Курси конфліктології Київ.

Курси конфліктології Київ.Конфліктологія - наука, котра вивчає закономірності зародження, утворення, розвитку та завершення різних конфліктів, котрі виражаються на будь – якому рівні. Він може бути виражений в досить складному психологічному прояві, успішно вивчити котрий вдається лише при умові вірно підібраних теоретичних передумов. На жаль, не всі люди навколо нас позитивні та приємні. Буває і не так. Іноді життя зіштовхує лоб до лобу з людьми неврівноваженими та конфліктними, з котрими важно знайти спільну мову. Ми відчуваємо антипатію, відчай та образу через нерозуміння, не любимо конфлікт, після такого спілкування на душі лишається неприємне відчуття. Хотіло би уникнути таких зустрічей, але на жаль, це не завжди реально. Як же вчиняти у таких випадках? Як вийти із неприємної ситуації достойно та не втратити контроль над собою, не зірватися?


Для будь – якої людини природно при зустрічі з такою особистістю зайняти позицію оборонну, захищаючи себе. Досвід показує, що така реакція неефективна. А що, якщо Ви спробуєте змінити свою реакцію та оцінити ситуацію з іншої сторони? Можна слідувати класичній, і тому ж – безпрограшній пораді – почати з самого себе.  Віднестися до ситуації спокійно і більш позитивно. Конфліктологія дає методику більш ефективної та дієвої реакції. На всі і та інші питання допоможуть вам знати відповіді наші спеціалізовані курси конфліктології, тому:

1. Вчіться прощати
Кожна людина в душі хороша, але не завжди здоровий глузд превалює та слова наші можуть ображати інших людей. Спробуйте запитати в себе – « А яким чином я намагався зрозуміти цю людину та пробачити її?»

2. Вмійте почекати
Коли відчуваєте в собі гнів та образу – не виражайте їх – «порахуйте до десяти» - радить народна мудрість. Іншими словами – візьміть паузу – та охолоньте! В протилежному випадку Вам, можливо, доведеться жалкувати про Вашу реакцію, але буде вже запізно.

3. Вам настільки важлива Ваша павота?
Відчуваючи бажання довести комусь правильність своєї позиції, поставте собі запитання – навіщо мені це потрібно?

4. Не проявляйте реакцію
Іноді буває так, що людина, провокуючи на конфлікт, очікує відповідної реакції. Приймаючи її виклик, автоматично можна уподібнитися їй.. Змінивши цю схему, Ви розірвете ї плани. Можна не відповідати тому, хто починає сварку. Іноді буває достатньо задати питання: «Ви себе поважаєте?»? 

У випадку, коли конфлікт вирішений вірно. Можна установити ключові моменти, котрі дозволять в майбутньому легко справлятися з подібними складнощами.

Закінчивши курси конфліктології ви будете вміти:

Курси Конфліктології в Києві.- розбиратися в причинах конфліктів;
- працювати із спотвореннями;
- вибирати оптимальну стратегію поведінки в таких випадках;
- використовувати техніку попередження конфліктів.

Цільова аудиторія: керівники підрозділів різного рівня, менеджери середньої та вищої ланки, керівники відділів продажу, менеджери збуту, менеджери по роботі з клієнтами.
Курси конфліктології допоможуть всім бажаючим освоїти техніку для вміння налагоджувати контакти з конфліктними клієнтами.

Графік проведення курсів ви можете встановлювати самі, спираючись на те, що ми пропонуємо навчання вихідного дня та у вечірній час. Іншими словами, вам непотрібно буде перебудовувати свій звичний ритм життя для того, аби встигнути до нас. Курси будуть проходити не в формі монотонного монологу педагога, а в формі діалогу між підопічним та його наставником. В ході навчання ви будете виконувати ряд практичних завдань, а також отримаєте завдання для домашнього виконання. Ми намагатимемося знайти сій індивідуальний підхід до кожного та не лишимо без знань. Запишіться в Учбовий Центра та отримуйте максимум корисної інформації.

 

Записатись
1 Курси конфліктології. Рівень 2. Управління конфліктами. Записатись
2 Курси конфліктології. Рівень 3. Записатись

 

На курсах.

Курси конфліктології в Києві.

Курси конфліктології: Програма курсу.

Частина 1. Введення в конфліктологію:

- ознаки конфлікту;
- поняття конфлікту;
- конфлікт – різновид складної ситуації.

Частина 2. Причини конфліктів з клієнтами та працівниками:

- організаційно – управлінські;
- особистісні причини;
- соціально – психологічні;

Частина 3. Об’єктивний зміст, суб’єктивне сприйняття конфлікту:

- мотиви конфліктуючих сторін, конфліктна поведінка.

Частина 4. Робота з конфліктними клієнтами:

- конфліктні клієнти;
- методи та прийоми впливу на дії конфліктного клієнта.

Частина 5. Стратегія та тактика поведінки в конфлікті:

- типи тактик;
- спотворення реальної ситуації.

Частина 6. Саморегуляція в конфліктній ситуації:

- попередження внутрішньоособистісних конфліктів;
- психологічні фактори в подоланні стресу.

Частина 7. Конфлікт – причина та наслідок стресу:

- предмет та об’єкт конфлікту;
- вибір оптимальної стратегії поведінки;
- об’єктивні причини.

 

 

Додаткова інформація про курс

Вартість навчання

Група:
2700 грн.

Індивід.:
2800 грн.

Тривалість навчання:

Група:
6 зан по 3 год.

Індивід.:
6 зан по 1.5 год.

Можливий графік навчання:

Ранок: (9:00-11:00), (11:00-13:00)
День: (13:00-15:00), (15:00-17:00)
Вечір: (17:00-19:00), (19:00-21:00)
Вихідні: субота та неділя

Контактні дані:

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів для користувачів – початківців та професіоналів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 383-27-92; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua