Абсолютно кожен салон краси потребує грамотного адміністратора, котрий вміє ефективно працювати. Перш за все ця людина створює враження про колектив та рівень закладу, де працює. Зазвичай, як адміністратора салону краси всі звикли бачити дівчину, яка відповідає на дзвінки, готує каву та проводить розрахунки з клієнтами. На перший погляд – ніякої складної роботи в цьому немає, але насправді ця легкість праці – лише поверхове враження, верхівка айсбергу. Все-таки, від такого працівника безпосередньо залежить успіх всього закладу. Дозволимо собі сказати навіть більше: це обличчя всього закладу.
Такий працівник на додачу до всього самостійно формує розклад для колективу салону, контролює дисципліну, слідкує за наявністю робочого матеріалу в інших членів колективу, веде клієнтську базу, веде листування та спілкується з клієнтами. Якщо Ви твердо вирішили навчитися цьому – ласкаво просимо в Навчальний Центр! Ми допоможемо Вам стати хорошим конкурентоспроможним працівником у даній області!
Курс розрахований на навчання:
- Новачків, котрі бажають перекваліфікуватися, знайти нову роботу;
- Дійсних адміністраторів салонів краси;
- Для адміністраторів SPA та фітнес-центрів;
- Бажаючих підвищити професійний рівень та збільшити прибуток.
Чому варто зупинити свій вибір на Навчальному Центрі:
- Доступні ціни;
- Постійні знижки та бонусні пропозиції;
- Досвідчені педагоги;
- Багато практичних занять;
- Затишна атмосфера;
- Проведення занять у формі дружньої бесіди;
- Графік, який учень підлаштовує під самого себе;
- Індивідуальне чи групове навчання – на вибір;
- Навчання у вихідні та будні;
- Тривалість курсів за часовими рамками не буде заважати звичному ритму життя слухачів;
- Складання індивідуальної програми окремо від кожного учня
- Видача сертифіката по закінченню.
Наші педагоги ставлять собі за мету відшукати підхід до кожного зі своїх підопічних та передати їм максимум знань та вмінь. Навчання проводиться в аудиторіях, атмосфера яких наближена до домашньої. Всі заняття проходять у формі активної бесіди. Не думайте, що ми дамо вам сумувати! Хороших адміністраторів салону ще треба пошукати! Багато з них є випускниками Навчально-освітнього центру!
Курси адміністратору салону краси: навчальна програма курсу.
Урок перший.
- Вступне заняття. Знайомство з індустрією краси.
- Індустрія краси – перспективна галузь бізнесу.
- Робота підприємств б’юті-індустрії, їх типи, види, класи.
- Функції адміністратора б’юті-салону.
- Портрет адміністратора, перше враження. Імідж.
- Стресостійкість та позитивний настрій.
- Перелік обов’язків адміністратора. Що він повинен знати та вміти.
- Зони відповідальності. Контроль адміністратора салону краси.
- Принципи ділового спілкування з керівництвом.
- Робота з персоналом салону, підпорядкованість.
- Розробка та подальший контроль графіка роботи працівників.
Урок другий.
- Внутрішня політика салонів краси.
- Ведення внутрішньої документації.
- Матеріальний облік в салоні краси.
- Ведення документації по процесаx руху продукції.
- Статистика наданих послуг.
- Прейскурант.
- Система обліку діяльності салону краси. Облік робочого часу, рух грошових засобів, товарів.
- Каса та касова відповідальність.
Урок третій.
- Розбір вражень. Розгляд реальних прикладів.
- Правила телефонних переговорів.
- Перше враження про салон, відповіді на телефонні дзвінки.
- Запис на послугу через телефон, відмова та претензії клієнтів.
- Дзвінок до клієнта. Перенесення та відміна запису, своєчасне інформування.
- Стандартний сценарій телефонної розмови.
- Телефонний маркетинг, його принципи.
- Телефонний етикет. Стандартний сервіс при телефонній бесіді.
Урок четвертий.
- Клієнтоорієнтованість – основний принцип роботи підприємств у сфері краси.
- Цільова аудиторія, портрет клієнта.
- Типи клієнтів.
- Способи приєднання до клієнтів. Рапорт.
- Комфортна зона для спілкування.
- Візуал, аудіал, кінестетик. Як працювати з кожним із них.
- Робота з незадоволеним клієнтом. Методи виходу з конфліктних ситуацій.
Урок п’ятий.
- Домашнє оформлення вітрини. Салонні продажі.
- Різниця в продажах товарів та послуг.
- Індивідуальний підбір косметики клієнту. Асортимент.
- Відмінні особливості успішного продавця.
- Етапи продажів.
- Установка та уточнення потреб клієнта.
- Переговори, робота з запереченнями.
- Укладення домовленостей. Впевненість в вірності вибору.
Урок шостий.
- Відпрацювання домашнього завдання.
- Політика реклами.
- Варіанти рекламних компаній, їх задачі.
- Підготовка та успішне проведення рекламних кампаній.
- Підготовка та проведення презентацій.
- Сезонні спецпропозиції.
Урок сьомий.
- Робочий день адміністратора салону.
- Організація робочого місця, гігієна.
- Дії адміністратора в ході робочого дня.
- Координування роботи складу. Облік складських запасів.
- Закупівля препаратів та витратних матеріалів.