.
  2. Що слід приймати до уваги в ході вибору підрядника.
  3. Як знайти хорошу роботу для SMM.
  4. Практика.

Додаткова інформація про курс

Вартість навчання

Група:
2850 грн

Індивід.:
2950 грн

Тривалість навчання:

Група:
8 зан х 3 год.

Індивід.:
8 зан х 1,5 год.

Можливий графік навчання:

Ранок: (9:00-11:00), (11:00-13:00)
День: (13:00-15:00), (15:00-17:00)
Вечір: (17:00-19:00), (19:00-21:00)
Вихідні: субота та неділя

Контактні дані:

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів для користувачів – початківців та професіоналів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 383-27-92; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua