Курси ActionScript 3 Київ. 

Курси ActionScript 3. Київ.Курси ActionScript проводять практикуючі педагоги, котрі навчать Вас створювати класні Flash анімації.
Завдяки нашій програмі Ви з легкістю навчитеся створювати анімації будь – якої складності. Під чуйним керуванням наших педагогів Ви навчитеся вісм тонкощам та «хитрощам» роботи з цією програмою.
На відміну від інших учбових центрів, ми не пропонуємо Вам звичайні лекції та відео - ролики.

Ми вважаємо, що такий метод викладання пустим витрачання часу, оскільки ні те. Ні інше не дає можливості отримати практичні навички роботи в цій програмі.  В результаті Ви приходите на заняття, аби подивитися відео – урок чи записати лекцію в зошит. На цьому результативність таких курсів закінчується. Ми ж готові навчити Вас користуватися своїми знаннями на практиці. Програма наших курсів передбачає постійні практичні заняття та контрольні роботи, котрі суттєво допоможуть Вам орієнтуватися в подальшому вже самостійно.

Чому Ви навчитеся, пройшовши наш курс ?

КУРСИ ACTIONSCRIPT 3 В КИЄВІ.Ефективно використовувати отримані знання роботи даної програми в безпосередньому практичному виконанні.
Формувати та використовувати в подальшій роботі різні об’єкти. Виконувати результативну роботу з циклами та «блоками». Втілювати в життя всілякі унікальні яскраві презентації. Створювати професійну анімацію.

В Учбовому Центрі клієнти мають повну можливість займатися один на один зі своїм наставником або у групі, котрі формуються з 3 учнів. Що б вони не обрали – результативність заняття буде висока. Наші педагоги – досвідчені практики, котрі виділять час для кожного свого підопічного та використають всі можливості, аби максимально зрозуміло донести суть теми. Під час заняття можна сміливо задавати питання та пропонувати теми для дискусій.

Для того, аби займатися в центрі Вам не знадобиться кардинально змінювати свій режим: наша команда надає можливість своїм клієнтам обирати зручний час для проведення заняття. Тим, хто завантажений по будням, Учбовий Центр готовий запропонувати свої послуги на вихідних.

До всього вищеперерахованого, наші ціни достатньо адекватні. Нашою головною ціллю не являється зробити так, аби слухач курсу ActionScript переплачував свої кошти. Більше за все наша команда хоче поділитися з Вами своїми знаннями!

Сміливо віддавайте перевагу Учбовому Центру та повністю поринайте в нашу дружню атмосферу! Пам’ятайте, перш за все, ми не суворі педагоги, а Ваші наставники, котрі завжди готові вислухати та надати дієву пораду!


До Вашої уваги готові запропонувати вам програму Adobe Flash,, котра широко використовується для створення анімації. Детальніше ось на цій сторінці.

 

Записатись
1 Програмування ActionScript 3. Рівень 2. Записатись
2 Програмування ActionScript 3. Рівень 3. Записатись

 

На наших курсах.

Курси ActionScript Київ - програма навчання. Учбовий Центр IT столиця

Курси ActionScript 3 учбова програма курсу:


Тема 1. Основні поняття:

Інструменти для написання коду мовою ActionScript
Клієнтські осередки виконання Flash:
Adobe Flash Player
Adobe AIR
IPhone
Android
Adobe Flash Player Lite
Компіляція 
Введення в ActionScript 3.0
Про мову ActionScript
Переваги ActionScript 3


Тема 2. Нові можливості ActionScript 3:


Сумісність з попередніми версіями
Початок роботи з мовою ActionScript 3:
Основи програмування
Робота з об'єктами 
Загальні елементи програми
Створення додатків з ActionScript
Створення користувальницьких класів
Короткий огляд:
Класи та об’єкти
Основи об’єктно – орієнтованого програмування мовою ActionScript:
Пакеты 
Описання класу
Методи – конструктори
Створення об’єктів


Тема 3. Параметри та аргументи конструктора:


