Курси маркетингу підходять тим, хто планує працювати у сфері маркетингу та комунікацій, менеджерам-спеціалістам з маркетингу, реклами; в PR-компаніях, які виробляють товари та послуги, рекламних PR-агентствах.
Якщо Ви – менеджер-початківець, який просувається маркетинговим простором, маєте бажання розібратися в тонкощах роботи різноманітних маркетингових інструментів, навчитися правильно їх використовувати – курси маркетингу у Навчальному Центрі дадуть Вам все, що необхідно. Наші заняття на початковому етапі допоможуть детально вивчити процес роботи менеджера з маркетингу та комунікацій, дадуть багаж практичних знань, які будуть необхідні для успішного старту кар’єри в даній сфері.
У нашому Центрі Ви ознайомитеся з основними принципами та поняттями маркетингу, реклами та PR на прикладі відомих компаній, зможете потренуватися у використанні даних понять на практиці в умовах Вашого власного бізнесу. Кожне заняття містить виконання декількох практичних завдань (таких, як SWOT-аналіз та аналіз цільової аудиторії, копірайт, позиціювання, медіа-мікс та інше).
Відвідуючи курси маркетингу можна навчитися.
- Обирати вірні канали для просунення товарів.
- Писати брифи для агентств.
- Складати хороші прес-релізи та займатися підготовкою інтерв’ю.
- Планувати та проводити рекламні заходи.
- Організовувати кампанії просунення в Інтернеті.
- Всіх тонкощів роботи менеджера з маркетингу, реклами та PR.
Пройшовши наш курс у Навчальному Центрі, Ви отримаєте.
- Розуміння системи маркетингу та чітку логічну послідовність її складення.
- Навички розробки маркетингових активностей, що дають відмінні бізнес-результати.
- Можливість гнучко обирати найбільш ефективні інструменти, що відповідають поставленим цілям, внутрішньому та зовнішньому контексту.
- Вміння ефективно керувати очікуваннями та взаємодіяти з різними групами внутрішніх та зовнішніх клієнтів.
Викладають у Навчальному Центрі досвідчені спеціалісти, які на достойному рівні знають дану сферу діяльності та допоможуть Вам відповісти на всі запитання. Наш графік дуже пластичний та цілком може задовольнити потреби кожного. Все через те, що навчання є активним і в будні, і вихідні дні. Час також практично не обмежений – педагоги працюють як вранці, так і в обідній час і навіть в пізній час доби. До стандартної вартості навчання ми пропонуємо акції, завдяки яким кожен може трохи зекономити власні кошти.
Курси маркетингу: навчальна програма курсу.
Тема 1.
- Формування маркетингу.
- Що собою являє маркетинг.
- Яку специфіку має маркетинг.
- Практика.
Тема 2.
- Складові маркетингової стратегії.
- Сучасність та тенденції маркетингу.
- Що собою являє маркетинг на підприємстві.
- Практика.
Тема 3.
- Стан маркетингу у період кризи.
- Суть стратегій маркетингу у моменти кризи.
- Яким чином вводяться нові методи для просунення.
- Практика.
Тема 4.
- Компоненти комплексу маркетингу.
- Етапи формування маркетингового комплексу.
- Практика.
Тема 5.
- Управління компанією та маркетинг.
- Маркетинг у сфері обслуговування.
- Маркетинг у сфері управління.
- Способи організації служби маркетингу.
- Чого варто остерігатися під час формування та схематизації служби маркетингу.
- Практика.
Тема 6.
- Розгляд SWOT-аналізу та внутрішнього маркетингового аудиту.
- Розгляд PEST-аналізу та зовнішнього маркетингового аудиту.
- Практика.
Тема 7.
- Потреби споживача – це.
- Цінності споживача – це.
- Що таке виробничий маркетинг.
- Закупівельний центр.
- Що таке ринкові ніші.
- Яким чином відбувається формування ринкових ніш.
- Практика.
Тема 8.
- Позиціювання.
- Переваги підприємства та їхня оцінка.
- Процедура вибору маркетингової стратегії.
- Практика.
Тема 9.
- Складові фірмового циклу продукту.
- Маркетингові механізми та ріст прибутковості.
- Практика.
Тема 10.
- Характеристика товарної політики підприємства.
- Характеристика цінової політики підприємства.
- Специфіка розвитку каналів збуту.
- Практика.
Тема 11.
- Економічна ефективність.
- Економетрична ефективність.
- Комунікаційна ефективність.
- Практика.
Тема 12.
- Теми плану маркетингу.
- Етапи формування маркетингового плану.
- Що собою являє шаблон маркетингового плану.
- Презентація шаблону маркетингового плану.
- Практика.