Курси Адміністратора готелю Київ.

Курси Адміністратор готелю Київ|Курси Адміністратора в Києві.

Курси адміністратора готелю надають об’ємний багаж знань по основним гілкам індустрії гостинності. В учбовому Центрі Ви дізнаєтеся правила роботи службових підрозділів готелів, що відповідають вимогам європейських стандарті. На заняттях будуть розглядатися поведінкові моделі в складних, конфліктних ситуаціях, тонкощі ведення адміністративно – господарчої служби в сучасному готелі.

Після проходження курсів учні отримають знання про контроль дотримання працівниками трудової дисципліни, правилах та нормативах хорони праці та техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни. Навчитеся вирішувати конфлікти, які можуть виникнути а процесі обслуговування проживаючих; розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням клієнтів готелю, при проведенні необхідних організаціно – технічних заходів. Педагоги нашого Центру підкажуть як правильно інформувати управління організації про можливі недоліки в обслуговуванні, забезпеченні мір по їх ліквідації.

 

Профессия: администратор гостиницы

Для того, аби з легкістю навчитися необхідна підготовка по даному напрямку: знання на рівні курсів «Користувач комп’ютера». Достатній рівень комп’ютерної підготовки – запорука якісного навчання клієнта. Аби установити, чи є у Вас необхідні знання, пропонуємо ознайомитися з програмою курсу «Користувач ПК» на нашому сайті. Якщо знання підопічного становлять менше 80% від загальної програми курсу, перед початком навчання наші спеціалісти рекомендують йому для ефективності проходження курсу, закінчити комп’ютерне навчання. Після цього він зможе отримати повноцінну освіту по спеціальності, котра його цікавить.

Курси адміністратора готелю на нашій території нададуть знання про:

  • уміння організації ефективного та грамотного обслуговування клієнтів та створення для них комфортних умов;
  • реалізацію контролю за своєчасною підготовкою вільних номерів до прийому гостей, постійним дотриманням чистоти в готелю, своєчасній зміні постільної білизни, збереженістю готельного майна та обладнання;
  • інформування проживаючих в готелі про додаткові платні послуги, котрі пропонує готель, прийом замовлень, контроль їх реалізації;
  • забезпечення усних довідок, стосовно готелю, місць розташування пам’яток, спортивних та видовищних споруд та іншого;
  • прийомі та оформленні документації;
  • реалізації контролю за виконанням працівниками вказівок.

Навчання не проводиться тільки індивідуально, але і на груповій основі. В групи наш колектив зараховує по три людини. Таким чином, ви зможете отримати нові знайомства, перейняти чужий досвід і це не буде відволікати вас від учбового процесу. В компанії десяти людей зосередитися та отримати відповіді на всі свої питання дуже важко і ми подбали про те, аби наших підопічних це не стосувалось.

Кожен випускник курсів отримає спеціальний сертифікат. З ним шанси на працевлаштування, суттєво, зростуть. Він виділить Вас серед інших претендентів, це точно! Команда досвідчених працівників Учбового Центру допоможе Вам стати, дійсно, грамотним адміністратором готелю та за допомогою своїх знань отримати хороший авторитет у свого керівника!

 

 

Записатись
1 Курси Адміністратора готелю. Рівень 2. Записатись
2 Курси Адміністратора готелю. Рівень 3. Записатись

 

На наших курсах.

Курси адміністратора готелю: Програма курсу.

 

