В наш час почали активно розвиватися телекомунікаційні технології, а також комп’ютерні інформаційні системи, внаслідок чого і був створений електронний бізнес. Спеціалісти, які розбираються в цій сфері, мають високий попит на ринку праці.
Давно не можете зважитися на отримання нових знань? Тоді записуйтеся на курси з основ e-commerce, і ми доведемо, що навчатися – це легко!
Під поняттям електронного бізнесу мається на увазі будь-яка ділова діяльність, яка використовує внутрішні резерви великих інформаційних мереж для того, аби видозмінювати внутрішні та зовнішні зв’язки, щоб формувати від цього дохід.
Сама ж електронна комерція умовно розділена на певні категорії: C2C, B2A, B2C, B2B, C2A. Її вважають одним з важливих складників всього електронного бізнесу. Отже, що саме прийнято називати електронною комерцією? Це можуть бути всілякі ділові угоди, внаслідок яких сторони взаємодіють з використанням електронного методу, а не прямого фізичного.
Важливо пам’ятати, що електронна комерція у Всесвітній мережі дає виробникам прямий доступ до максимуму споживачів, відтак – і до особистих переваг, що дає шанс клієнтам вносити замовлення безпосередньо в систему регулювання підприємством.
Відео про курс:
Для початку, слід знати, що входить в е–commerce:
- Електронні гроші;
- Електронний банкінг;
- Електронний маркетинг;
- Прихований маркетинг;
- Електронна торгівля;
- Електронний рух капіталу.
Наш Центр навчає тих, хто вважає навички e–commerce корисними для себе.
Саме тому, Welcome! За період навчання Ви опануєте теоретичними та практичними знаннями, які необхідні для того, щоб реклама в Інтернеті була якісною та позитивно впливала на платформу.
Навчання інтернет-маркетингу в нашому Центрі обійдеться учням, відносно недорого. Ви завжди можете порівняти цю цінову політику з альтернативною у подібних закладах. На даний курс також діють окремі приємні пропозиції та знижки.
Наша команда не розтягує вивчення цієї тематики на тривалий період, бо у свою програму ми включаємо тільки ту інформацію, яка допоможе Вам в майбутньому вивести платформу на новий рівень.
Ви будете займатися навчанням в приємній і дружній атмосфері, тому навіть не думайте про те, як розпочнеться спілкування з викладачем. Адже наші співробітники намагаються побудувати дружні стосунки з підопічними, щоб ті відчували себе вільно та впевнено. Заняття являють собою не просто стандартний урок, а довірливу бесіду.
Для того, щоб Ви могли повноцінно зануритися у роботу в галузі e-commerce, створено спеціальні практичні вправи. Навіть вдома Ви зможете відпрацювати спеціалізацію, адже будете отримувати комплект окремих завдань.
Коли весь навчальний матеріал буде остаточно вивчено, Ви пройдете перевірку його на знання. Вона буде складатися виключно з тем, вивчених під час навчання, тому слухайте свого наставника дуже уважно. Тоді після успішного складання тесту Ви отримаєте свідоцтво про проходження курсу!
Пам’ятайте, що педагоги навчального простору – це люди з певним досвідом та широким спектром знань в області e-commerce! Вони можуть навчати не тільки індивідуально, а й в групах, які складаються з 2-3 осіб.
Ми надаємо Вам можливість створити зручний графік власноруч. Намагаючись зробити навчання більш приємним – працюємо на вихідних. Тому, Ви можете взяти всю волю в кулак, і перестати шукати собі виправдання. Навчання з нашим Центром буде проходити легко і цікаво. Переконайтесь в цьому!
Якщо Ви знаходитеся в пошуках компетентних наставників, що знають про е-commerce, можуть це доступно пояснити, і не будуть вимагати з Вас захмарну оплату – записуйтеся до нас! Ми знаємо і працюємо з такими людьми! На Вас чекає не лише професійно складена програма навчання і гарний наставник, але й приємна атмосфера.
Курси Основи e-commerce.
Як створити успішний інтернет-магазин: навчальна програма курсу.
Тема 1. Характеристика електронної комерції.
- Суть типів корпоративних сайтів.
- Суть можливостей цих сайтів.
- E-commerce-ринок – це.
- Суть типів інтернет-магазинів.
- Які бізнес-процеси відбуваються в інтернет-магазині.
- Практика.
Тема 2. Характеристика інструментів маркетингу. Характеристика інструментів просування.
- SEO – це.
- SEM – це.
- Знайомство з прайс-майданчиками.
- Суть SMM.
- Огляд партнерських програм.
- Що собою представляють E-mail-розсилки.
- Що собою представляє E-mail-маркетинг.
- Практика.
Тема 3. Характеристика CMS-систем.
- Огляд безкоштовних рішень.
- Огляд рішень, котрі слід оплачувати.
- Огляд сервісів.
- Огляд «самописних» систем.
- Практика.
Тема 4. Характеристика внутрішніх факторів.
- Backoffice та інтернет-магазин.
- Які існують вимоги, відносно інфраструктури.
- Яким чином працювати з постачальниками.
- Суть юзабіліті сайту.
- Суть конверсії.
- Практика.
Тема 5. Характеристика оптимізації витрат. Методика збільшення ступеня прибутку.
- Процедура підбору підрядників.
- Огляд можливих вимог до штатних працівників.
- Прийоми збільшення ступеня конверсії.
- Прийоми оцінювання працівників.
- Прийоми оцінювання підрядників.
- Прийоми бюджетного планування.
- Прийоми оцінювання бюджету.
- Практика.