Відпочинок кожної людини асоціюється зі спокоєм, яскравими подіями і відсутністю роботи. Часто люди підходять до організації своєї відпустки або відпочинку по-різному: хтось вирішує все взяти в свої руки, що в результаті призводить до зайвого клопоту і нервів, або ж звертається до туристичної компанії. Другий варіант дуже вигідний і, можна сказати, перевірений часом, адже не треба підраховувати грошові нюанси й шукати оптимальний варіант – цим займатиметься кваліфікований робітник.
Якщо саме такі прекрасні спеціалісти є у Вашому штаті або Ви тільки замислюєтесь про відкриття власної туристичної агенції – записуйтеся на курс «Організація туристичного бізнесу», саме він зробить Вашу справу прибутковою і поважною серед клієнтів.
Заняття в Навчально-освітньому центрі дадуть Вам можливість дізнатися характерні риси ведення підприємницької діяльності в області туризму, розібратися у всіх його тонкощах, оцінити всі позитивні та негативні сторони. Закінчивши його, учні будуть знати, з чого розпочати власну справу та як її продовжити таким чином, щоб допускати найменшу кількість помилок і легко виправляти ті, що вже були допущені.
Навчання з спеціалістами-практиками, котрих ми пропонуємо в ролі наставників, дозволить значно зекономити Ваш час. Замість того, щоб займатися пошуками потрібної літератури чи відповідей на питання в відео, зможете прямо запитати у педагога те, що турбує, і в ту ж хвилину отримати вичерпну відповідь.
Теми, яких торкається навчальна програма курсу «Організація туристичного бізнесу»:
- Підприємницька діяльність та її мотиви;
- Технологія формування власного бізнесу;
- Реєстрація підприємства;
- Ліцензування;
- Оренда комерційної нерухомості;
- Безпека бізнесу;
- Структури, які перевіряють;
- Правові аспекти туристичного бізнесу;
- Термінологія ринку туристичних послуг;
- Страховий захист туристів;
- Туристична реклама;
- Кадрове забезпечення.
Детально ознайомившись із запропонованими Навчальним Центром темами, Ви будете обізнані у всіх областях організації туристичного бізнесу та зможете сформувати, конкурентну компанію. Цінова політика нашого Центру побудована таким чином, щоб кожен міг отримати знання за достатньо доступну суму. Також у нас є вигідні пропозиції та акції, які точно будуть Вам до душі.
Графік занять формується тільки з урахуванням побажань. Можете навчатися як в будній день, так і на вихідних, в зручний для Вас час.
Практика та домашні завдання – невіддільна частина навчальної програми кожного відвідування. Вивчення теорії – це стандарт. Для того щоб клієнту було зручно це робити, ми намагаємося надати йому комфортні умови у вигляді великих приміщень із хорошим технічним обладнанням.
Курс «Організація туристичного бізнесу» призначений для детального розгляду, як в індивідуальному порядку, так і в групах. Педагоги забезпечують своїх підопічних увагою та піклуванням. Ви не будете залишати Центр з купою питань, тому що після заняття у вас буде хороше підґрунтя для подальших роздумів.
Курси організації туристичного бізнесу. Basic: навчальна програма курсу.
Тема 1. Характеристика підприємницької діяльності. Характеристика форм підприємництва.
- Що таке підприємництво.
- Що таке підприємницька діяльність.
- Що таке бізнес.
- Як утворюється та розвивається бізнес-ідея.
- Що собою представляють мотиви підприємницької діяльності.
- Огляд видів мотивів.
- Практика.
Тема 2. Характеристика підприємницької ідеї.
- Сегментація ринку – це.
- Ринкова ніша – це.
- Огляд техніки відносно формування власного бізнесу.
- Огляд типів власності.
- Огляд видів власності.
- Прийоми вибору форми організації.
- Прийоми вибору типу організації.
- Практика.
Тема 3. Характеристика центральних видів підприємств.
- Огляд видів підприємств.
- Знайомство з організаційними формами підприємств.
- Які позитивні та негативні сторони має кожна з них.
- Практика.
Тема 4. Господарчі товариства.
- Розгляд приватного підприємства.
- Розгляд товариства з обмеженою відповідальністю.
- Розгляд акціонерного товариства.
- Практика.
Тема 5. Характеристика реєстрації підприємства.
- Що входить в статут підприємства.
- Практика.
Тема 6. Характеристика статутного підприємства.
- Що таке статутний фонд.
- Яким чином він утворюється.
- Практика.
Тема 7. Характеристика державної реєстрації, відносно суб’єктів підприємницької діяльності.
- Що собою представляє Державний реєстр № 4839 від 17.12.2012.
- Що собою представляє Закон № 4834 від 17.12.2012.
- Прийоми отримання виписки з Міграційної служби України.
- Про що свідчить принцип «єдиного вікна».
- Практика.
Тема 8. Характеристика організації бізнесу. Суть бізнес-планування.
- З чого складається стартап підприємства.
- Відносно яких алгоритмів формується бізнес-план.
- Знайомство з видами бізнес-планів.
- Знайомство з алгоритмами планування фінансових та матеріальних потоків.
- Практика.
Тема 9. Характеристика обмежень відносно підприємництва.
