Тут на Вас чекають цікаві та корисні курси Flash. Під час проходження програми, спеціалісти навчать Вас майстерно використовувати різні ефекти та з їх допомогою створювати чудові Flash-анімації. Пройшовши наш курс та навчившись працювати з програмою, кожен зможе стати справжнім умільцем, який здатен створювати дійсно унікальні роботи.
Все ще сумніваєтеся в результаті? Тоді раді вітати Вас на пробному занятті. Приходьте, займайтеся, отримуйте відповіді на питання, оцінюйте високий рівень наших досвідчених практиків та робіть висновки. Можете бути впевнені в тому, що заняття не розчарують! На них матеріал подається максимально доступно, а процес запам'ятовування проходить легко та невимушено.
Кожна група складається з трьох осіб, що дає можливість педагогу максимально розкрити тему, приділити увагу розбору прикладів та забезпечити індивідуальний підхід до кожного учня. Ви спокійно можете розраховувати на поради спеціаліста стосовно вирішення тих чи інших проблем.
В чому головні переваги курсів Flash в Навчальному Центрі?
- Пропонований курс займає від 2 до 3 тижнів - це оптимальний термін, протягом якого можна отримати результат найвищої якості;
- Розклад занять складається з врахуванням побажань кожного учня.
- Це дуже зручно, адже у такому випадку не треба буде змінювати плани та жертвувати чимось. Також можливий запис на індивідуальні курси та групи вихідного дня.
Практика. Окрім основного курсу навчання, проводяться також практичні заняття та оцінка рівня знань (контрольні роботи).
Це робиться задля того, аби за їхніми результатами педагог міг установити слабкі місця учнів та вжити заходів, що спрямовані на їх усунення. Так Ви гарантовано навчитеся цій захопливій справі.
Для того щоб мати можливість додавати інтерактивність, оброблення даних та багато іншого в зміст Flash-додатку, Вам потрібно вивчити мову програмування ActionScript – детальніше на цій сторінці.
Ставайте студентом Навчального Центру, і ми навчимо Вас робити унікальну та тільки якісну анімацію!
Курси Adobe Flash. Basic. Основи веб-анімації: навчальна програма курсу.
Розділ 1. Характеристика редактора.
- Яке призначення роликів Flash-типу.
- Введення в інтерфейс.
- З чого складаються його характерні ознаки.
- Як реалізується діяльність з палітрою.
- Регулювання робочого середовища.
- Методика регулювання файлами.
- Знайомство з центральними налаштуваннями редактора.
- В чому суть центральних параметрів ролика типу Flash.
- Яким чином можна провести його тест.
- Що собою представляє шкала часу Timeline.
- Як проводити діяльність з шарами.
- Практика.
Розділ 2. Процедура малювання.
- Введення в роботу панелі інструментів.
- Знайомство з їхніми групами.
- Якими бувають режими малювання.
- Знайомство з механізмами малювання.
- Введення в їхні параметри.
- Як відбувається малювання на шарах.
- Характеристики обведення контуру.
- Характеристика заливки.
- Знайомство з Color.
- Алгоритм імпортування растрового зображення.
- Як можна використати растрові моделі в формі контурних заливок.
- Практика.
Розділ 3. Регулювання.
- Знайомство з механізмами відносно трансформації.
- Введення в Transform.
- Яким чином відбувається зміна послідовності слідування.
- Алгоритм відносно вирівнювання.
- Алгоритм відносно розподілення.
- За допомогою якої методики відбувається розподіл відносно шарів.
- Реалізація регулювання контурною формою.
- Практика.
Розділ 4. Символи.
- Ціль створення символів.
- Екземпляри.
- Знайомство з операціями символами панелі Library.
- Алгоритм формування свіжого символу.
- Характеристика різновидів символів.
- Регулювання формату екземплярів.
- Що таке «еталон символу».
- Як можна замінити еталон.
- Практика.
Розділ 5. Різновиди анімації в даному редакторі.
- Її класифікація.
- Як відбувається покадрова анімація.
- З чого складаються ознаки, за якими вона відрізняється.
- Ключові кадри – це.
- Що таке проміжні кадри.
- Як відбувається регулювання кадрами.
- Практика.
Розділ 6. Розуміння анімації форми. Розуміння класичної анімації руху.
- Classis Tween – це.
- Формування формату.
- Регулювання форматом.
- Як регулювати великою кількістю кадрів.
- Shape Tween.
- Як підлаштувати регулювальні хінти.
- Проведення діяльності з масками.
- «Декорування».
- «Аерограф».
- Практика.
Розділ 7. Знайомство з додатковими анімаційними можливостями.
- Введення в Motion Tween.
- Яким чином копіюються рухи.
- Яким чином відбувається вставлення руху.
- Введення в стилі рухів.
- Практика.
Розділ 8. Проста анімація 3D.
- Введення в трансформацію 3D.
- Знайомство з форматами точки огляду.
- Характеристика редактора руху.
- Практика.
Розділ 9. Розуміння зворотної кінематики.
- Характеристика інструмента «Кістка».
- Формування каркасу на його базі.
- Що входить в параметри зворотної кінематики.
- Як відбувається анімація на базі поз.
- Як реалізується редагування взаємозв’язків серед точок, контуру та кісток.
- Практика.
Розділ 10. Реалізація імпорту з інших додатків.
- Введення в імпорт графічних об’єктів.
- Як відбувається регулювання імпорту.
- Яким чином реалізується імпорт аудіо.
- Знайомство з різновидом синхронізації звуків в редакторі, що вміщують звукове супроводження.
- Операції з внутрішніми файлами.
- Практика.
Розділ 11. Характерні ознаки текстової діяльності.
- Яким чином редагуються.
- Введення в режими згладжування.
- Яким чином можна провести підставляння шрифтів, яких нема в наявності.
- Практика.
Розділ 12. Action Script 3.0.
- Огляд мови.
- Знайомство з послідовністю виконання скриптів.
- Яким чином формуються банера.
- Методика формування прозорих кнопок.
- Що таке міжкадрові переходи.
- Практика.
Розділ 13. Характеристика формування незалежних додатків.
- Як відбувається їх публікація для Macintosh.
- Як відбувається їх публікація для Windows.
- Яким чином проводиться діяльність в повноекранному режимі.
- Практика.
Розділ 14. Характеристика публікацій та експортування роликів Flash.
- Знайомство з додатками, які відтворюють файли swf.
- За допомогою яких алгоритмів експортується повний ролик.
- За допомогою яких алгоритмів експортується одиничний кадр.
- Яким чином відбувається публікація загальнодоступних растрових форматів.
- Практика.
Розділ 15. Введення роликів Flash в HTML.
- Операції регулювання публікації HTML.
- Регулювання ефективності відбивання.
- Яким методом можна провести регулювання розміру ролику.
- За допомогою яких способів формуються ролики Flash з фоном прозорості.
- Як відбувається оптимізація ролику.
- Практика.