Вираження
Присвоєння однієї змінної іншій змінній
Змінна екземпляру
Методи екземпляру
Умовні оператори та цикли:
Условные операторы 
Цикли
Булева логіка
Методи екземпляру:
Ключове слово this
Зв’язані методи


Тема 4. Використання методів для отримання та зміни стану об’єкта:


Get- и set-методи
Обробка невідомої кількості параметрів
Статистичні змінні та методи:
Статистичні змінні
Константи
Статистичні методи


Тема 5. Поняття про функції:


Функції рівня пакету
Вкладені функції
Функції рівня вихідного файлу
Доступ до описів із функції
Функції у якості значень
Синтаксис літералів функцій
Рекурсивні функції


Тема 6. Наслідування:


Приклад для наслідування
Перекриття методів екземпляру
Методи – конструктори в підкласах
Виключання можливості розширення класів та перекриття методів
Створення підкласів внутрішніх класів
Теорія наслідування
Типи даних та перевірка типів:
Типи даних та анотації типів
Не типізовані зміні, параметри, поверненні значення та вирази
Попередження про відсутні анотації типів
Выявлення помилок звернення на етапі компіляції
Приведення типів
Приведення до примітивних типів
Значення змінних за замовчуванням
Значення null та undefined
Інтерфейси:
Що таке інтерфейси
Інтерфейси та класи з декількома типами даних
Синтаксис та використання інтерфейсів
Інструкції та оператори:
Інструкції
Оператори


Тема 7. Масиви:


Основна інформація про масиви
Анатомія масиву
Створення масивів
Овернення до елементів масиву
Остановлення розміру масиву
Додавання елементів до масиву
Видалення елементів з масиву
Перевірка змісту масиву
Багатомірні масиви
Індексні масиви
Асоціативні масиви
Клонування масивів
Події та обробка подій в ActionScript:
Основи обработки подій в ActionScript 
Прослуховувачі подій
Звернення до об’єкту отримувача
Звернення до об’єкта, котрий зареєстрував приймач
Відміна стандартної поведінки подій
Пріоритет приймача подій
Приймачі подій та керування пам’яттю
Користувальницькі події


Тема 8. Обробка виключень та помилок:


Основи обробки помилок
Типи помилок
Обробка синхронних помилок у додатку
Створення користувальницьких класів помилок
Відповіді на події помилок та помилки стану
Порівняння класів помилок
Механізм обробки виключень
Блок finally  
try/catch/finally 


Тема 9. Використання регулярних виразівй:



Збір сміття: 
Динамічні можливості мови ActionScript:
Динамічні змінні екземпляру
Динамічне додавання нової поведінки в екземпляр
Динамічні звернення до перемінних та методів
Використання функцій для створення об’єктів
Використання об’єктів – прототипів для доповнення класів
Ланцюг прототипів


Тема 10. Поняття про область. Область видимості:


Глобальна область видимості
Область видимості класу
Область видимості статистичного методу
Область видимості метода екземпляру
Область видимості функції
Огляд областей видимості
Деталі реалізації
Розширення ланцюга областей (with)
Простір імен: 
Простір імен у мові ActionScript
Створення простору імен
Використання простору імен для уточнення визначень змінних та методів
Уточнені ідентифікатори
Доступність просторів імен
Видимість уточнених ідентифікаторів
Порівняння уточнених ідентифікаторів
Присвоєння та передача значень просторів імен
Пример риклад використання значення простору імен
Відкриття простору імен та директиву use namespace
Простори імен для модифікаторів керування доступом


Тем 11. Мова XML:


Основи XML

Тема 12. Обмеження безпеки Flash Player:


Обмеження для завантаження змісту, звернення до змісту у вигляді даних, крос – скриптинг, та завантаження даних
Безпека сокетів
Розширення розповсюджувача (файли політики безпеки)
Розширення створювача (allowDomain( )) 
Імпортоване завантаження
Обробка порушень безпеки
Відображення та інтерактивність:
API відображення та список відображення: 
Огляд API відображення
Список відображення
Контейнери та глибини
Події контейнерів
Користувальницькі графічні класи


