Курси Адміністратору салону краси Київ.

Курси Адміністратору салону краси Київ.

Абсолютно кожен салон краси потребує грамотного адміністратора, котрий вміє ефективно працювати. Перш за все, ця людина створює атмосферу всього колективу та рівень його обслуговування. Зазвичай, в якості адміністратора салону краси всі звикли бачити дівчину, яка відповідає на дзвінки, готує каву та проводить розрахунки з клієнтами. На перший погляд – ніякої складної роботи в цьому немає, але насправді ця легкість праці – лиш видимість, говорячи простіше: верхівка айсбергу. Все таки, від такого працівника напряму залежить успіх всього закладу. Дозволимо собі сказати навіть більше: це обличчя всього закладу. 

Такий працівник, на додачу до всього, самостійно формує розклад для колективу салону, контролює дисципліну, слідкує за наявністю робочого матеріалу у інших членів колективу, веде клієнтську базу, веде листування та спілкується з клієнтами. Якщо Ви твердо вирішили навчитися всьому цьому – ласкаво просимо в Учбовий Центр! Ми допоможемо Вам стати хорошим конкурентоспроможним працівником в даній області!

Курс розрахований на навчання:

Курси Адміністратору салону краси в Києві- новачків, котрі бажають перекваліфікуватися, знайти нову роботу;
- діючих адміністраторів салонів краси
- для адміністраторів SPA та фітнес центрів.
- бажаючих підвищити професійний рівень та збільшити прибуток.

Чому варто зупинити свій вибір на Учбовому Центрі:

  • доступні ціни;
  • постійні знижки та бонусні пропозиції;
  • досвідчені педагоги;
  • багато практичних занять;
  • затишна атмосфера;
  • проведення занять у формі дружньої бесіди;
  • графік, котрий учень підлаштовує під самого себе;
  • індивідуальне чи групове навчання – на вибір;
  • навчання по вихідним дням;
  • тривалість курсів по часовим рамкам не буде заважати звичному ритму життя слухачів;
  • складання індивідуальної програми окремо від кожного учня
  • видача сертифікату по закінченню.

Наші педагоги ставлять собі за ціль відшукати підхід до кожного зі своїх підопічних та передати їм максимум знань та вмінь. Навчання проводиться в аудиторіях, обстановка яких наближена до домашньої. Всі заняття проходять у формі активної бесіди. Не думайте, що ми дамо вам сумувати! Хороших адміністраторів салону ще треба пошукати! Багато з них є випускниками Учбово – освітнього центру!

 

Записатись
1 Курси Адміністратору салону краси. Рівень 2. Записатись
2 Курси Адміністратору салону краси. Рівень 3. Записатись

 

На курсах.

Курси Адміністратору салону краси Київ. Учбовий Центр. Програма навчання

Курси Адміністратору салону краси: Учбова програма курсу

Урок перший


1. Вступне заняття. Знайомство з індустрією краси.
2. Індустрія краси – перспективна галузь бізнесу.
3. Робота підприємств б’юті – індустрії, їх типи, види, класи.
4. Функції адміністратора б’юті – салону.
5. Портрет адміністратора, перше враження. Імідж.
6. Стресостійкість та позитивний настрій.
7. Перелік обов’язків адміністратора. Що він повинен знати та вміти.
8. Зони відповідальності. Контроль адміністратора салону краси.
9. Принципи ділового спілкування з керівництвом.
10. Робота з персоналом салону, підпорядкованість.
11. Розробка та подальший контроль графіку роботи працівників.

Урок другий

1. Внутрішня політика салонів краси.
2. Ведення внутрішньої документації.
3. Матеріальний облік в салоні краси.
4. Ведення документації по процесам руху продукції.
5. Статистика наданих послуг.
6. Прейскурант.
7. Система обліку діяльності салону краси. Облік робочого часу, рух грошових засобів, товарів.
8. Каса та касова відповідальність.

Урок третій

1. Розбір вражень. Розгляд реальних прикладів.
2. Правила телефонних переговорів.
3. Перше враження про салон, відповіді на телефонні дзвінки.
4. Запис на послугу по телефону, відмова та претензії клієнтів.
5. Дзвінок до клієнта. Перенесення та відміна запису, своєчасне інформування.
6. Стандартний сценарій розмови по телефону.
7. Телефонний маркетинг, його принципи.
8. Телефонний етикет. Стандартний сервіс при телефонній бесіді.

Урок четвертий

1. Клієнтоорієнтованість – основний принцип роботи підприємств в сфері краси.
2. Цільова аудиторія, портер клієнта.
3. Типи клієнтів.
4. Способи приєднання до клієнтів. Рапорт.
5. Комфортна зона для спілкування.
6. Візуал, аудиал, кінестетик. Як працювати з кожним з них.
7. Робота з незадоволеним клієнтом. Методи виходу з конфліктних ситуацій.

Урок п’ятий

1. Домашнє оформлення вітрини. Салонні продажі.
2. Різниця в продажах товарів та послуг.
3. Індивідуальний підбір косметики клієнту. Асортимент.
4. Відмінні особливості успішного продавця.
5. Етапи продажів.
6. Установка та уточнення потреб клієнта.
7. Переговори, робота з запереченнями.
8. Укладення домовленостей. Впевненість в вірності вибору.

Урок шостий

1. Відпрацювання домашнього завдання.
2. Політика реклами.
3. Варіанти рекламних компаній, їх задачі.
4. Підготовка та успішне проведення рекламних компаній.
5. Підготовка та проведення презентацій.
6. Сезонні спец – пропозиції.

Урок сьомий

1. Робочий день адміністратора салону.
2. Організація робочого місця, гігієна.
3. Дії адміністратора в ході робочого дня.
4. Координування роботи складу. Облік складських запасів.
5. Закупівля препаратів та витратних матеріалів.

 

Додаткова інформація про курс

Вартість навчання

Група:
2850 грн.

Індивід.:
2900 грн.

Тривалість навчання:

Група:
8 зан по 3 год.

Індивід.:
8 зан по 1.5 год.

Можливий графік навчання:

Ранок: (9:00-11:00), (11:00-13:00)
День: (13:00-15:00), (15:00-17:00)
Вечір: (17:00-19:00), (19:00-21:00)
Вихідні: субота та неділя

Контактні дані:

Викладачі даного курсу

Тетяна - Адміністрування

Тетяна Михайлівна – практикуючий спеціаліст з досвідом роботи понад 10 років. Тетяна навчить Вас всіх тонкощів управління салоном, поділиться особистим досвідом та дасть правильний настрій на...

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів для користувачів – початківців та професіоналів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 383-27-92; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua