Курси адміністратора готелю надають об’ємний багаж знань про основні гілки індустрії гостинності. В НавчальномуЦентрі Ви дізнаєтеся правила роботи службових підрозділів готелів, що відповідають вимогам європейських стандартів. На заняттях будуть розглядатися поведінкові моделі в складних, конфліктних ситуаціях, тонкощі ведення адміністративно-господарчої служби в сучасному готелі.
Після проходження курсів учні отримають знання про контроль за дотриманням працівниками трудової дисципліни, дізнаються про правила та нормативи охорони праці та техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни. Навчитеся вирішувати конфлікти, які можуть виникнути в процесі обслуговування проживаючих; розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням клієнтів готелю, при проведенні необхідних організаціно–технічних заходів. Педагоги нашого Центру підкажуть, як правильно інформувати управління організації про можливі недоліки в обслуговуванні, забезпечення мір по їх ліквідації.
Професія: адміністратор готелю.
Для того, щоб з легкістю навчатися, необхідна підготовка по даному напрямку: знання на рівні курсів «Користувач комп’ютера». Достатній рівень комп’ютерної підготовки – запорука якісного навчання клієнта. Щоб установити, чи є у Вас необхідні знання, пропонуємо ознайомитися з програмою курсу «Користувач ПК» на нашому сайті. Якщо знання підопічного становлять менш як 80% від загальної програми курсу, перед початком навчання наші спеціалісти рекомендують йому для ефективності проходження курсу, закінчити комп’ютерне навчання. Після цього він зможе отримати повноцінну освіту за спеціальністю, яка його цікавить.
Курси адміністратора готелю на нашій території нададуть знання про:
- Організацію ефективного та грамотного обслуговування клієнтів та створення для них комфортних умов;
- Реалізацію контролю за своєчасною підготовкою вільних номерів до приймання гостей, постійним дотриманням чистоти в готелю, своєчасній зміні постільної білизни, збереженістю готельного майна та обладнання;
- Інформування проживаючих в готелі про додаткові платні послуги, які пропонує готель, приймання замовлень, контроль їх реалізації;
- Забезпечення усних довідок стосовно готелю, місць розташування пам’яток, спортивних та видовищних споруд та іншого;
- Прийом та оформленні документації;
- Реалізацію контролю за виконанням працівниками вказівок.
Навчання проводиться не тільки індивідуально, але і на груповій основі. В групи наш колектив зараховує по три людини. Таким чином, ви зможете отримати нові знайомства, перейняти чужий досвід, і це не буде відволікати вас від навчального процесу. В компанії десяти людей зосередитися та отримати відповіді на всі свої питання дуже важко, і ми подбали про те, аби наших підопічних це не стосувалось.
Кожен випускник курсів отримає спеціальний сертифікат. З ним шанси на працевлаштування суттєво зростуть. Він виділить Вас серед інших претендентів, це точно! Команда досвідчених працівників Навчального Центру допоможе Вам стати дійсно хорошим адміністратором готелю та за допомогою своїх знань отримати хороший авторитет у свого керівника!
Курси адміністратора готелю: програма курсу.
- Ключові поняття та терміни в готельному господарстві.
- Прийнята міжнародна класифікація готелів.
- Різниця готелів Англії, Канади, Америки, держав Європи.
- Класи та сертифікація готелів.
- Варіанти готельних підприємств: ротель, кемпінг, фотель, готель люкс, мотель, апартаменти.
- Стандартна організаційна структура готельних підприємств.
- Готельні служби, їх характеристика.
- Комп’ютерний процес обслуговування клієнтів в готелях любої категорії.
- Заявки, підтвердження, бронювання.
- Правила реєстрації іноземних туристів.
- Імміграційні картки.
- Відмінності реєстрації іноземних туристів.
- Оформлення дитячих туристичних груп, особливості реєстрації відвідувачів гостей в порядку, що відповідає вимогам керівників готелів.
- Номерний модуль переміщень клієнта в готелі.
- Оформлення відповідно до прайсу.
- Перелік додаткових послуг.
- Розрахунок оплати за проживання.
- Заповнення та оформлення готельних номерів.
- Розрахунки, дорожні чеки, різновиди кредитних карток.
- Розрахунки через термінал.
- Операції: продаж, скасування оплати.
- Х-баланс, Z-баланс в кінці дня.
- Дії оператора терміналу у випадках перевищення лімітів безпеки.
- Правильна організація прибиральних робіт.
- Дотримання техніки безпеки.
- Інформування та підготовка прибиральниць до роботи.
- Документи.
- Вимоги санітарно – гігієнічних норм.
- Дотримання технології прибирання.
- Мийні засоби та їх використання за призначенням.
- Типи прибирання: прибирання заброньованих номерів, генеральне, поточне та експрес-прибирання.
- Прибирання санвузолу, громадських приміщень.
- Дії з постільною білизною.
- Нормативи роботи пральні та хімчистки.
- Надання додаткових послуг: білети, гіди, таксі, прасування, доставлення сувенірів та квітів, перукарня, бізнес-центр, конференц-зал.
- Норми поведінки персоналу готелю, необхідний стиль обслуговування гостей.
- Зовнішній вигляд персоналу.
- Телефонні бесіди, кореспонденція.
- Грамотні відповіді на внутрішні, зовнішні дзвінки.
- Дійові прийоми для розмов зі складними клієнтами.
- Надання медичного сервісу.