1. Ключові поняття та терміни в готельному господарстві.
2. Прийнята міжнародна класифікація готелів.
3. Різниця готелів Англії, Канади, Америки, держав Європи.
4. Класи та сертефікація готелів.
5. Варіанти готельних підприємств: ротель, кемпінг, фотель, готель люкс, мотель, апартаменти.
6. Стандартна організаційна структура готельних підприємств.
7. Готельні служби, їх характеристика.
8. Комп’ютерний процес обслуговування клієнтів в готелях любої категорії.
9. Заявки, підтвердження, бронювання.
10. Правила реєстрації іноземних туристів.
11. Імміграційні картки.
12. Відмінності реєстрації іноземних туристів.
13. Оформлення дитячих туристичних груп, особливості реєстрації відвідувачів гостей в порядку, що відповідає вимогам керівників готелів.
14. Номерний модуль переміщень клієнта в готелі.
15. Оформлення у відповідності з прайсом.
16. Перелік додаткових послуг.
18. Розрахунок оплати за проживання.
19. Заповнення та оформлення готельних номерів.
20. Розрахунки, дорожні чеки, різновиди кредитних карток.
21. Розрахунки через термінал.
22. Операції: продаж, відміна оплати.
23. Х – баланс, Z – баланс в кінці дня.
24. Дії оператора терміналу у випадках перевищення лімітів безпеки.
25. Правильна організація прибиральних робіт.
26. Дотримання техніки безпеки.
27. Інформування та підготовка прибиральниць до роботи.
28. Документи.
29. Вимоги санітарно – гігієнічних норм.
30. Дотримання технології прибирання.
31. Миючі засоби а їх використання за призначенням.
32. Типи прибирання: прибирання заброньованих номерів, генеральна, поточне та експрес прибирання.
33. Прибирання санвузолу, громадських приміщень.
34. Дії з постільною білизною.
35. Нормативи роботи пральні та хімчистки.
36. Надання додаткових послуг: білети, гіди, таксі, прасування, доставка сувенірів та квітів, перукарня, бізнес – центр, конференц зал.
37. Норми поведінки персоналу готелю, необхідний стиль обслуговування гостей.
38. Зовнішній вигляд персоналу.
39. Телефонні бесіди, кореспонденція.
40. Грамотні відповіді на внутрішні, зовнішні дзвінки.
41. Дійові прийоми для розмов зі складними клієнтами.
42. Надання медичного сервісу.

Додаткова інформація про курс

Вартість навчання

Група:
2850 грн.

Індивід.:
2900 грн.

Тривалість навчання:

Група:
8 зан по 3 год.

Індивід.:
8 зан по 1.5 год.

Можливий графік навчання:

Ранок: (9:00-11:00), (11:00-13:00)
День: (13:00-15:00), (15:00-17:00)
Вечір: (17:00-19:00), (19:00-21:00)
Вихідні: субота та неділя

Контактні дані:

Викладачі даного курсу

Марина - Адміністрування

Заняття адміністраторів готелю – комплексне навчання, котре проводить професійний викладач – практик – Марина Ключева. Вона дасть слухачам вичерпні знання щодо тем основних принципів гостинності,...

Валентина - Бізнес курси

Валентина вважає, що управляти бізнесом – чи то маленькою фірмою, чи то великою компанією, необхідно вміло та результативно. Для цього необхідно навчатися, слідкувати за тим, аби пізнання в цій...

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Відгуки учнів

Всі відгуки правдиві та зафіксовані власноруч слухачами в книзі відгуків, що зберігається в офісі учбового центру.
Детальніше

Фото класів

Фото класів

Фото класів

Сучасні учбові класи та аудиторії, потужні комп’ютери – все це спрямовано на отримання якісної та доступної освіти.
Детальніше

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

ITСтолиця – це провідний центр спеціалізованого навчання, працюючий з 2006 року. Ми пропонуємо більше 90 курсів та тренінгів для користувачів – початківців та професіоналів.
Детальніше

Наші клієнти

Наші клієнти

Наші клієнти

Нашими клієнтами є компанії з різноманітних галузей бізнесу, ринків та тематик. Більшість успішних клієнтів стають постійними партнерами.
Детальніше

Використовувані технології

Наші контакти

Бул. Лесі Українки, 26 Б, оф 302
Вул. Марини Раскової (Сверстюка), 13, оф 1004
Провулок, Тбіліський 4/10, оф. 304
Пр-т Московський (Степана Бандери), 16, оф. 316
Вул. Лариси Руденко 6а

Телефони та e-mail:

+380 (44) 383-27-92; +380 (93) 502-15-28
+380 (97) 943-28-33; +380 (50) 071-31-92

mailbox@itstolytsa.ua

Ми в соц. мережах:

Письмо керівництву

Тут Ви можете написати листа керівництву навчального центру email - boss@itstolytsa.ua. Кожне питання не залишиться без уваги. Відповідь буде доставлений на Ваш Еmail протягом доби.

Зверніть увагу!

Якщо у Вас питання, які стосуються графіка курсів, формування груп або розцінки навчання, будь ласка, задавайте їх по телефону або на email mailbox@itstolytsa.ua.

.
ITStolytsa.ua