- Знайомство з видами діяльності, що обмежуються чи забороняються.
- Знайомство з видами діяльності, котрі можуть реалізовувати держпідприємства.
- Практика.
Тема 10. Характеристика ліцензування.
- Знайомство з видами державної діяльності, що підлягає проведенню ліцензування.
- Ліцензування та закон.
- Практика.
Тема 11. Характеристика зупинки роботи підприємства.
- Яким чином прибираються фізичні особи-підприємці.
- Яким чином відбувається ліквідація самого підприємства.
- Яким чином відбувається реорганізація.
- Суть причин ліквідації.
- Практика.
Тема 12. Характеристика оренди комерційної нерухомості.
- Що таке оренда.
- Що таке орендні відносини.
- Суть закону про оренду.
- Розгляд типового договору про оренду.
- Знайомство з термінами оренди.
- Суть дисконтів її оплати.
- Що таке суборенда.
- Які негативні сторони вона має.
- Яка документація необхідна для того, аби укласти договір оренди.
- Процедура нотаріального завірення орендних договорів.
- Прийоми розрахунку орендної плати.
- Знайомство з вимогами відносно офісних, складських, а також промислових приміщень.
- Практика.
Тема 13. Характеристика безпечного бізнесу.
- Що собою представляє політика економічної безпеки.
- Огляд конституційних принципів.
- Розгляд концепції економічної безпеки.
- Практика.
Тема 14. Характеристика центральних категорій економічної безпеки.
- Що собою представляє комерційна таємниця.
- Що собою представляє державна таємниця.
- Чим вони відрізняються.
- Суть виробничого шпіонажу.
- Огляд принципів засекречування інформації.
- Інтелектуальна власність.
- Практика.
Тема 15. Характеристика аспектів економічної безпеки.
- Суть концепції безпеки підприємництва.
- Огляд факторів ризику.
- Яким чином відбувається управління ризиками.
- Знайомство з правилами відносно відмежування витоку даних.
- Що собою представляє безпека корпоративного управління.
- Практика.
Тема 16. Спілкування.
- Розгляд техніки тестування.
- Огляд методів тестування персоналу.
- Знайомство з методами відносно створення першого враження.
- Знайомство з прийомами створення іміджу.
- Розгляд психотехнологій якісного спілкування.
- Розгляд моделей спілкування.
- Знайомство з видами психологічного протистояння впливу.
- Практика.
Тема 17. Проведення діяльності зі структурами, що перевіряють.
- Ознайомлення з категоріями контролюючих органів.
- Знайомство з правами, уповноваженнями, а також обов’язками підприємців та органів, що перевіряють
- Практика.
Тема 18. Характеристика головних видів перевірки, котрі проводять органи ДПС України.
- Зміст камеральної перевірки.
- Зміст планової перевірки.
- Зміст позапланової перевірки.
- Ознайомлення з перевірками, котрі проводить податкова поліція.
- Прийоми поведінки платника податків в ході формування акту перевірки.
- Практика.
Тема 19. Огляд правових аспектів, що відносяться до туристичного бізнесу.
- Про що свідчить Закон «Про туризм».
- Знайомство з центральною термінологією, яка стосується ринку турпослуг.
- Характеристика органів держуправління туризмом.
- Практика.
Тема 20. Характеристика організаційних вимог.
- Якими мають бути офіси, в котрих відбуватиметься діяльність турагентів.
- Огляд обов’язків та прав, котрі стосуються турагентів та туроператорів.
- Яким має бути кадровий склад туристичних агентств.
- Забезпечення страхового захисту для туристів.
- Знайомство з вимогами, котрі стосуються реалізації турагентської роботи.
- Практика.
Тема 21. Суть франчайзингу в області туризму.
- Франчайзинг та туризм.
- Ознайомлення з популярними франчайзинговими мережами.
- Яким чином можна сформувати своє туристичне агентство.
- До яких помилок можна прийти в ході формування свого туристичного агентства.
- Зміст фінансового плану.
- Як відбувається розрахунок собівартості агентства.
- Якими можуть бути початкові внески.
- Практика.
Тема 22. Характеристика конкурентоспроможності.
- Прийоми підготовки турпродукту до реалізації.
- Суть ціноутворення.
- Туристична реклама – це.
- Як проводиться рекламна кампанія.
- Якою буває реклама.
- Туризм та страхування.
- Суть оподаткування.
- Практика.
Тема 23. Характеристика кадрового забезпечення.
- Які обов’язки та права є у працівників туристичної фірми.
- Що собою представляє внутрішній розпорядок.
- Як відбувається пошук спеціалістів.
- Яким чином вони залучаються до роботи.
- Як відбувається розподіл обов’язків серед менеджерів туристичної фірми.
- Як відбувається формування оплати праці.
- Суть штрафів та заохочень для працівників туристичної фірми.
- Практика.
Тема 24. Туристичні фірми та продажі.
- Якими бувають подорожі.
- Що входить в турпакет.
- Якого алгоритму дій потрібно дотримуватися в ході продажу тура.
- Практика.
Тема 25. Туризм та Інтернет.
- Знайомство з системами пошуку.
- Як відбувається бронювання турів за допомогою онлайн-функції.
- Прийоми створення асортименту турагентства.
- Практика.