Тема 13. Події та ієрархії відображення:


Ієрархічна диспетчеризація подій
Фази диспетчеризації подій
Приймачі подій та ланцюг диспетчеризації подій
Використання ланцюга диспетчеризації подій для централізації коду
Визначення поточної фази події
Відмінності подій, отримувачем котрих є декотрий об’єкт, від подій, отримувачами котрих є його потомки
Зупинення процесу диспетчеризації події
Пріоритет та ланцюг диспетчеризації подій
Зміна ієрархії відображення та ланцюг диспетчеризації подій
Користувальницькі події та ланцюг диспетчеризації події


Тема 14. Інтерактивність, захоплення дій користувача:


Основні відомості про дії користувача
Захоплення дій клавіатури
Захоплення дій миші
Події миші
Події фокусу
Події введення з клавіатури
Події текстового введення
События ввода уровня приложения Flash Player


Тема 15. Оновлення екрану:


Заплановані оновлення екрану
Постподійні оновлення екрану
Область прорисовування


Тема 16. Оптимізація з використанням події Event.RENDER:


Створення анімації за допомогою події ENTER_FRAME
Використання анімації з використанням події TimerEvent.TIMER
Вибір між класом Timer та подією Event.ENTER_FRAME
Анімація, що заснована на швидкості
Пример физического движка


Тема 17. Малювання за допомогою векторів:


Огляд класу Graphics
Малювання ліній
Малювання кривих
Малювання фігур
Видалення векторного змісту
Робота з геометрією:
Основи геометрії
Використання об’єктів у Point
Використання об’єктів Rectangle
Використання об’єктів Matrix
Використання матричного перетворення до екранного об’єкту


Тема 18. Використання фільтрів та ефектів:


Основи фільтрації екранних об’єктів
Створення та використання фільтрів
фільтр "Фаска" (клас BevelFilter)
фільтр "Размытие" (клас BlurFilter)
фільтр "Тень" (клас DropShadowFilter)
фільтр "Свечение" (клас GlowFilter)
фільтр "Градиентная фаска" (клас GradientBevelFilter)
фільтр "Градиентное свечение" (клас GradientGlowFilter)
фільтр "Матрица линейного преобразования" (клас ColorMatrixFilter)
фільтр "Свертка" (клас ConvolutionFilter)
фільтр "Карта смещения" (класс DisplacementMapFilter)
фільтр "Шейдер" (клас ShaderFilter)


Тема 19. Відображення та ведення тексту:


Створення та відображення тексту
Зміна змісту текстового поля
Форматування текстових полів
Шрифти та відображення тексту
Відсутні шрифти та гліфи
Встановлення доступності шрифту
Встановлення доступності гліфу
Відображення тексту за допомогою вбудованих шрифтів
Введення через текстові поля
Текстові поля та простір розробки Flash

 

Додаткова інформація про курс

Вартість навчання

Група:
3600 грн.

Індивід.:
3700 грн.

Тривалість навчання:

Група:
10 зан по 3 год.

Індивід.:
10 зан по 1.5 год.

Можливий графік навчання:

Ранок: (9:00-11:00), (11:00-13:00)
День: (13:00-15:00), (15:00-17:00)
Вечір: (17:00-19:00), (19:00-21:00)
Вихідні: субота та неділя

Контактні дані:

Викладачі даного курсу

Тетяна - Секретар

Мене звуть Тетяна, протягом Вашого навчання я буду вести співпрацю з Вами. Дам відповіді на будь – які питання та підберу для Вас курс та зручний час занять. Трохи інформації про себе: вища освіта в...

Людмила - Анімація

Декотрим щасливцям посміхається везіння і їхнє дитяче захоплення перетворюється в професію. Людмила є саме такою людиною. Вона – професійний аніматор, режисер. З дитинства ця дівчина полюбляла...

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів для користувачів – початківців та професіоналів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 383-27-92; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua