Даний курс дозволить студентам навчитися створювати логотипи, трансформувати об'єкти в символи. В ході навчання наставники:
- покажуть учням як правильно комбінувати кольори;
- працювати з текстовим матеріалом, композицією, типографікою;
- проінформують про теорію кольору;
- допоможуть усвідомити основне значення для компанії лого та ключове завдання всієї корпоративної символіки.
Кожне нове заняття дозволить попрактикуватися з анімацією, переходами, іконками, шрифтами.
Успішно пройдений курс допоможе розвинути безцінні вміння. Випускники будуть з легкістю розрізняти та вміло застосовувати психофізіологічні особливості в дизайні.
Вони зможуть створювати макети, які обов'язково викличуть інтерес у потенційних покупців і будуть стимулювати їх до здійснення угоди.
Курс графічного дизайну дозволить усвідомити, в чому криється запорука гарного лендінга, бренд-бука та інших дизайнерських продуктів.
Цільова аудиторія
Програма розроблена спеціально для:
- новачків в Graphic Design, які прагнуть відкрити для себе новий напрямок. Учні зможуть не тільки ознайомитися з основними програмами, але і створювати перші напрацювання для портфоліо;
- Graphic Designer, які хочуть вийти на новий рівень своєї майстерності під керівництвом провідних фахівців. Курс містить не тільки «суху» теорію, а й корисні лайфхаки, які обов'язково знадобляться в роботі, позитивно позначяться на якості дизайну в майбутньому;
- студентів, які знаходяться в пошуку себе, жадають всебічного розвитку, планують закласти міцний фундамент із знань, навичок для успішного старту кар'єри графічного дизайнера.
Завдання навчання
Після проходження курсу, випускники зможуть:
- повноцінно працювати в Photoshop, Illustrator;
- створювати унікальні, креативні логотипи, макети інтернет-ресурсів і готувати їх до друку;
- грамотно аналізувати поставлені замовником завдання та пропонувати цікаві рішення;
- створювати ефектні презентації з власними проектами;
- працювати над фірмовим стилем організації;
- займатися розробкою Brand book, Guideline, дизайну для рекламних агентств;
- верстати продукцію рекламного характеру під різні носії.
Додаткові курси
Курси комп’ютерної графіки/графічного дизайну. Програма навчання.
Програма навчання складається з наступних модулів:
Модуль 1. Знайомство з Adobe Illustrator. Основний інструментарій для створення емблем і 3D-ілюстрацій:
- Огляд програми. Застосування інструменту Pen tool.
- Базові роботи з фігурами, кольором, текстом.
- Специфіка використання в ілюстратора символів, пензлів, патернів.
- Секрети досягнень 3D-ефектів, а також тіней.
Модуль 2. Що таке Adobe Photoshop і як працювати з його допомогою з текстовими даними, зображеннями, композицією:
- Введення в програму.
- Основний інструментарій.
- Особливості роботи з файлами, зображеннями, масками і шарами.
- Доступні ефекти та специфіка їх досягнення.
- Формування растрових зображень. Основні принципи ретуші, обтравки.
Модуль 3. Просунутий рівень освоєння Photoshop PRO. Нові навички обробки зображення та тексту:
- Особливості модуля.
- Що таке дизайн технічного напряму? Його основні характеристики.
- Специфіка обробки зображень.
- Колажування як різновид обробки зображень з метою створення єдиної композиції з різних за стилем початкових вихідних.
- Робота з текстом.
- Застосування Photoshop на практиці.
- Розширені можливості програмного забезпечення.
Модуль 4. Графічний дизайн для початківців. Що потрібно знати?
- Специфіка діяльності графічного дизайнера.
- Як працювати в Adobe Illustrator? Створення власного банера.
- Adobe Photoshop: основний інтерфейс.
- Створення плаката з допомогою образів, застосування метафор, асоціативного мислення.
- Бонусний модуль. Накопичення студентами «навченого ока».
- Вигідне представлення своїх ідей, а також інформації замовника за допомогою презентаційного матеріалу в Adobe Illustrator.
- Початок роботи Adobe In Design, особливості інтерфейсу, верстка каталогу.
- Покрокова інструкція створення плаката для клієнта.
- Айдентика (корпоративна ідентичність): розробка логотипів різних видів, фірмового стилю організації, вивчення складових елементів айдентики:
- стиль;
- колір;
- тонкощі дизайну;
- шрифт.
- Айдентика заходів: аналіз аудиторії, головної ідеї ідентичності.
- Підготовка концепції.
- Остаточні роботи над корпоративною ідентичністю. Guideline.
- Огляд прийомів і технік графічного дизайну. Конкурси для початківців-дизайнерів.
- Формування першого кейса. Презентація власних ідей клієнту. Як ефектно створити портфоліо?
- Бонусний модуль. Логотип і специфіка його створення. Формування інтернет- ресурсу, фірмового стилю.
- Підготовка до друку.
Модуль 5. Графічний дизайн для професіоналів. Рішення складних проектів і завдань, поглиблення знань в Graphic Design:
- Брендинг великого проекту. Специфіка розробки.
- Основні відмінні характеристики комунікаційного дизайну від бренд-платформи.
- Процес складання брифу. Опис поставленої технічної задачі.
- Формування концепту.
- Бонусний модуль. Зображення концепт бренду.
- Особливості застосування теорії кольору, а також нестандартних прийомів.
- Огляд графіки, основних її елементів, стилізації.
- Як підібрати форму, контраст, ритм, композицію?
- Застосування незвичайних, спеціальних ефектів в дизайні.
- Бонусний модуль. Дизайн leaflet: від навчання до готового результату.
- Вивчення Brand book, а також верстка в InDesign буклету.
- Оформлення візитної карти.
- Цифровий брендинг. Аналіз споживчий, конкурентний.
- Створення платформи бренду, вибір дизайну Brand book.
Модуль 6. Дизайнер айдентики: особливості напрямку:
- Складання брифінгу з клієнтом в теорії та на практиці.
- Специфіка професії зі створення дизайну логотипу, фірмового стилю.
- Підготовка до роботи.
- Аналіз поставленого завдання, детальна інтерпретація брифу.
- Пошук оригінальної концепції та створення ескізу.
- Застосування інструменту. Технічні обмеження.
- Знак для нового клієнта. Принцип створення фірмового стилю.
- Презентація обраного стилю та всього проекту клієнтові.
- Формування Brand book, Guideline.
- Використання кейса в портфоліо: особливості.
- Бонусний модуль. Юридичні питання по дизайну.
- Як знайти клієнтів, розвиватися за фахом?
Модуль 7. Брендинг і бренд-дизайн. Як грамотно позиціонувати організацію, підвищити пізнаваність, провести ребрендинг?
- Поетапна робота над брендингом. Основне його середовище.
- Як підібрати брендинг під ключове завдання?
- Комунікація з клієнтами за допомогою дизайну.
- Вербальні елементи та інші складові бренду.
- Комплексна постановка завдань.
- Процес еволюції бренду.
- Джерело ідей та як його відкрити в собі?
- Повна самореалізація в дизайні бренду.
- Цікаві бізнес-модулі.
Також для вас пропонуємо програму курсу Adobe InDesign, що призначена для верстки поліграфічної продукції.