Курси менеджера з реклами Київ.

Курси менеджера з реклами Київ..


Сьогодні професія менеджера з реклами є однією з найбільш поширених. Багато газет, журналів, радіостанцій, телеканалів, інтернет – сайтів продають рекламний час та рекламні майданчики і, звичайно, їм необхідні компетентні менеджери. 

Менеджер з реклами є в кожній компанії, котра виробляє чи продає щось. Всі компанії потребують приваблення клієнтів, підтримки іміджу та позиції на ринку, саме цьому команда спеціалістів Учбово – освітнього центру і навчить своїх учнів. Наші курси менеджера з реклами надають всі необхідні знання.


Зараз всі підприємства зацікавлені у вірному формуванні іміджу, підтримці бездоганної репутації. У очах потенційних партнерів вони прагнуть виглядати солідними, надійними. Саме для подібного наведення блиску на репутацію компаній наймають PR – менеджерів. Курси менеджера з реклами – це напрацьовані технології, котрі допомагають просунути необхідні ідеї. Все це відбувається за участі газет, журналів, телебачення. Піар відрізняється від реклами тим, що він непомітний.

Робота менеджерів з реклами умовно ділиться на напрями:

Курси менеджера з реклами в Києві.- Менеджер у великій компанії (координує роботу відділу, взаємодіє з маркетологами, рекламними агентствами та СМІ, слідкує за ефективністю реклами);
- менеджер в друкованих та електронних засобах масової інформації (працює з клієнтами, агентствами з реклами, шукає рекламодавців, контролює розміщення реклами);
- менеджер, котрий працює з клієнтами – єднальна ланка між замовником та виробником реклами, веде проекти з маркетологами, медіа – планерами, та бренд – менеджерами.

Галузі діяльності PR-менеджерів:

- Робота в компаніях, при цьому, головним завданням є встановлення зв’язків із пресою, підготовка прес – релізів; пошук експертів, котрі готові коментувати різноманітні ситуації. Вищим пілотажем у роботі піарника вважається досягнення постійного фонового згадування про фірму.
- робота у агентствах, де спеціаліст виконує різноманітні замовлення, ця робота цікава та динамічна.
- робота в політиці, тут необхідна міфотворчість та інформаційна боротьба з конкурентами. Тут непоказні кандидати перетворюються у яскравих, цікавих персонажів.

Кожен із учнів може навчатися, як у групах, так і тет – а – тет зі своїм наставником. Звертаємо Вашу увагу на те, що у нас групи формату міні, а це означає, що в кожній з них будуть присутні лишень по три людини. Викладають у нас тільки практикуючі спеціалісти, котрі не перший рік задіяні в даній сфері та можуть розповісти навіть більше, ніж написано в учбовій програмі. Сміливо ставте їм питання – краще зробити це зараз, ніж потім опинитися у незручному становищі через свою сором’язливість. Завдяки нашому гнучкому графіку учні можуть обрати між курсами вечірнього та денного часу, а також між будніми та вихідними днями. 

Коли курси в Учбово – освітньому центрі закінчуються, всі випускники отримують спеціальний сертифікат. Після цього вони можуть сміливо шукати роботу спеціаліста відділу реклами та PR, консультанта по зв’язкам із громадськістю, прес – секретаря політичних партій. Поспішайте записатися на курси менеджера з реклами на нашу територію! У нас хороші ціни, досвідчені педагоги, гнучкий графік навчання та сама дружня атмосфера!

 

Записатись
1 Курси менеджера з реклами. Рівень 2. Записатись
2 Курси менеджера з реклами. Рівень 3. Записатись

 

На наших курсах.

Курси менеджера з реклами в Києві. Программа курсу

 

IT - Курсы менеджера по рекламе. Базовый уровень. Программа обучения в Киеве
Курси менеджера з реклами. Базовий Рівень: Учбова програма курсу.

 

Тема 1.

  1. Реклама та підприємницька діяльність.
  2. Знайомство з витоками сучасної реклами.
  3. Практика.

Тема 2.

  1. Знайомство з визначними персонами світової реклами.
  2. Маркетингові комунікації та просування продукції.
  3. Практика.

Тема 3.

  1. Що собою являє медіапланування.
  2. Цільова аудиторія.
  3. Практика.

