Запаморочливі темпи розвитку сучасної економіки, суспільства, політики та культури, були б неможливі без найважливішого компонента – зв’язків із громадськістю. Головна умова досягнення корпоративного успіху компанії – талановита, професійна робота PR-менеджерів, які підіймають механізми загальної думки на користь потрібної фірми. Саме з цією метою людина, яка працює в даній сфері, має вміти проводити якісні PR-акції, знати орієнтовні стратегії розвитку компаній, вести презентації, прес-конференції та інше.
Щоб досягти успіху, слід бути професіоналом у багатьох сферах наукових знань, таких як психологія міжособових стосунків, управлінська діяльність, а також важливими є ефективність прийнятих рішень, механізми мотивації для швидкого досягнення успіху, особливості взаємодії свідомого та несвідомого в психіці. Навчання націлене на те, щоб Ви змогли без труднощів вивчити весь вищезазначений матеріал, який надалі дозволить самостійно реалізовувати різноманітні PR-кампанії, презентації, прес-конференції та інше.
Навчання PR та рекламі.
Методи викладання, на яких засновані заняття в Навчально-освітньому Центрі, пропонують активне залучення слухачів у процес навчання, використання якісних методичних та практичних матеріалів. Заняття завжди проходять у жвавій невимушеній атмосфері. Творчий підйом допомагає краще засвоювати знання, а індивідуально складений графік занять – займатися тільки у зручний для Вас час. Матеріал подають тільки досвідчені викладачі, на рахунку яких, багато успішних проектів. Для того щоб у Вас була можливість займатися вдома, наш колектив підготував спеціальний блок домашніх завдань. Під час наступних уроків Вам слід буде продемонструвати зроблені завдання. А також Ви зможете отримати відповідь на запитання, які виникли під час їх виконання.
Після закінчення курсів випускники отримають свідоцтво встановленого зразка та мають величезні шанси працевлаштуватися в рекламних агентствах, відділах зі стратегічного розвитку великих компаній на такі посади, як: менеджер, спеціаліст зі зв’язків із громадськістю, спеціаліст з PR-технологій, асистент, промоушен-менеджер.
Приходьте до Навчального Центру за своєю дозою професійних знань!
Курси PR та реклами: програма курсу.
Заняття 1.
- Формування керованого іміджу. Що слід знати PR-менеджеру.
- Що таке Public Relations. Чим відрізняються: PR-менеджер та менеджер з реклами, журналіст та прес-секретар.
- Місце спеціаліста з формування іміджу в українських компаніях та інших країнах.
- Міфи про піар.
- Якості, які необхідні професійному PR-менеджерові.
- Практичні заняття.
Заняття 2.
- PR-термінологія та основоположні документи.
- Путівник по довіднику термінів.
- Підбір публікацій, правила складання прес-кліпінгу.
- Прес-реліз: структура, технологія підготовки та методика розсилки.
- Про важливість заголовку.
Заняття 3.
- PR та засоби масової інформації.
- Види ЗМІ та їхня спеціалізація.
- Правила успішної співпраці з пресою.
- Основні якості спікерів компанії.
- Запити від журналіста – складання та обробка алгоритму.
Заняття 4.
- Поняття PR-плану, правила складання та зміст.
- Складання PR-плану: закони тактики та стратегії.
- Календар PR-активності.
Заняття 5.
- Як організувати PR-захід.
- Форми заходів.
- Різниця між прес-конференцією та «круглим столом», брифінгом, прес-туром та прес-ланчем.
- Формування плану заходу. Важливі моменти підготовки заходу.
Заняття 6.
- Інтернет-піар та особливості просування.
- Яким чином підготувати сайт до візитів представників ЗМІ.
- Преса онлайн.
- SMM – що це. Методи просунення в соціальних мережах.