Пропонуємо Вам пройти курси ділового етикету в Навчальному Центрі. Етикет та моральність у багатьох випадках визначають продуктивність людських взаємовідносин, в залежності від цього вони можуть гармонійно розвиватися в інтересах обох партнерів, або припинитися через відсутність взаєморозуміння. Дотримання загальних правил етикету незмінно вказує на ділову культуру людини, її високий професійний рівень. Курси ділового етикету допоможуть Вам засвоїти знання, вміння та навички у сфері сучасного ділового етикету. Знання азів дасть можливість по-новому подивитися на себе, знайти нарешті місце в соціумі та бізнесі.
Прослухавши курси ділового етикету, підопічні Навчально-освітнього центру будуть вміти:
- Психологічно правильно проводити ділові бесіди;
- Правильно поводитися в ході спілкування з керівництвом, підлеглими;
- Використовувати знання психології в діловому спілкуванні;
- Згладжувати різні конфлікті ситуації;
- Правильно розуміти мотиви вчинків інших людей;
- Коректувати свою зовнішність;
- Планувати стосунки між людьми;
- Розраховувати на досягнення згоди в ділових переговорах.
Отримані навички будуть необхідними для орієнтації в складних питаннях етикету, психологічних аспектах життя, в діловому спілкуванні. Вони допоможуть досягнути успіху в професійній сфері життя.
За свої послуги Навчальний Центр затвердив демократичні ціни, котрі будуть по кишені всім охочим. Всі наші учні самостійно підбирають графік, який їх максимально влаштує та не стане порушувати звичний ритм життя. Всі педагоги нашої команди – досвідчені практики. Вони готові надавати свої послуги у будь-який день тижня, починаючи зранку та закінчуючи ввечері. Навчання проводиться в групі до трьох людей чи ж індивідуально. Всіх випускників очікує іменний сертифікат.
Курси ділового етикету: програма курсів.
1. Особливості, значення етикету.
- Історія, види, принципи, правила ділового етикету.
2. Знайомство та представлення.
- Прийняття на роботу, співбесіда;
- Вербальне та невербальне привітання;
- Привітання знайомих та незнайомих;
- Потискання руки;
- Розмова при знайомстві.
3. Етикет на службі.
- Ввічливість, етикет для керівних працівників;
- Етикет підлеглих, незручні ситуації.
4. Приймання відвідувачів.
- Хороший тон для господарів, гостей, ввічлива відмова відвідувачам;
- Зустрічі, що затягнулися;
- Прощання після ділової зустрічі.
5. Спілкування.
- Увага до співрозмовника;
- Як почати розмову;
- Правила ведення бесіди, спірні питання;
- Компліменти, жарти, анекдоти;
- Прощання.
6. Невербальне спілкування.
- Міміка, пантоміміка, жести;
- Міжособистісний простір;
- Контакт та довіра;
- Невербальні маніпуляції.
7. Ділові переговори.
- Підготовка, форма столу, поведінка;
- Помилки;
- Переконання, вплив на опонента.
8. Імідж.
- Організаційна культура;
- Одяг для переговорів;
- Дрес-код на роботі;
- Візитні картки.
9. Віртуальний етикет.
- Телефонна розмова;
- Автовідповідач;
- Правила етикету для мобільних розмов;
- Мережевий маркетинг;
- Листи та SMS.
10. Подарунки.
- Вручення подарунку, незручні ситуації;
- Подарунки працівникам;
- Грошові подарунки;
- Квіти.
11. Прийоми.
- Організація та проведення;
- Гості;
- Типи прийомів;
- Делегації;
- Столовий етикет.
12. Міжнародний діловий етикет.
- Особливості етикету різних країн.