Тема 4.

  1. Споживач та всілякі світові культури.
  2. Суть агресивного маркетингу.
  3. Розгляд реклами та суспільного усвідомлення.
  4. Практика.

Тема 5.

  1. Знайомство з технологіями впливу на думку громадськості.
  2. Знайомство із технологіями впливу на усвідомлення громадськості менеджером з реклами.
  3. Що собою являє формат статей.
  4. Практика.

Тема 6.

  1. Рекламні агентства та їхні послуги.
  2. Розгляд організаційної схеми рекламного агентства.
  3. Як слід працювати з клієнтом.
  4. Практика.

Тема 7.

  1. Характеристика бренду, у якості дієвого важелю реклами.
  2. Що собою являє імідж торгової марки.
  3. Розгляд індустріального етапу розвитку, що стосується розвитку брендів.
  4. Розгляд доіндустріального  етапу розвитку, що стосується розвитку брендів.
  5. Практика.

Тема 8.

  1. Брендинг.
  2. Знайомство з його центральними поняттями.
  3. Алгоритм підходу до формування брендів у Японії.
  4. Алгоритми підходу до формування брендів у Америці.
  5. Розгляд брендів нашої країни.
  6. Практика.

Тема 9.

  1. Що таке директ – маркетинг.
  2. Що собою являє реклама на радіо.
  3. Що собою являє реклама на телебаченні.
  4. Практика.

Тема 10.

  1. Знайомство з характерними ознаками зовнішньої реклами.
  2. Реклама та транспорт.
  3. Реклама та преса.
  4. Практика.

Тема 11.

  1. Інтернет та реклама.
  2. Що собою являє поліграфічна реклама.
  3. Знайомство з нинішніми рекламними засобами.
  4. Практика.

Тема 12.

  1. Способи управління просуванням.
  2. Знайомство з механізмами, які допомагають стимулювати збут.
  3. Рекламні акції, їхня ефективність.
  4. Практика.

Тема 13.

  1. Що знадобиться для того, аби реалізувати грамотну презентацію.
  2. Виставки та продажі.
  3. BTL – это.
  4. Практика.

Тема 14.

  1. Реклама та суспільство сучасності.
  2. Яку роль відіграє креатив у рекламі.
  3. Знайомство з методиками рекламістів.
  4. Практика.

Тема 15.

  1. Дизайн та комунікація.
  2. Дизайнер та його робота, відносно реклами.
  3. Яким може бути рекламний шрифт та текст.
  4. Практика.

Тема 16.

  1. Фірмовий стиль.
  2. Знайомство з його компонентами.
  3. Ознайомлення з характерними ознаками розробки назв та імен.
  4. Практика.

Додаткова інформація про курс

Вартість навчання

Група:
2850 грн.

Індивід.:
2900 грн.

Тривалість навчання:

Група:
8 зан по 3 год.

Індивід.:
8 зан по 1.5 год.

Можливий графік навчання:

Ранок: (9:00-11:00), (11:00-13:00)
День: (13:00-15:00), (15:00-17:00)
Вечір: (17:00-19:00), (19:00-21:00)
Вихідні: субота та неділя

Контактні дані:

Викладачі даного курсу

Анна - Курси менеджерів

В сучасних умовах розвитку бізнесу ніяка організація не зможе працювати, не маючи менеджера високої кваліфікації. Сьогодні менеджер – чи не найзатребуваніша професія – універсальна та багатогранна....

Анастасія - Менеджмент

Менеджмент - це вивчення для лідерів. Ця програма поєднує всі дисципліни управління, маркетингу, а також прийоми керівництва бізнесом та його координації. Анастасія – спеціаліст, котрий зможе...

Влада - Менеджер

Влада – тренер високого рівня. Вона є спеціалістом у своїй галузі, не дивлячись на юний вік. Формат занять, що вона проводить – 80% практики та лише 20% теорії. Програми адаптовані, максимально...

Тетяна - Менеджер HR

HR - консультант, бізнес – тренер, кваліфікований спеціаліст – іміджмейкер. Почала будувати свою кар’єру, починаючи зі шкільної лави. Вже позаду робота кореспондентом та аналітиком – журналістом....

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів для користувачів – початківців та професіоналів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 383-27-92; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua