Цільова аудиторія даних курсів – адміністратори, офіціанти, менеджери ресторанів, кафе, барів. Курси ресторанного бізнесу відкриють перед Вами всі секрети цієї непростої діяльності, яка до того ж має високий рівень конкуренції. Чим популярний прибутковий ресторан відрізняється від численних безликих місць? Як створити таку атмосферу, що дозволить відвідувачам відчувати себе бажаними гостями? Що зробити для того, аби викликати бажання повернутися до закладу знову? Звичайно, важлива хороша кухня, обслуговування на вищому рівні, продуманий дизайн та ще багато нюансі. Щоб досягти відмінних результатів, Вам потрібно знати, як грамотно організувати ефективну роботу ресторану, реалізувати управління персоналом, яку маркетингову стратегію краще вибрати.
Курси ресторанного бізнесу дадуть уявлення про цілісну систему управління. Тут клієнти Навчально-освітнього центру зможуть дізнатися про обов’язки успішної діяльності адміністратора. Важливо знати, що ця людина бере участь в обслуговуванні клієнтів. Він завжди уважний та гостинний, такий працівник сприяє створенню затишної, приємної атмосфери закладу, вирішує суперечні ситуації, навчає персонал. На нього покладені обов’язки по підбору персоналу, організація роботи офіціантів та робітників кухні, каси, бару, складу, ведення документації.
Адміністратор ресторану має бути ефективним керівником, вміти налаштовувати людей до себе, викликати довіру клієнтів. В обов’язки такої людини входить знати всі сторони роботи закладу. Тому курси ресторанного бізнесу в нашому Центрі спрямовані на рішення практичних задач, які можуть виникати в повсякденній роботі такої людини.
Програма курсу складається з розділів:
- Управління виробничими процесами;
- Контроль калькуляцій (витрати сировини);
- Маркетинг.
Кожен блок знать є надміру важливим. Курс навчання рестораторів дасть своїм слухачам неоціненну можливість дізнатися всі тонкощі ресторанного бізнесу зсередини. Цей досвід надзвичайно корисний та цікавий у тому випадку, якщо Ви плануєте заснувати власний ресторан, хочете обійняти посаду менеджера подібного закладу або вже працюєте та бажаєте підвищити рівень наявних знань. Заняття проводить педагог-практик, котрий має досвід роботи в даній сфері, власні напрацювання, якими з радістю поділиться зі своїми підопічними.
Навчання відбувається тоді, коли це максимально зручно нашим учням. У Навчальному Центрі гнучкий графік, який дозволяє проводити курси зранку або ж у другій половині дня. На відміну від ряду інших закладів, що надають подібні послуги, у нас можна займатися і на вихідних. До всіх цін у нас додаються акції та знижки. У нас можна займатися як у групах, так і індивідуально з наставником. В кінці навчання кожному випускнику буде виданий сертифікат. Завдяки йому вам буде значно легше зайняти бажану вакантну посаду.
Курси ресторанного бізнесу: програма курсу.
Що таке «ресторанний маркетинг», які задачі та принципи включає це поняття.
Основний напрям ресторанного маркетингу – збір та аналіз інформації:
- Аналіз складу відвідувачів ресторану;
- Аналіз місця ресторану на ринку послуг, багатокутник конкуренції;
- Проведення SWOT-аналізу як можливість підвищення ефективності бізнесу;
- Система оцінки якості обслуговування та метод «MYSTERY GUEST»;
- Експерименти в ресторанному бізнесі – метод спроб та помилок;
- Аналіз вигідності місцезнаходження ресторану та його місця на ринку послуг;
- Метод універсального дослідження підприємства (оцінка споживача).
Стратегічний напрям ресторанного маркетингу:
- Сутність методу;
- Аналіз складу користувачів, сегментування користувачів;
- Установка цільових груп (сегментів);
- Визначення місця ресторану в системі бізнесу;
- Як впливає назва та бренд ресторану на його популярність.
Тактичне направлення ресторанного маркетингу:
- Що таке тактичний маркетинг;
- Вплив розміщення ресторану (той, що стоїть окремо; офісний, вбудований, частина торгового центру чи вокзалу);
- Як створюється атмосфера ресторану (важливість інтер’єру, музика, посуд, запахи та відвідувачі);
- Ресторанне меню – ефективність складення, аналіз та життєвий цикл.