Конфліктологія – наука, що вивчає закономірності зародження, утворення, розвитку та завершення різних конфліктів, виявлених на будь-якому рівні. Конфлікт може бути виражений в досить складному психологічному прояві, успішно вивчити котрий вдається лише з допомогою правильних теоретичних передумов. На жаль, не всі люди навколо нас позитивні та приємні. Буває і не так. Іноді життя зіштовхує лоб до лоба з людьми неврівноваженими та конфліктними, з якими складно знайти спільну мову. Ми відчуваємо антипатію, відчай та образу через непорозуміння, після такого спілкування на душі лишається неприємне відчуття. Хотілося б уникнути таких зустрічей, але на жаль, це не завжди реально. Як же вчинити у такому випадку? Як вийти із неприємної ситуації з гідністю та не втратити контроль над собою, не зірватися?
Для будь-якої людини природно при зустрічі з такою особистістю зайняти позицію оборонну, захищаючи себе. Досвід показує, що така реакція неефективна. А якщо Ви спробуєте змінити свою реакцію та оцінити ситуацію з іншої сторони? Можна слідувати класичній, і тому безпрограшній пораді – почати з самого себе. Віднестися до ситуації спокійно і більш позитивно. Конфліктологія дає методику більш ефективної та дієвої реакції. На ці та інші питання допоможуть вам знати відповіді наші спеціалізовані курси конфліктології.
1. Вчіться прощати.
Кожна людина в душі хороша, але не завжди здоровий глузд превалює над емоціями, та слова наші можуть ображати інших людей. Спробуйте запитати в себе: « А яким чином я намагався зрозуміти цю людину та пробачити її?»
2. Вмійте почекати.
Коли відчуваєте в собі гнів та образу, не виражайте їх порахуйте до десяти, як радить народна мудрість. Іншими словами – візьміть паузу та охолоньте! Інакше Вам, можливо, доведеться жалкувати про агресивну реакцію, але буде вже запізно.
3. Вам настільки важлива Ваша правда?
Відчуваючи бажання довести комусь правильність своєї позиції, поставте собі запитання – навіщо мені це потрібно?
4. Не проявляйте реакцію.
Іноді буває так, що людина, провокуючи на конфлікт, очікує відповідної реакції. Приймаючи її виклик, автоматично можна уподібнитися їй. Змінивши схему, Ви зруйнуєте ці плани. Можна не відповідати тому, хто починає сварку. Іноді буває достатньо поставити питання: «Ви себе поважаєте?»
У випадку, коли конфлікт вирішений правильно, можна визначити ключові моменти, що дозволять в майбутньому легко справлятися з подібними складнощами.
Закінчивши курси конфліктології ви будете вміти:
- Розбиратися в причинах конфліктів;
- Працювати зі спотвореннями;
- Вибирати оптимальну стратегію поведінки в таких випадках;
- Використовувати техніку запобігання конфліктів.
Цільова аудиторія: керівники підрозділів різного рівня, менеджери середньої та вищої ланки, керівники відділів продажу, менеджери збуту, менеджери по роботі з клієнтами.
Курси конфліктології допоможуть всім, хто бажає освоїти техніку для вміння налагоджувати контакти з конфліктними клієнтами.
Графік проведення курсів ви можете встановлювати самі, спираючись на те, що ми пропонуємо навчання вихідного дня та у вечірній час. Іншими словами, вам не потрібно буде порушувати свій звичний ритм життя для того, аби встигнути до нас. Курси будуть проходити не в формі монотонного монологу педагога, а в формі діалогу між підопічним та його наставником. В ході навчання ви будете виконувати ряд практичних завдань, а також отримаєте завдання для домашнього виконання. Ми намагатимемося знайти індивідуальний підхід до кожного. Запишіться до Навчального Центру та отримуйте максимум корисної інформації.
Курси конфліктології: програма курсу.
Частина 1. Введення в конфліктологію:
- Ознаки конфлікту;
- Поняття конфлікту;
- Конфлікт – різновид складної ситуації.
Частина 2. Причини конфліктів з клієнтами та працівниками:
- Організаційно-управлінські;
- Особистісні причини;
- Соціально-психологічні;
Частина 3. Об’єктивний зміст, суб’єктивне сприйняття конфлікту:
- Мотиви сторін, що конфліктують, конфліктна поведінка.
Частина 4. Робота з конфліктними клієнтами:
- Конфліктні клієнти;
- Методи та прийоми впливу на дії конфліктного клієнта.
Частина 5. Стратегія та тактика поведінки в конфлікті:
- Типи тактик;
- Спотворення реальної ситуації.
Частина 6. Саморегуляція в конфліктній ситуації:
- Попередження внутрішньоособистісних конфліктів;
- Психологічні фактори в подоланні стресу.
Частина 7. Конфлікт – причина та наслідок стресу:
- Предмет та об’єкт конфлікту;
- Вибір оптимальної стратегії поведінки;
- Об’єктивні причини.